Claro schreef:
Just88 schreef:
Is deze kick eerder gebruik? Ja, waarschijnlijk is de kick 90 procent hetzelfde als in een aantal oudere NC platen. Maakt dat hem voor mij minder speciaal? Nee; ik vind dit nog altijd één van de lekkerste kicks en ik denk dat er meer mensen zo over denken. Zijn er mensen die een andere mening hierover hebben: Ja. Volgens mij is de hardstyle scene breed genoeg om beide meningen te respecteren, voor ieder wat wils.
Als iets speciaal is hoeft het nog niet per se uniek of innovatief te zijn. Ieder z'n smaak.
Oke nou ja, beide meningen moeten ook gerespecteerd worden alleen is het hier op het forum tot in de treurnis toe altijd maar eenzijdig verkeer, nu zeg ik eens wat bij een euphorische plaat en dan is de wereld te klein, maar lekker doorgaan zo, classics verheerlijken en raw afbranden terwijl het je niks boeit
'Ik'? Spreek voor jezelf @ degene achter die dubbelaccounts, in plaats van je voor te doen als mij. Ik ben Claro niet, ik zit achter geen enkele van die accounts. Lijkt alsof degene achter die accounts heel graag wil dat iedereen denkt dat ik erachter zit, maar nee. Stop met deze bullshit
Dit is een vergelijkbaar grapje met als ik iets post, snel met 3 van je dubbelaccounts iets eronder posten zodat het lijkt alsof ik het ben wat je ook al vaker gedaan hebt met meerdere accounts.
Heb t ook gereport, mogen de mods het uitzoeken. Je voordoen als een ander persoon, triest.