Vind de remix ook erg geslaagd. 
Vind de hele remix minder eigenlijk, mindere kicks, mindere mid, break is wel beter.
Had liever gewoon nog een plaat van Myst daar gezien ipv deze remix.
Hij heeft genoeg platen waar dit kicks gewoon krachtig en stevig zijnJonas wrote:Myst, het zal voor mij nooit wat worden. Als er dan elementen in zitten die me aanspreken, wordt uiteindelijk alles verpest door die lelijke kicks van hem.
Ik zeg toch, voor mij is Myst echt niks. Ik vind het soort kicks dat hij maakt gewoon echt niet mooi ofzo.Intervention wrote:Hij heeft genoeg platen waar dit kicks gewoon krachtig en stevig zijnJonas wrote:Myst, het zal voor mij nooit wat worden. Als er dan elementen in zitten die me aanspreken, wordt uiteindelijk alles verpest door die lelijke kicks van hem.
View on YouTubeImation wrote:View on Facebook
Ik ben ontzettend benieuwd of die laatste track er ook op komt.
Die is zo ontiegelijk vet!!
Voor mij is het ook wisselend. Bij de ene track vind ik ze goed passen (Before You Go en Fire & Ice bijvoorbeeld), maar zoals hier bij Echo weer niet, terwijl het verder echt een hele vette plaat is. Zelfde geldt voor Opinions Of Me.Jonas wrote:Ik zeg toch, voor mij is Myst echt niks. Ik vind het soort kicks dat hij maakt gewoon echt niet mooi ofzo.Intervention wrote:Hij heeft genoeg platen waar dit kicks gewoon krachtig en stevig zijnJonas wrote:Myst, het zal voor mij nooit wat worden. Als er dan elementen in zitten die me aanspreken, wordt uiteindelijk alles verpest door die lelijke kicks van hem.
SL8492 wrote:Fijne plaat weerAl pakken de andere 3 previews mij wel wat meer.
Indy wrote:Wederom een dikke plaat!