Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 14:56 

Hardtraxx Veteran

Revolution Is Here Remix :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:00 

Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
Waarom wordt So High zo opgehemeld? Pillars of Creation is echt zoveel beter :loving: Wat een gevoel in die track.

helemaal mee eens, wat mij betreft de track met het meeste gevoel op dit album. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:04 

Hardtraxx Addict

Wat een album! :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:05 

Hardtraxx Veteran

Dat zijn wel de track lengtes van de radio edits he, op de CD is het misschien anders. De Tonight radio edit zal zo lang zijn omdat de radio edit altijd zo lang is - zullen ze niet specifiek voor de digitale release inkorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:08 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Dat zijn wel de track lengtes van de radio edits he, op de CD is het misschien anders. De Tonight radio edit zal zo lang zijn omdat de radio edit altijd zo lang is - zullen ze niet specifiek voor de digitale release inkorten.

Maar zoals het bij Juno staat is het toch het album of heb ik het fout? Zo zijn de tracks gemixed...

Ik denk trouwens ook dat het wel mee gaat vallen en dat het album juist lekker wegluistert hierdoor en dat we gewoon op de samplers moeten wachten... Maar toch had ik ze langer op het album willen zien, maargoed je kan niet alles hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:25 

Hardtraxx Veteran

no idea :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:50 

Hardtraxx Elite

jambekkie schreef:
PNXRMX schreef:

Maar zoals het bij Juno staat is het toch het album of heb ik het fout? Zo zijn de tracks gemixed...

Als je de previews luistert, hoor je dat het de radio edits zijn.
Dus de gemixte cd zal ongetwijfeld langer zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:46 

Hardtraxxer

Heb nog niet veel previews gehoord en dat ga ik zo houden.
Maakt me niet echt uit of ze kort zijn of niet, dat zorgt vaak wel voor een goede gemixte cd vind ik. :)
Ze komen later toch full uit... dus wat maakt het uit, behalve dat je wat meer geduld moet hebben.

Nog een weekje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
PNXRMX schreef:

Er staat overal radio edit achter en het album heet E=NC2 (Unmixed tracks). Dus het album is denk ik anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 16:53 

Hardtraxx Veteran

Wat een gezeik om die tracklengtes, waarom wil je die intro & outro d'r bij.. je koopt toch een cd? Geen losse nummers :lol: . Je moet toch wachten omze te draaien.. er komen echt wel album samplers mensen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:31 

Hardtraxx Veteran

hans erik 3 schreef:
XtD schreef:
Ben er wel benieuwd naar! Niet alles wat ze maken is voor mij interessant, maar het is wel van hoge kwaliteit!

jouw onderschrift van theracords lol

kun jij je onderschrift dan ook ff onderbouwen inplaats maar zoiets neer te zetten >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:34 

Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
hans erik 3 schreef:
XtD schreef:
Ben er wel benieuwd naar! Niet alles wat ze maken is voor mij interessant, maar het is wel van hoge kwaliteit!

jouw onderschrift van theracords lol

kun jij je onderschrift dan ook ff onderbouwen inplaats maar zoiets neer te zetten >.<

Hoezo. Jij onderbouwt toch ook niet waarom je een Noise Suppressor bar hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:01 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:02 

Hardtraxx Crew

re-re-repost!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:03 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:

Is al gemeld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 18:49 

Hardtraxx Veteran

Had van de Noisecontrollers toch wel een redelijke versie van de titeltrack verwacht en geen geknipte waar de derde climax mist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:28 

Hardtraxxer

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:45 

Hardtraxx Addict

wooow, wat is die Pavelow een vette track zeg! Space klinkt ook heel erg lekker door dat stijltje van Gimme Love, kan niet wachten totdat dit album op de deurmat valt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:57 

Hardtraxx Veteran

Space. Ik had veel verwacht gezien hun laatste werk, maar dit valt me dan toch een beetje tegen. :P De melodie klinkt erg vet, maar ik vind het zo jammer van die Gimme Love/Give It Up kickJES... Maar goed. Wel een aardig plaatje voor tussendoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:19 

Hardtraxxer

Beste nummers op het album vind ik Night after night Zany Remix, Aliens (DP Remix) en NC & Alpha² - Moonraker...
Vind de album beetje tegenvallen als ik zo de previews hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:41 

Had liever de P1 aanpak gehad. Hooguit 2/3 tracks draaien en de rest een verrassing houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:06 

Knockout klinkt ook echt dik :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:17 

Hardtraxx Veteran

Knockout minder dan 2 minuten en Tonight Remix meer dan 4, beetje jammer..
Desalniettemin zit ik best wel te wachten op het album :D
En de Fulls natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:44 

Hardtraxxer

Als je de lengtes van de radio edits bij elkaar optelt, dan kom je op net een uur aan muziek. Ervan uitgaande dat een cd ongeveer 75 minuten kan duren, lijkt mij dat de tracks inderdaad wat langer zullen zijn op de cd.

Ik kijk er naar uit in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 22:03 

Hardtraxx Veteran

vind space wel lekker wegluisteren! maakt nie uit als dr zo'n nummer tussen zit, album heeft pareltjes genoeg!
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle