Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 14:24 

Hardtraxx Crew

RNoisecontrollers - Dying For A Light (SOH035)

Label: Spirit Of Hardstyle
WEB release: 29/11/2024

Tracks:
Noisecontrollers - Dying For A Light

Samples:
https://old.reddit.com/r/hardstyle/comments/1gr1u4a/noisecontrollers_dying_for_a_light_teaser/

Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:01 

Hardtraxxer

Deze kick :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:03 

Hardtraxx Addict

Just88 schreef:

welke kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:09 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Just88 schreef:

welke kick?

0:37
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:25 

Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
Zaagkick schreef:
Just88 schreef:

welke kick?

0:37

oh die. een crunchy dong kick die we al duizenden keren gehoord hebben sinds 2012.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:28 

Hardtraxx Veteran

Ga je goed? Volgens mij ben je nu aan het zeuren om het zeuren.
Eerst vragen welke kick (dus je had hem niet gehoord) en vervolgens nu gaan zeuren om wat voor kick het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:30 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Eerst vragen welke kick (dus je had hem niet gehoord) en vervolgens nu gaan zeuren om wat voor kick het is.

Ik had de sample wel gehoord, maar wist niet dat hij die halve seconde kick op 0:37 bedoelde. Iedereen en z'n moeder op het internet geven hun mening 24/7 over raw en uptempo tot in de treurnis aan toe, ookal boeit de hele raw scene ze niet en is het puur om het zeveren, en daar zijn jullie het allemaal mee eens omdat dat jullie smaak ook niet is, maar als er andersom een mening over een artiest is die hier geliefd is is het zeuren om het zeuren. Zie je de bias hier?

Nee, snap gewoon niet wat er zo speciaal aan z'n comeback is tot nu toe, mag dat? Ik hoor een sound die al 12+ jaar niet veranderd is en snap gewoon niet waarom iedereen hierop klaarkomt en die hele Harmony EP is ook bagger. Overhyped dit. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:34 

Hardtraxx Veteran

Wat een kleuter instelling zeg. Omdat hun het doen ga ik dit maar doen MAG TOCHHHH!!

Edit: ondertussen is je opmerking dus gewijzigd. Om daar even op aan te haken.
12+ jaar de zelfde sound is wel wat overdreven buiten het feit dat zijn 'signature' gewoon NC maakt en een stijl is die bij vele werd gemist in de scene. Innovatie komt op vele andere manieren, zoals bijvoorbeeld de 5 maatse melodie in Harmony die nergens anders in hardstyle is gehoord.

Tuurlijk mag je vinden wat je wilt maar je opmerking kwam echt te kort door de bocht over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:36 

Hardtraxx Addict

Ben je nou serieus zo getriggerd omdat ik vind dat deze kick niet speciaal is?

Een mening tegen de classics / euforische hoek hier mag niet, raw en uptempo is het enige waar je kritiek op mag hebben?

Citaat:
12+ jaar de zelfde sound is wel wat overdreven buiten het feit dat zijn 'signature' gewoon NC maakt en een stijl is die bij vele werd gemist in de scene. Innovatie komt op vele andere manieren, zoals bijvoorbeeld de 5 maatse melodie in Harmony die nergens anders in hardstyle is gehoord.

Oke, nouja, ik vind dat alsnog heel weinig innovatie dan, deze plaat had net zo goed een 2018 of 2012 NC plaat kunnen zijn, los van het modernere sounddesign. Ik vind het geen slechte muziek hoor, maar begrijp niet waarom iedereen hier diagonaal en stervormig op klaarkomt want het is zo goed als hetzelfde als altijd (en het bij bepaalde andere artiesten wel veroordeeld wordt als ze jarenlang hetzelfde trucje recyclen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:40 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Een mening tegen de classics / euforische hoek hier mag niet, raw en uptempo is het enige waar je kritiek op mag hebben?

Tja als je na het posten 3x je originele post wijzigt om er meer nuance aan te geven :whistle: zo kan ik het ook wel :P zoals je nu ook weer doet op de post hierboven
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:42 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Citaat:

Oke, nouja, ik vind dat alsnog heel weinig innovatie dan, deze plaat had net zo goed een 2018 of 2012 NC plaat kunnen zijn, los van het moderene sounddesign. Ik vind het geen slechte muziek hoor, maar begrijp niet waarom iedereen hier diagonaal en stervormig op klaarkomt want het is zo goed als hetzelfde als altijd (en het bij bepaalde andere artiesten wel veroordeeld wordt als ze jarenlang hetzelfde trucje recyclen).

Heb je toevallig ooit gehoord van smaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:43 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Zaagkick schreef:

Citaat:

Oke, nouja, ik vind dat alsnog heel weinig innovatie dan, deze plaat had net zo goed een 2018 of 2012 NC plaat kunnen zijn, los van het moderene sounddesign. Ik vind het geen slechte muziek hoor, maar begrijp niet waarom iedereen hier diagonaal en stervormig op klaarkomt want het is zo goed als hetzelfde als altijd (en het bij bepaalde andere artiesten wel veroordeeld wordt als ze jarenlang hetzelfde trucje recyclen).

Heb je toevallig ooit gehoord van smaak?

Jazeker, maar noem dan ook andere artiesten geen recyclers als NC exact hetzelfde doet, of geef toe dat NC ook een recycler is, aangezien de enige reden dat het bij NC wel geaccepteerd wordt net zo goed smaak is. Ik probeer de bias hier aan te geven.

Als iemand recycled naar jullie smaak, maakt het niet uit, mag je er geen kritiek op hebben, want het is Noisecontrollers, als iemand die jullie niet tof vinden geluiden jarenlang recycled is het gerecyclede troep. Niet echt consistent eh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:47 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Jazeker, maar noem dan ook andere artiesten geen recyclers als NC exact hetzelfde doet, als de enige reden dat het bij NC wel geaccepteerd wordt net zo goed smaak is.

Ook dan is het alsnog smaak. Er zijn hier mensen die B-Front ook kut vinden omdat hij altijd hetzelfde doet, wat voor mij juist hetgeen is waarom ik hem zo vet vind. Als je iets niet bevalt is het al vrij snel allemaal hetzelfde, gerecyclede troep etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 16:51 

Hardtraxx Addict

Goed. Nja, ik wacht wel tot NC eens weer iets nieuws en verfrissends maakt, want vind die hele comeback nogal teleurstellend. En ben niet de enige, ik zie heel wat comments die (vooral) Harmony niet voelen dus deze kritiek komt duidelijk ergens vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 17:00 

Hardtraxx Newbie

Zaagkick schreef:
Goed. Nja, ik wacht wel tot NC eens weer iets nieuws en verfrissends maakt, want vind die hele comeback nogal teleurstellend. En ben niet de enige, ik zie heel wat comments die (vooral) Harmony niet voelen dus deze kritiek komt duidelijk ergens vandaan.

Zaagkick schreef:
maar begrijp niet waarom iedereen hier diagonaal en stervormig op klaarkomt

Je hebt een heel aparte beredenering.

Ik ben het eens met Just88; die kick klinkt weer als een verademing. Ik ben tot nu toe zeer blij met de terugkeer van Noisecontrollers (L)

En ja, hij heeft zijn eigen stijl en laat dit nu gelukkig weer horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 17:05 

Hardtraxx Veteran

14 reacties op een nieuwe track in een paar uur, ik dacht dát moet wel speciaal zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 17:06 

Hardtraxx Addict

@Herfstgroen Waarom de meerderheid er op klaarkomt* dan, ook goed.

Als je tussen 2010 en 2020 hardstyle hebt geluisterd heb je deze kick al duizenden keren gehoord, dus ik snap gewoon niet wat er zo speciaal aan is, idk waarom dit ook weer moest uitmonden in dit. :lol: maar een gevoelige snaar blijkbaar iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 18:34 

Hardtraxx Elite

Waarom moet er iets speciaals aan zijn?

