Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
We blijven nederlanders he


Klopt klopt, ik wil ze zelf natuurlijk ook maar al te graag hebben. Maar als ze zeggen van ze komen er aan nog een beetje geduld, komt het vast wel goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Carminizerz schreef:
'IK WIL M'N BETAALDE TRACSK!?!?!' of 'WAAR BLIVEJEN ZEE!?' of ook maar iets wat daar op slaat.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ze geven toch als info dat het er aan komt? Maak je niet zo druk. Samplers en gratis tracks komen echt wel. Geduld is een schone zaak.

Mijn geduld bij het wachten op tracks van Digital Age is wel zo'n beetje op. Teeerrriingggg wat duurt dat allemaal laaaaannngggg daaarrrrr vooorrraaallll meet Wiiiildstyylleezzzzzzzz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Carminizerz schreef:
'IK WIL M'N BETAALDE TRACSK!?!?!' of 'WAAR BLIVEJEN ZEE!?' of ook maar iets wat daar op slaat.. >.<


IK HEB GEEN GEDULD!!!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 20:14 
 

Citaat:
Ps: The free tracks are coming. Dont rush!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Citaat:
Ps: The free tracks are coming. Dont rush!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 01:22 
 
Hardtraxx Veteran

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 10:59 
 
Hardtraxxer

Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username


Nog niks :(

Misschien krijgen we die gratis tracks? Want als het al verstuurd is gaan ze lijkt me niet nog iets opsture? Nouja ik wil die CD gewoon :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2012 14:14 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username


Nog niks :(

Misschien krijgen we die gratis tracks? Want als het al verstuurd is gaan ze lijkt me niet nog iets opsture? Nouja ik wil die CD gewoon :woot:


Die free tracks komen sowieso. Zou maar zo kunnen dat ze voor vrijdag beschikbaar zijn. Ik vindt t al tof dat we ze krijgen want zoals iemand eerder hier al schreef; ze hadden ze ook niet kunnen geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username


Wel netjes van ze, heb alleen nog geen mail gehad :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Juupie schreef:
Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username


Wel netjes van ze, heb alleen nog geen mail gehad :/

ja die mail had ik ook gekregen, best wel netjes toch van ze, had niet eens door dat deze bestelling wat langer duurde eigenlijk :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
Juupie schreef:
Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username


Wel netjes van ze, heb alleen nog geen mail gehad :/

ja die mail had ik ook gekregen, best wel netjes toch van ze, had niet eens door dat deze bestelling wat langer duurde eigenlijk :slow:


wanneer kreeg jij die mail precies?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 21:39 
 
Hardtraxx Addict

Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username

Geen mail daarover gehad, maar ze hebben me wel om adresgegevens gevraagd, ze waren het adres kwijtgeraakt ?? Ik begon mij al zorgen te maken. Die mail is al meer dan 2 weken geleden :/

Ik hoop dat ik het pakket nog krijg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 22:05 
 
Hardtraxxer

Ox_Ite schreef:
Murcie schreef:
Meer mensen een e-mail gehad van Hardstyle.com?
Ze bieden daarin hun excuses aan voor de lange wachttijd en geen reactie, alle bestellingen tussen 2 maart en 12 maart zijn onderweg. En ze hebben een presentje voor ons als je de mail beantwoord met je username

Geen mail daarover gehad, maar ze hebben me wel om adresgegevens gevraagd, ze waren het adres kwijtgeraakt ?? Ik begon mij al zorgen te maken. Die mail is al meer dan 2 weken geleden :/

Ik hoop dat ik het pakket nog krijg xd


Ik kreeg hem de 13e smiddags ofzo, ben wel benieuwd wanneer ze nu eigenlijk binnenkomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 16:41 
 
Hardtraxxer

Heb me pakketje vanmiddag binnen gehad :) , had hem maandag avond besteld.. Dus gaat nog redelijk snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

Murcie schreef:
Heb me pakketje vanmiddag binnen gehad :) , had hem maandag avond besteld.. Dus gaat nog redelijk snel


haha wattt ik had hem maand geleden gepreorderd nog steeds niks :') terwijl ik ook al die baas heb gesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 06:12 
 
Hardtraxxer

HMMMM nog steeds geen free tracks, hoe moeilijk kan het zijn, vertel anders even waarom ze er nog niet zijn of waneer ze er wel aan komen
het duurt maar en het duurt maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 11:50 
 
Hardtraxxer

jeff schreef:
HMMMM nog steeds geen free tracks, hoe moeilijk kan het zijn, vertel anders even waarom ze er nog niet zijn of waneer ze er wel aan komen
het duurt maar en het duurt maar.


En het KAN nog wel langer duren. Zeuren heeft geen zin want t komt zelf.

Ze komen wanneer je het niet verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran

misschien geven ze die nog een extra twist die free tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk duurt het zo lang, omdat ze met Wouter bezig zijn over de rechten van Pounding Sences!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of Interview ff masteren met hun huidige kennis. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 17:12 
 

Faces of Creation is op Reverze gedraaid, wie weet komt daar een gemasterde versie van uit? Aangezien die geleakte versie kwalitatief niet veel soeps was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Of Interview ff masteren met hun huidige kennis. :cool:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Faces of Creation is op Reverze gedraaid, wie weet komt daar een gemasterde versie van uit? Aangezien die geleakte versie kwalitatief niet veel soeps was..

Precies wat ik ook dacht toen ik die tl zag indd! Vandaar dat het misschien zo lang op zich laat wachten.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle