Die collab met Sound Rush is echt genieten zeg, erg geslaagde combi weer!
Related topics
- View the latest post: Collusion - ALCHEMY (TCREC091)
- View the latest post: Atmozfears & Level One - The Alchemy (BLACK142)
- View the latest post: Scantraxx Alchemy Of Sound (ADE) (20-10-2023, Q-Factory, Amsterdam)
- View the latest post: Audiotricz - Alchemy Of Hardstyle (SCANTRAXX199)
- View the latest post: Audiotricz - Alchemy Of Hardstyle (Ecstatic Remix) (SCANTRAXX332)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Wat een track brengt deze man toch weer uit. Samen met Phuture Noize & B-Front begint MYST mij ook steeds meer te raken. 
Wat is Echo ontiegelijk dik zeg
De rest moet ik nog even beluisteren.
De rest moet ik nog even beluisteren.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Exterkate wrote:TSFH wrote:Geweldige plaat weerVind de kicks ook erg fijn!
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Man man, wat is Echo toch een fijne plaat. Zo hoor ik ze het liefst 
Zo vet hoe die melodie steeds iets in omlaag gaat in Echo, ondanks dat ik de kicks er niet helemaal bij vind passen toch nog een fantastische plaat 
Ripje
View on YouTube
View on YouTube
Blijft toch een MYSTerie hoe je uit het niets opeens 1 van de meest interessante namen bent binnen de hardstyle scène.
Pommer wrote:Blijft toch een MYSTerie hoe je uit het niets opeens 1 van de meest interessante namen bent binnen de hardstyle scène.
Haha, maar serieus wel echt bijzonder. Kan geen andere naam opnoemen die gelijk zoveel impact had (voor mij persoonlijk dan). De meeste komen toch een beetje gestaag op, waarbij je na verloop van tijd de kwaliteit van de producties toe hoort nemen.
Enige die ik me zo voor kan halen was Exit Mind. Voor de rest iemand eigenlijkPommer wrote:Haha, maar serieus wel echt bijzonder. Kan geen andere naam opnoemen die gelijk zoveel impact had (voor mij persoonlijk dan). De meeste komen toch een beetje gestaag op, waarbij je na verloop van tijd de kwaliteit van de producties toe hoort nemen.
Dit is toch ook weer een prachtplaat

Moet er nog even aan wennen, vind dit denk tot nu toe de minste van de EP. Vind het nu wel allemaal veel van hetzelfde worden met deze track.
Vind het een lekker plaatje, maar niet meer dan dat. Vind bijvoorbeeld 'Never Look Back' & 'Before You Go' toch een stuk sterker dan dit.
Toen was het ook nog nieuw. Zoals ik al aan gaf, het speciale gaat er af wanneer het veel van hetzelfde wordtRowanyt1309 wrote:Vind het een lekker plaatje, maar niet meer dan dat. Vind bijvoorbeeld 'Never Look Back' & 'Before You Go' toch een stuk sterker dan dit.
Ja precies. Het is dan juist de kunst om te zorgen dat je 'speciaal' blijft waar Phuture Noize een goed voorbeeld van is.JeroenB93 wrote:Toen was het ook nog nieuw. Zoals ik al aan gaf, het speciale gaat er af wanneer het veel van hetzelfde wordtRowanyt1309 wrote:Vind het een lekker plaatje, maar niet meer dan dat. Vind bijvoorbeeld 'Never Look Back' & 'Before You Go' toch een stuk sterker dan dit.