Ik vind dit fantastisch JUIST omdat het weer de vertrouwde hardstyle sound heeft. De neuk met je vernieuwing. Nagenoeg iedere euforische plaat wordt verkloot omdat het een raw kick heeft.
Was al blij met jongens als Jay Reeve en het Progressive Hardstyle clubje. Maar deze terugkeer van Noisecontrollers maakt het nog beter. Kan niet wachten totdat er ook weer een triplet hardstyle track wordt gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 18:43 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Nuracore schreef:

Iedereen en z'n moeder op het internet geven hun mening 24/7 over raw en uptempo tot in de treurnis aan toe, ookal boeit de hele raw scene ze niet en is het puur om het zeveren, en daar zijn jullie het allemaal mee eens omdat dat jullie smaak ook niet is, maar als er andersom een mening over een artiest is die hier geliefd is is het zeuren om het zeuren. Zie je de zware bias hier echt niet?

Nee, snap gewoon niet wat er zo speciaal aan z'n comeback is tot nu toe, mag dat? Ik hoor een sound die al 12+ jaar niet veranderd is en snap gewoon niet waarom iedereen hierop klaarkomt en die hele Harmony EP is ook bagger. Overhyped dit. :yawn:

Lekker janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 18:58 

Hardtraxx Addict

Carminizerz schreef:
Zaagkick schreef:
Nuracore schreef:

Iedereen en z'n moeder op het internet geven hun mening 24/7 over raw en uptempo tot in de treurnis aan toe, ookal boeit de hele raw scene ze niet en is het puur om het zeveren, en daar zijn jullie het allemaal mee eens omdat dat jullie smaak ook niet is, maar als er andersom een mening over een artiest is die hier geliefd is is het zeuren om het zeuren. Zie je de zware bias hier echt niet?

Lekker janken.

Wie jankt er nou, iemand zit voor de verandering niet meteen NC te pijpen na z’n comeback en iedereen is meteen op z’n piemel getrapt hahaha. Hoop trouwens niet dat je ooit gigs hebt gehad als ‘Carminizerz’, wat een kutnaam :lol:

@zeke ben wel fan van Jay Reeve en de Progressive Hardstyle gasten, juist omdat die wel vernieuwen. In tegenstelling tot NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 19:25 

Hardtraxxer

Wie jankt er nou, iemand zit voor de verandering niet meteen NC te pijpen na z’n comeback en iedereen is meteen op z’n piemel getrapt hahaha. Hoop trouwens niet dat je ooit gigs hebt gehad als ‘Carminizerz’, wat een kutnaam :lol:

@zeke ben wel fan van Jay Reeve en de Progressive Hardstyle gasten, juist omdat die wel vernieuwen. In tegenstelling tot NC[/quote]

Zet jij nou lekker een plaatje van Dual Damage op neef, luister we hier wel naar echt muziek :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 19:30 

Hardtraxx Newbie

Pantermaat schreef:

@zeke ben wel fan van Jay Reeve en de Progressive Hardstyle gasten, juist omdat die wel vernieuwen. In tegenstelling tot NC

Zet jij nou lekker een plaatje van Dual Damage op neef, luister we hier wel naar echt muziek :kiss:[/quote]

Hou toch op! Stel jankers hier altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 19:33 

Hardtraxxer

Ben wel weer toe aan goede sound design en afgemixte platen die wat laag mid hoog bevatten, waar je thuis ook normaal naar kunt luisteren en waarbij alles niet tot het loudness plafond en daar voorbij is gedrukt allemaal. Blij dat ie weer released!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2024 20:28 

Hardtraxxer

Citaat:

Jij.

Nog nooit een gig gehad. Vermoedelijk niet door de naam. Waarschijnlijk vooral omdat ik geen dj ben.

Jammer man, probeer het nogmaals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 12:02 

Hardtraxxer

Is deze kick eerder gebruik? Ja, waarschijnlijk is de kick 90 procent hetzelfde als in een aantal oudere NC platen. Maakt dat hem voor mij minder speciaal? Nee; ik vind dit nog altijd één van de lekkerste kicks en ik denk dat er meer mensen zo over denken. Zijn er mensen die een andere mening hierover hebben: Ja. Volgens mij is de hardstyle scene breed genoeg om beide meningen te respecteren, voor ieder wat wils.

Als iets speciaal is hoeft het nog niet per se uniek of innovatief te zijn. Ieder z'n smaak.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle