Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:09 
 
Hardtraxxer

Dan geven ze dus meerdere tracks in 1x weg want anders hadden ze al wel een paar tracks online kunnen zetten.

Zou wel wat zijn als ze Faces of Creation en Interview extra gaan masteren want t lijkt me dat Interview al gemasterd is gezien ie al vaker is gedraaid en dan gebruikten ze vast geen ongemasterde versie?Faces of Creation wie ik nu heb is niet eens zo slecht qua kwaliteit, maar gemasterd is altijd beter!

Ben benieuwd hoelang de guys ons nog ff laten wachten want ik wil de tracks wel in mix gaan gebruiken binnenkort :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 19:29 
 
Hardtraxxer

Maximum schreef:
Almighty schreef:
Faces of Creation is op Reverze gedraaid, wie weet komt daar een gemasterde versie van uit? Aangezien die geleakte versie kwalitatief niet veel soeps was..

Precies wat ik ook dacht toen ik die tl zag indd! Vandaar dat het misschien zo lang op zich laat wachten.


Is niet t geval als je de tracklist van the pitcher & slim shore ziet. Is fout gemaakt want is Pillars of Creation.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 15:33 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Murcie schreef:
Heb me pakketje vanmiddag binnen gehad :) , had hem maandag avond besteld.. Dus gaat nog redelijk snel


haha wattt ik had hem maand geleden gepreorderd nog steeds niks :') terwijl ik ook al die baas heb gesproken

Heb het pakket sinds vandaag pas binnen, en het zit mij weer niet mee...

Dan bestel je de package van 34,95 en krijg je de poster niet eens :thumbdown:
Ook is de cd-case al beschadigd (die pootjes die de cd op z'n plaats houd), en cd zitten lichte krassen op :thumbdown:

Met 2 onbruikbare accounts was ik niks, dan gebruik je die van een vriend, waren ze adresgegevens kwijt, terwijl ik die toch juist had aangepast. Stuur je die door en dan krijg je niet eens waar voor je geld na al die tijd...

Hardstyle.com heeft mij werkelijk afgezet. Loop naar de maan bende ^$&^!#.
Daar bestel ik NOOIT nog is iets, zelfs al is het een speciale actie zoals deze -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran

Ox_Ite schreef:
Heb het pakket sinds vandaag pas binnen, en het zit mij weer niet mee...

Dan bestel je de package van 34,95 en krijg je de poster niet eens :thumbdown:
Ook is de cd-case al beschadigd (die pootjes die de cd op z'n plaats houd), en cd zitten lichte krassen op :thumbdown:

Met 2 onbruikbare accounts was ik niks, dan gebruik je die van een vriend, waren ze adresgegevens kwijt, terwijl ik die toch juist had aangepast. Stuur je die door en dan krijg je niet eens waar voor je geld na al die tijd...

Hardstyle.com heeft mij werkelijk afgezet. Loop naar de maan bende ^$&^!#.
Daar bestel ik NOOIT nog is iets, zelfs al is het een speciale actie zoals deze -.-


Precies, kon op tich andere plekken goedkoper bestellen, maar kreeg hier een gratis gesigneerde poster bij... Ik heb nog niks binnen en die Email beantwoorder zei dat ik wss ook geen poster+handtekening kreeg... Beetje triest :/ :mad: maarja ik wil die grafcd is een keer en eigenlijk ook een presentje voor lange wachte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username

Jep. 2,50 credit gekregen. Doe dr alleen niet veel mee, koop nooit tracks haha. Wacht wel tot Prefix & Density ofzo een nieuwe track uit hebben koop ik een keer track voor de verandering om talenten te steunen haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username

Jep. 2,50 credit gekregen. Doe dr alleen niet veel mee, koop nooit tracks haha. Wacht wel tot Prefix & Density ofzo een nieuwe track uit hebben koop ik een keer track voor de verandering om talenten te steunen haha. :P


Heb inmiddels met me pa gestuurd dat we het allemaal onzin vinden en óf geld terug óf CD met extra en dan meer dan 2,50 credits wat natuurlijk wel erg karig is..... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username

Jep. 2,50 credit gekregen. Doe dr alleen niet veel mee, koop nooit tracks haha. Wacht wel tot Prefix & Density ofzo een nieuwe track uit hebben koop ik een keer track voor de verandering om talenten te steunen haha. :P


Heb inmiddels met me pa gestuurd dat we het allemaal onzin vinden en óf geld terug óf CD met extra en dan meer dan 2,50 credits wat natuurlijk wel erg karig is..... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha, zit het zo diep? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hahaha, zit het zo diep? :P


:P nee wil gewoon gratis t-shirt en gerechtigheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 22:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb nog steeds geen cd binnen, nog steeds geen reactie op mijn mail, geen reactie op mijn ticket en geen reactie op mijn facebook posts. Lang leve het pre-orderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:14 
 
Hardtraxxer

Juupie schreef:
Heb nog steeds geen cd binnen, nog steeds geen reactie op mijn mail, geen reactie op mijn ticket en geen reactie op mijn facebook posts. Lang leve het pre-orderen.


Heel apart dat ik hem in 4 dagen binnen had, de cd, t-shirt en poster.. Heb hier wel de volle prijs voor betaald iets van 51 euro ofzo.
Alleen ik heb die credits niet gehad ook al stelt dat helemaal niks voor, zal voor mij ook wel laatste keer zijn bij Hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2012 23:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Heb inmiddels met me pa gestuurd dat we het allemaal onzin vinden en óf geld terug óf CD met extra en dan meer dan 2,50 credits wat natuurlijk wel erg karig is..... :thumbdown:

Heb je zelf nog geen e-mail adres? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 08:22 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Spobbertiet schreef:
Heb inmiddels met me pa gestuurd dat we het allemaal onzin vinden en óf geld terug óf CD met extra en dan meer dan 2,50 credits wat natuurlijk wel erg karig is..... :thumbdown:

Heb je zelf nog geen e-mail adres? :(


haha jawel... Maar ik denk dat die misschien eens gaat luistere als er een volwassen vent meepraat... ;) :x

Parvuz schreef:
Hahaha, zit het zo diep? :P


Misschien toch wel een beetje, ik had dag van release echt onwijs veel zin in deze cd, inmiddels bijna 3 weken later, heb ik er totaal geen zin meer in... Nummers al gehoord en daarbij moet ik zelf overal achteraan gaan, zonder excuses .. Hij zegt ook dat die op de datum zelf verstuurd was, zonder poster, terwijl er al tijden op die site stond gecancelled... :thumbdown: :mad: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb me er niet in verdiept, maar als een online bedrijf me iets niet levert wat ze beloven, zou ik ze net zolang blijven vervelen tot ik m'n zin krijg. Ga lekker aan het bellen, e-mailen begin desnoods een website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik heb me er niet in verdiept, maar als een online bedrijf me iets niet levert wat ze beloven, zou ik ze net zolang blijven vervelen tot ik m'n zin krijg. Ga lekker aan het bellen, e-mailen begin desnoods een website.


Gewoon een mailtje sturen, dat je het programma "in je recht" of hoe heet dat met die kale, of "opgelicht" hebt ingeschakeld,dat ze soon komen voor "wat opnames" :whistle: :whistle: :clap: :lol:

Ik heb btw helemaal geen problemen gehad met die pre-order.
T-shirt en cd netjes op tijd binnen gekregen.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:22 
 

Ben benieuwd wanneer die samplers komen.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Econz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik heb me er niet in verdiept, maar als een online bedrijf me iets niet levert wat ze beloven, zou ik ze net zolang blijven vervelen tot ik m'n zin krijg. Ga lekker aan het bellen, e-mailen begin desnoods een website.


Gewoon een mailtje sturen, dat je het programma "in je recht" of hoe heet dat met die kale, of "opgelicht" hebt ingeschakeld,dat ze soon komen voor "wat opnames" :whistle: :whistle: :clap: :lol:

Ik heb btw helemaal geen problemen gehad met die pre-order.
T-shirt en cd netjes op tijd binnen gekregen.. :thumbup:


:P soort van geprobeerd, maar hij zegt dat het aan TNT ligt... Moet het maar( even) geloven :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 09:21 
 
Hardtraxx Addict

Citaat:
Tracks:

SMD - Just Like You (Live NC Tool)
Pavelow - What You Say
Noisecontrollers - We Are The Noisecontrollers
Noisecontrollers - Shrump (Dj Tool)
Noisecontrollers - Set U Free (Dj tool)
Noisecontrollers - Interview
Noisecontrollers - Give It Barbra
Noisecontrollers - Gaia 2008
Noisecontrollers - Furybox
Noisecontrollers - In the marine

gratis-tracks-hs/noisecontrollers-unreleased-free-tracks-t24685.html


Voor diegene die het nog niet gezien hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 11:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Citaat:
Tracks:

SMD - Just Like You (Live NC Tool)
Pavelow - What You Say
Noisecontrollers - We Are The Noisecontrollers
Noisecontrollers - Shrump (Dj Tool)
Noisecontrollers - Set U Free (Dj tool)
Noisecontrollers - Interview
Noisecontrollers - Give It Barbra
Noisecontrollers - Gaia 2008
Noisecontrollers - Furybox
Noisecontrollers - In the marine

gratis-tracks-hs/noisecontrollers-unreleased-free-tracks-t24685.html


Voor diegene die het nog niet gezien hebben!


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :love: :love: :love:

Ik moet serieus gaan overwegen om mijn top 10 allertijden aan te gaan passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 15:58 
 
Hardtraxxer

Wanneer komen die album samplers nu eens, duurt wel lang zeg met Digital Age,
Wildstylez heeft ook nog genoeg platen klaar liggen, Shadow, Lonely
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

jeff schreef:
Lonely


Zaterdag nog live gehoord. Wat een lekker plaatje is dat toch :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Wanneer komen die album samplers nu eens, duurt wel lang zeg met Digital Age,
Wildstylez heeft ook nog genoeg platen klaar liggen, Shadow, Lonely

Inderdaad zeg... Zou me niks verbazen als ze in de zomer van 2013 eens beginnen met releasen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 21:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
TiMOTHYb schreef:
Spobbertiet schreef:
Heb inmiddels met me pa gestuurd dat we het allemaal onzin vinden en óf geld terug óf CD met extra en dan meer dan 2,50 credits wat natuurlijk wel erg karig is..... :thumbdown:

Heb je zelf nog geen e-mail adres? :(


haha jawel... Maar ik denk dat die misschien eens gaat luistere als er een volwassen vent meepraat... ;) :x

Je bent 19 man, dan ben je als het goed is zelf een volwassen vent :')

Heb overigens geen credits gehad =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2012 22:43 
 

BuzzLightyear schreef:
jeff schreef:
Wanneer komen die album samplers nu eens, duurt wel lang zeg met Digital Age,
Wildstylez heeft ook nog genoeg platen klaar liggen, Shadow, Lonely

Inderdaad zeg... Zou me niks verbazen als ze in de zomer van 2013 eens beginnen met releasen... >.<


Tja als iemand twitter heeft en het kan vragen aan ze, misschien weten we het dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2012 20:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op deze manier lijkt het erop dat ik de nummer van het album voor het eerst pas op defqon zal horen :thumbdown:
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle