Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:40 

Hardtraxx Elite

mijn bericht ging over e=nc2 hoor xd aangezien het de titeltrack van het album is en ik het gewoon een saai nummer vindt, so high wordt ook wel gehyped maar wel met een goede reden vind ik, omdat het gewoon een lekker nummer is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:41 

Hardtraxx Crew

Voor de duidelijkheid, ik had het ook over E=NC2 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:46 

Hardtraxx Veteran

Weet ik Wootum :P

emmerick schreef:
mijn bericht ging over e=nc2 hoor xd aangezien het de titeltrack van het album is en ik het gewoon een saai nummer vindt, so high wordt ook wel gehyped maar wel met een goede reden vind ik, omdat het gewoon een lekker nummer is :)

Snap dat je het over E=NC2 had, staat ook bovenin de picture! :D
Maargoed, als het je smaak niet is en andere mensen vinden het helemaal de shizzle, zoals hier aardig wat man E=NC2 vetjes vinden, maar net zo goed So High, dan vind je het sneller overhyped :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:50 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:

sorry had het ff te vlug gelezen allemaal ^^ so high wordt ook meer overhyped ja klopt, maar so high verdient het wel op een bepaalde manier naar mijn mening. e=nc 2 niet xd vind dat echt saai nummertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:52 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
wootum schreef:

sorry had het ff te vlug gelezen allemaal ^^ so high wordt ook meer overhyped ja klopt, maar so high verdient het wel op een bepaalde manier naar mijn mening. e=nc 2 niet xd vind dat echt saai nummertje.

Met alle respect voor jouw mening, maar waarom verdiend E=NC² het niet? Niet dat ik per se wil dat E=NC² gehyped wordt ofzo, maar wat is er zo saai aan deze track dan? Misschien dat ik het me een beetje te erg aantrek, die mensen die E=NC² zo laag inschatten, maar ik ben dan toch wel benieuwd naar de gedachtegang van de mensen die dit soort dingen beweren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:54 

Hardtraxx Veteran

Lees Emmerick's vorige post, dan zegt tie dat hij E=NC2 een saaie plaat vind, kan natuurlijk, smaken verschillen :P

Vind het zelf echt een bazen plaat daarintegen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
emmerick schreef:
wootum schreef:

Met alle respect voor jouw mening, maar waarom verdiend E=NC² het niet? Niet dat ik per se wil dat E=NC² gehyped wordt ofzo, maar wat is er zo saai aan deze track dan? Misschien dat ik het me een beetje te erg aantrek, die mensen die E=NC² zo laag inschatten, maar ik ben dan toch wel benieuwd naar de gedachtegang van de mensen die dit soort dingen beweren.

Je weet dat Emmerick van mainstream houd en hij vindt die blijere melodieën leuker punt uit. :P
In een zin samengevat wat emmerick altijd moet uitleggen in 10 zinnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:55 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Lees Emmerick's vorige post, dan zegt tie dat hij E=NC2 een saaie plaat vind, kan natuurlijk, smaken verschillen :P

Vind het zelf echt een bazen plaat daarintegen :D

Dat heb ik gedaan en vandaar dat ik hem nu vraag specifieker te zijn waarom hij dit zo'n saaie track vind. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:56 

Hardtraxx Veteran

Aaah oke, verkeerd begrepen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 16:58 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Erg divers album, bijvoorbeeld No Idea, Space en E=NC² verschillen erg veel van elkaar maar zijn allemaal gruwelijk :loving:

Klopt zeker ookal houd ik niet van dubstep No Idea is wel lekker en een keertje luisteren kan toch geen kwaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:07 

Hardtraxx Elite

Citaat:

Je weet dat Emmerick van mainstream houd en hij vindt die blijere melodieën leuker punt uit. :P

neehoor als het goed is uitgewerkt kan ik alles hebben, b-front virus vind ik geweldige sfeer hebben en luister ik regelmatig en zo zijn er meer hoor. Alleen ik vind gewoon aan e=nc2 niks pakkend, je hebt eerst die zangende stemmen die geript zijn vervolgens gaan ze op dat ritme verder met een soort melodie , wat gewoon telkens een noot hoger is . vind het geen slecht nummer maar gewoon niet veel speciaals ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:09 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Citaat:

neehoor als het goed is uitgewerkt kan ik alles hebben, b-front virus vind ik geweldige sfeer hebben en luister ik regelmatig en zo zijn er meer hoor. Alleen ik vind gewoon aan e=nc2 niks pakkend, je hebt eerst die zangende stemmen die geript zijn vervolgens gaan ze op dat ritme verder met een soort melodie , wat gewoon telkens een noot hoger is . vind het geen slecht nummer maar gewoon niet veel speciaals ..

Oke dat kan hoor, maar over het algemeen ben jij meer mainstream :P
Geef me gelijk :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:24 

Hardtraxx Elite

Wout1997 schreef:
emmerick schreef:
Citaat:

Oke dat kan hoor, maar over het algemeen ben jij meer mainstream :P
Geef me gelijk :mad:

prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 17:25 

Hardtraxx Veteran

Gelijk :yay:
Vanaf nu weer ontopic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:21 

Envious schreef:
het meest stomme aan dit album vind ik: dat arjan een iphone vast heeft op de foto

Who cares? :yawn: Waar men zich druk om kan maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 18:53 

Hardtraxxer

Morgen maar ff checken in de FRS hierzo. Ze hadden het Hardbass CD van dit jaar ook te vroeg (twee dagen van tevoren :P) Dus ik hoop dat hij er ligt. Kan namelijk niet wachten :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

twilightforce schreef:
Morgen maar ff checken in de FRS hierzo. Ze hadden het Hardbass CD van dit jaar ook te vroeg (twee dagen van tevoren :P) Dus ik hoop dat hij er ligt. Kan namelijk niet wachten :worship:

Denk dat je bij dit album minder kans hebt, maar kan het altijd proberen ofc!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

Games liggen tegenwoordig ook al veel te vroeg in de winkels, dus waarom muziek niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:44 

Hardtraxxer

Het lijkt me wel gewoon dat er samplers van komen (of hoe die dingen ook heten) dus dat we ook gewoon de volledige versie van de platen kunnen kopen ? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:45 

Hardtraxx Elite

Q-Cees schreef:
Het lijkt me wel gewoon dat er samplers van komen (of hoe die dingen ook heten) dus dat we ook gewoon de volledige versie van de platen kunnen kopen ? :$

albumsamplers, lijkt me wel :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:45 

Hardtraxx Veteran

Q-Cees schreef:

Tuurlijk komen die uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 20:48 

Hardtraxxer

jaron123 schreef:
maar kan het altijd proberen ofc!

Daarom ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2012 21:00 

Hardtraxx Addict

Die Pavelow platen op het album zijn zeker niet verkeerd, ondanks dat ik doorgaans totaal niet van Dubstep houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:11 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

Die mid-intro :worship: Dit album wordt steeds beter voor mij.
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle