Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 12:37 

Hardtraxxer

Mod edit:
Het Beleid schreef:
[*]Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
[*]Trollen zal niet worden getolereerd en zal resulteren in een permanente ban van de gehele website. Als je niets inhoudelijks hebt toe te voegen aan de lopende discussies en alleen maar bezig bent met uitlokken of beledigen dan zul je dus worden bestempeld alszijnde troll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 12:46 

Hardtraxx Veteran

Just88 schreef:
Als iets speciaal is hoeft het nog niet per se uniek of innovatief te zijn. Ieder z'n smaak.

:yes:

Doe mij juist maar die diepere gated kicks van vroegah (die wél laag bevatten), i.p.v. de veel te hoge "schreeuwerige" kicks van nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 12:57 

Hardtraxxer

Claro schreef:
Just88 schreef:
Is deze kick eerder gebruik? Ja, waarschijnlijk is de kick 90 procent hetzelfde als in een aantal oudere NC platen. Maakt dat hem voor mij minder speciaal? Nee; ik vind dit nog altijd één van de lekkerste kicks en ik denk dat er meer mensen zo over denken. Zijn er mensen die een andere mening hierover hebben: Ja. Volgens mij is de hardstyle scene breed genoeg om beide meningen te respecteren, voor ieder wat wils.

Als iets speciaal is hoeft het nog niet per se uniek of innovatief te zijn. Ieder z'n smaak.

Oke nou ja, beide meningen moeten ook gerespecteerd worden alleen is het hier op het forum tot in de treurnis toe altijd maar eenzijdig verkeer, nu zeg ik eens wat bij een euphorische plaat en dan is de wereld te klein, maar lekker doorgaan zo, classics verheerlijken en raw afbranden terwijl het je niks boeit

Ik heb geen reactie van je gezien in dit topic? Ik weet ook niet of je reactie specifiek naar mij gericht is m.b.t. tot classics verheerlijken vs raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 12:58 

Hardtraxx Addict

Claro schreef:
Just88 schreef:
Is deze kick eerder gebruik? Ja, waarschijnlijk is de kick 90 procent hetzelfde als in een aantal oudere NC platen. Maakt dat hem voor mij minder speciaal? Nee; ik vind dit nog altijd één van de lekkerste kicks en ik denk dat er meer mensen zo over denken. Zijn er mensen die een andere mening hierover hebben: Ja. Volgens mij is de hardstyle scene breed genoeg om beide meningen te respecteren, voor ieder wat wils.

Oke nou ja, beide meningen moeten ook gerespecteerd worden alleen is het hier op het forum tot in de treurnis toe altijd maar eenzijdig verkeer, nu zeg ik eens wat bij een euphorische plaat en dan is de wereld te klein, maar lekker doorgaan zo, classics verheerlijken en raw afbranden terwijl het je niks boeit

'Ik'? Spreek voor jezelf @ degene achter die dubbelaccounts, in plaats van je voor te doen als mij. Ik ben Claro niet, ik zit achter geen enkele van die accounts. Lijkt alsof degene achter die accounts heel graag wil dat iedereen denkt dat ik erachter zit, maar nee. Stop met deze bullshit :sleep:

Dit is een vergelijkbaar grapje met als ik iets post, snel met 3 van je dubbelaccounts iets eronder posten zodat het lijkt alsof ik het ben wat je ook al vaker gedaan hebt met meerdere accounts.

Heb t ook gereport, mogen de mods het uitzoeken. Je voordoen als een ander persoon, triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 13:57 

Hardtraxxer

Hoe twisted zou het zijn als al deze accounts toch wel van emre blijken te zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:00 

Hardtraxx Addict

Riiss schreef:
Hoe twisted zou het zijn als al deze accounts toch wel van emre blijken te zijn :lol:

Waarom zou ik er ondertussen dan 10x tegenin zijn gegaan inclusief reports? Inclusief DM's met MYTZE en al waar ik van dit gedoe probeer af te komen? Nee man, jammer he, minder leedvermaak voor jullie, ik ben het niet. Vind het wel kenker triest dat iemand zoveel moeite doet anderen te laten geloven dat ik het ben, vreemd dat jezelf als een ander voordoen op internet blijkbaar ook niet als regels breken wordt gezien. :x

https://ibb.co/Kxjmdc6

@MYTZE ga er aub meer werk van maken of ik ga er zelf op de een of andere manier werk van maken. IRL. Optyfe zeg met dit soort volk :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:08 

Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Riiss schreef:

Waarom zou ik er ondertussen dan 10x tegenin zijn gegaan inclusief reports? Inclusief DM's met MYTZE en al waar ik van dit gedoe probeer af te komen? Nee man, jammer he, minder leedvermaak voor jullie, ik ben het niet. Vind het wel kenker triest dat iemand zoveel moeite doet anderen te laten geloven dat ik het ben, vreemd dat jezelf als een ander voordoen op internet blijkbaar ook niet als regels breken wordt gezien. :x

Ja ik ben ook wel overtuigd dat het een andere sneuneus is hoor, maar zou hilarisch zijn als je op deze manier ook nog met jezelf ruzie zou maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:11 

Hardtraxx Addict

Ja hilarisch hoor, ik ben geen schizo. En ook niet de makkelijkste persoon om problemen mee te gaan maken dus ik hoop voor de trieste mongool achter die accounts dat mytze het gaat fixen in plaats van ikzelf ;) ben nou wel klaar mee die impersonalisatie en spelletjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:13 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick en Claro zijn dubbel accounts van mij. Ook Ludo Sanders komt bij mij uit de pen.

Schijnt dat zowel LYST en Broken Balance dubbel accounts van Corneel waren, maar daar heb ik nog nooit iemand over horen zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:33 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Heb t ook gereport, mogen de mods het uitzoeken. Je voordoen als een ander persoon, triest.

Ergens is het wel ironisch dat iemand met een permaban een dergelijke melding doet bij mods xd

Citaat:
Meest recente ban:

Wie: Emre
Hoe lang: Permaban
Waarom: Dubbelaccount
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:36 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Zaagkick schreef:

Ergens is het wel ironisch dat iemand met een permaban een dergelijke melding doet bij mods xd

Citaat:
Meest recente ban:

Dit is van 2021/2022, en volgens mij hebben de mods er hier geen problemen mee dat ik hier nog ben, dus wat is nu je punt? Het enige wat ik tegenwoordig nog flik is m'n (wellicht aparte) mening geven.

Volgens mij heb ik me nooit voorgedaan als een ander lid, dus ik snap je punt niet. Je voordoen als iemand anders online is wmbt nog wel ff en stapje verder dan kinderachtig trollen. Helemaal als de helft het nog gelooft ook. Wat triest dat ik me weer moet zitten te verdedigen ook terwijl iemand letterlijk al een halfjaar doet alsof ie mij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:37 

Hardtraxx Veteran

Ja precies en dan zou heggenschaar ook een enkeltje banhamer mogen krijgen!!!!!!!!!!!!!

Dan zijn we nog met z'n 6en over op dit forum. Ook lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:46 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
hurricane schreef:
Zaagkick schreef:

Citaat:
Meest recente ban:

Dit is van 2021/2022, en volgens mij hebben de mods er hier geen problemen mee dat ik hier nog ben, dus wat is nu je punt? Het enige wat ik tegenwoordig nog flik is m'n (wellicht aparte) mening geven.

Volgens mij heb ik me nooit voorgedaan als een ander lid, dus ik snap je punt niet. Je voordoen als iemand anders online is wmbt nog wel ff een stapje verder dan kinderachtig trollen. Helemaal als de helft het nog gelooft ook.

Van mij mag je hier best zijn hoor, geen probleem. Maar besef dan wel, is mijn mening, dat het best bijzonder is dat je een account hebt terwijl je van het forum bent gekickt.

Dan kan Hardstylboy ook wel terug komen met zijn aparte meningen ;)

Hou je dan rustig ipv dat een heel topic weer uitmond in een chaos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:48 

Hardtraxx Addict

Dat mag je inderdaad vinden, maar als je zo op de regels gesteld bent, dan neem ik ook aan dat je vind dat iemand die zich met meerdere accounts als een ander voor zit te doen aangepakt moet worden? Ik vind het vrij ziek namelijk.

Citaat:
Hou je dan rustig ipv dat een heel topic weer uitmond in een chaos.

Op het moment dat iemand 'als mij' zijnde dingen kan typen en men denkt dat ik het echt ben, zal ik er tegenin moeten gaan, omdat als ik niks zeg er nog meer vanuit wordt gegaan dat ik het ben, helaas. Schuldig tot het tegendeel bewezen is, zeg maar, dat is in mijn geval nou eenmaal zo. Er kan nu van alles kan getypt worden onder 'mijn' naam zonder dat ik er invloed op heb. Als ik moet schreeuwen om m'n onschuld te bewijzen dan moet dat maar, ik vind het echt mega laag namelijk dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:56 

Hardtraxx Addict

Claro schreef:
Just88 schreef:

Verkeerde account Emre
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 14:56 

Hardtraxx Addict

hilarisch weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 15:00 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:
Dit is van 2021/2022, en volgens mij hebben de mods er hier geen problemen mee dat ik hier nog ben, dus wat is nu je punt?

Volgens mij was je zo volhardend met nieuwe accounts aanmaken via VPN's dat ze op een gegeven moment het maar opgaven om je elke keer te verbannen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 15:04 

Hardtraxx Addict

Paling schreef:
Zaagkick schreef:
Dit is van 2021/2022, en volgens mij hebben de mods er hier geen problemen mee dat ik hier nog ben, dus wat is nu je punt?

Volgens mij was je zo volhardend met nieuwe accounts aanmaken via VPN's dat ze op een gegeven moment het maar opgaven om je elke keer te verbannen :lol:

Heb nooit een VPN gebruikt kerel :lol: ik was gewoon geirriteerd dat ik gebanned was en heb in een korte tijd meerdere accounts aangemaakt die wss juist door het herkenbare ip adres zo snel gebanned werden.

Jullie maken er wel een mooi eigen verhaal van soms. :lol: maargoed, gaan we blijven doorgaan over situaties van 3 jaar geleden waarbij ik niet deed alsof ik een ander lid was in m'n posts? Wat in dit geval wel gebeurt? Zelfs als iemand me loopt te personaliseren online is het mijn schuld he :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 15:07 

Hardtraxx Veteran

Zullen we het hier weer over NC - Dying For A Light hebben?
Loopt zo wel uit de hand vinden jullie niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 15:47 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Paling schreef:
Zaagkick schreef:

Heb nooit een VPN gebruikt kerel :lol: ik was gewoon geirriteerd dat ik gebanned was en heb in een korte tijd meerdere accounts aangemaakt die wss juist door het herkenbare ip adres zo snel gebanned werden.

Jullie maken er wel een mooi eigen verhaal van soms. :lol: maargoed, gaan we blijven doorgaan over situaties van 3 jaar geleden waarbij ik niet deed alsof ik een ander lid was in m'n posts? Wat in dit geval wel gebeurt? Zelfs als iemand me loopt te personaliseren online is het mijn schuld he :thumbup:

Oke Claro nu!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 16:41 

Hardtraxxer

Sorry!! Mijn excuses dit grapje is niet grappig
Mods verwijder mijn account maar
ik kom niet meer terug. Gaat nu wel rustig worden op
het forum. Radiostilte!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 18:03 

Hardtraxx Crew

Zaagkick schreef:
@MYTZE ga er aub meer werk van maken of ik ga er zelf op de een of andere manier werk van maken. IRL. Optyfe zeg met dit soort volk :sick:

Geloof me, dat zou ik heel graag willen doen zodat ik gewoon weer normale polls voor TOTW kan gebruiken. Maar helaas kan ik hier als moderator zijnde vrij weinig aan doen.

Maar goed,
Nuracore schreef:
Zullen we het hier weer over NC - Dying For A Light hebben?
Loopt zo wel uit de hand vinden jullie niet?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2024 18:16 

Hardtraxx Addict

@jongensvanhetdodeforum dan hoop ik dat het nu iig duidelijk is dat ik daar niet achter zit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2024 03:33 

Hardtraxx Addict

eerste track:

neem alles terug over deze plaat, wat tering ziek dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2024 13:16 

Artiest

:love: :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle