Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thedominator schreef:
Lyst schreef:


Het is ook altijd hetzelfde met jou he. :D
Ik denk dat je beter gewoon geen hardstyle meer moet luisteren, want ik zie geen positieve reacties meer van jou over hardstyle ;)

Ontopic: Heerlijke gevoelsplaat! :worship:

Kap lekker eens met dat gezeik, hij heeft een eigen mening, ventileert hij op dit open forum, dus waarom zou hij die niet mogen geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
thedominator schreef:
Lyst schreef:


Het is ook altijd hetzelfde met jou he. :D
Ik denk dat je beter gewoon geen hardstyle meer moet luisteren, want ik zie geen positieve reacties meer van jou over hardstyle ;)

Ontopic: Heerlijke gevoelsplaat! :worship:

Kap lekker eens met dat gezeik, hij heeft een eigen mening, ventileert hij op dit open forum, dus waarom zou hij die niet mogen geven?


Idd, zijn mening, zijn smaak, mag wel is gekapt worden met dat gebash op Lyst, omdat hij een eigen mening heeft -.-

OT: Hele dikke track, als ik thuis ben gelijk even aanschaffen! Without Muney :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 15:08 
 

Ja eindelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 16:57 
 

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:04 
 
Hardtraxxer

YES YES YES :bomb: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :love:

I'm sooooo high!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:50 
 
Hardtraxx Elite

hier komt zo een videoclip van online op hun youtube kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:56 
 
Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Janine wanneer komt er weer is een clip waar jij NIET in zit? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf zeg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:07 
 
Hardtraxx Elite

Mooi mooi :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:13 
 

Henk-Jan schreef:
Janine wanneer komt er weer is een clip waar jij NIET in zit? :P

Op de dag dat MC FLO niet meer in aftermovies voorkomt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

prima clip, prima nummer :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht, chill een verassing vnv(stond op fb) komt er een videoclip -_-, ik dacht echt een lijst met unreleased nummers die bij de release komen ofzo. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Ik dacht, chill een verassing vnv(stond op fb) komt er een videoclip -_-, ik dacht echt een lijst met unreleased nummers die bij de release komen ofzo. :thumbdown:


Komen er al een aantal met de release van het album ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
Ik dacht, chill een verassing vnv(stond op fb) komt er een videoclip -_-, ik dacht echt een lijst met unreleased nummers die bij de release komen ofzo. :thumbdown:


Ze zeiden idd vanavond! Die videoclip kwam 's middags... Maargoed wss gaat het idd om de videoclip
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Niet echt een bijzondere video, had net zo goed de aftermovie van xq kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:32 
 
Hardtraxx Elite

Uberhout schreef:
Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.

Dit dus.


awh komop? kicks die hoog gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:35 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Uberhout schreef:
Lyst schreef:
Na al dat in de hemel geprijs toch even luisteren, maar ik snap niet wat hier zo geweldig aan is. Happy Hardcore achtige vocalen, zo maar een trance melodietje en kicks die goed hoog gaan. Dan vind ik Pillars Of Creation toch echt 10x sterker.

Dit dus.


awh komop? kicks die hoog gaan?

de clip: 1.59. Die kicks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:55 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
de clip: 1.59. Die kicks ;)


goh ze gaan omhoog daar was ik ook nog net wel achter, het gaat er meer om dat ze gewoon totaal niet hoog gaan en volgensmij ook erg lastig storend kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 19:57 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Citaat:
de clip: 1.59. Die kicks ;)


goh ze gaan omhoog daar was ik ook nog net wel achter, het gaat er meer om dat ze gewoon totaal niet hoog gaan en volgensmij ook erg lastig storend kunnen zijn.

ik vind het wel storend, heeft voor mij het 'boing boing' gehalte. En blijkbaar ben ik niet de enige die dat vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:01 
 
Hardtraxx Elite

WZY schreef:
emmerick schreef:
Citaat:
de clip: 1.59. Die kicks ;)


goh ze gaan omhoog daar was ik ook nog net wel achter, het gaat er meer om dat ze gewoon totaal niet hoog gaan en volgensmij ook erg lastig storend kunnen zijn.

ik vind het wel storend, heeft voor mij het 'boing boing' gehalte. En blijkbaar ben ik niet de enige die dat vind.


ok, snap echt niet dat je je aan zowiets kleins kan storen, ik weet niet of je goed naar de melodie hebt geluisterd maar deze hele melodie werkt alleen in combinatie met pitchende kicks. Anders heeft die gele melodie geen zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
ok, snap echt niet dat je je aan zowiets kleins kan storen, ik weet niet of je goed naar de melodie hebt geluisterd maar deze hele melodie werkt alleen in combinatie met pitchende kicks. Anders heeft die gele melodie geen zin.

ik ben ook geen fan van de melodie dus dat komt goed uit :D ik vind de hele track niks aan
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle