Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Regain & Blackwatch - Dying Light (H4H033)

Label: Heart for Hard
WEB release: 08/06/2017

Tracks:
Regain & Blackwatch - Dying Light

Samples:

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 39 minutes ago
Heerlijk nummer. Zeer ondergewaardeerd.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 20 minutes ago
Ik klik alle H4H topics altijd met de voornaamste reden aan om even naar het artwork te kijken :love:. Stuk voor stuk altijd prachtig ^^

Prima plaat dit ook! :D
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Chroman wrote:Heerlijk nummer. Zeer ondergewaardeerd.
Dit. Heb hem volgens mij nog nooit live gehoord terwijl dit zo'n sfeervolle plaat is. Hopen dat deze tijdens het festivalseizoen toch een beetje meer opgepikt wordt.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Chroman wrote:Heerlijk nummer. Zeer ondergewaardeerd.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Svbtwee wrote:Ik klik alle H4H topics altijd met de voornaamste reden aan om even naar het artwork te kijken :love:. Stuk voor stuk altijd prachtig ^^

Prima plaat dit ook! :D
Dit is mij ook al opgevallen ja. H4H heeft echt altijd hele vette artwork. En ik vind het echt zonde dat deze plaat zo weinig aandacht krijgt. Hoop hem toch wel eens te horen dit seizoen.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Zit ook helemaal buiten het straatje wat je verwacht van Regain. Maar denk wel dat ik dit het beste nummer vind van het album.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Eens met alle bovenstaande reacties! :)
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Thommy wrote:Maar dit is het beste nummer van het album.
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
1 van mijn favoriete nummers! Blijft echt heerlijk! :love:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Beste nummer van het album :loving:
A
wootum wrote:Beste nummer van het album samen met Greatest Show :loving:
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Anonymous wrote:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Zamble wrote:
Anonymous wrote:
:worship:
M
Hardtraxx Veteran
14177 posts member since 2013
wootum wrote:Beste nummer van het album :loving:
Hardtraxx Addict
last seen 9 days ago
Beste nummer van het album samen met Greatest Show, Don't Look Down & Roll It :thumbsup: :loving:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Deze plaat bevat, naar mijn mening, ook alles wat een hardstyle plaat dient te hebben. Ook één van mijn favoriete tracks van het album.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Hele dikke schijf dit. Zou zeker niet misstaan aan het einde van een euforisch setje.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Jammer trouwens dat dit nummer nooit echt heeft doorgebroken. Blijft toch één van de meest ondergewaardeerde tracks denk ik. Vind de climaxen en break hier erg sterk in, samen met de kick maakt dit echt een hele sterke track. Hoop hem snel weer eens live te horen, maar ben bang dat dit niet heel snel gaat gebeuren.
Hardtraxx Addict
last seen 9 days ago
Rowanyt1309 wrote:Jammer trouwens dat dit nummer nooit echt heeft doorgebroken. Blijft toch één van de meest ondergewaardeerde tracks denk ik. Vind de climaxen en break hier erg sterk in, samen met de kick maakt dit echt een hele sterke track. Hoop hem snel weer eens live te horen, maar ben bang dat dit niet heel snel gaat gebeuren.
Net te weinig drive vergeleken met Regain zijn reguliere tracks/sets. Helaas 'My Existence' ook weinig gehoord. Hopelijk op Fatality als hij wat oudere tracks gaat draaien.
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Sjorz wrote:
Rowanyt1309 wrote:Jammer trouwens dat dit nummer nooit echt heeft doorgebroken. Blijft toch één van de meest ondergewaardeerde tracks denk ik. Vind de climaxen en break hier erg sterk in, samen met de kick maakt dit echt een hele sterke track. Hoop hem snel weer eens live te horen, maar ben bang dat dit niet heel snel gaat gebeuren.
Net te weinig drive vergeleken met Regain zijn reguliere tracks/sets. Helaas 'My Existence' ook weinig gehoord. Hopelijk op Fatality als hij wat oudere tracks gaat draaien.
Ik heb het ook eens gevraagd aan hem toen ik hem zag op een feest. Het kwam er op neer dat het nummer niet past bij de rest van zijn set, wat niet per se een gek antwoord is.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Wat een onzin. Kun je prima mee openen natuurlijk en gewoon binnen 2 platen alsnog naar die moordende teringherrie van normaal.. Zonde om zo'n prima plaat te maken en niet ff door te zetten.
A
Ja en bij Loudness had die ook prima euphorische nummers.

Denk zelf dat de mid intro te langdradig is om dit een hitje te maken
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Berenfiets wrote:
Sjorz wrote:
Ik heb het ook eens gevraagd aan hem toen ik hem zag op een feest. Het kwam er op neer dat het nummer niet past bij de rest van zijn set, wat niet per se een gek antwoord is.
Oftewel, tijdens de productie wist ie al dat ie dit nummer nooit ging draaien....
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Ja, wat een onzin is dat. Je kunt hier prima een setje mee openen en langzaam het tempo (sneller is beter) opvoeren. Dit is echt een parel, maar als die dit dus al wist. Waarom ga je dan een track uitbrengen? Voor de liefhebbers om het thuis te luisteren? Echt doodzonde.. Remix ervan maken en de break wat korter maken is misschien nog een optie? :whistle: