Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 21:40 
 
Hardtraxxer

alpha² remix is de :bomb: :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gelukkig dat de Tat&Zat remix er niet bij staat.
Vreselijk is die, vooral die kick.
echt een schande voor de naam :thumbdown:

Alpha remix klinkt daar in tegen stuk beter, alleen bpm stukje hoger :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Nou als ik naar Fragile/Unleashed luister heb ik bij geen enkele van beide platen het gevoel dat ze door Wildstylez zijn gemaakt.

Luister eens naar de intro van Put This On Youtube (WSZ remix) en daarna naar de intro van Unleashed. En dan denk je er wel anders over. En die A2 kick zit ook in bv revenge of the ldmf. t is gewoon allemaal wsz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2010 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roells schreef:
Gelukkig dat de Tat&Zat remix er niet bij staat.
Vreselijk is die, vooral die kick.
echt een schande voor de naam :thumbdown:

Alpha remix klinkt daar in tegen stuk beter, alleen bpm stukje hoger :yay:

Die is allang gereleased? Blijft voor mij overigens nog steeds de beste remix van Lost in Dreams. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roells schreef:
Gelukkig dat de Tat&Zat remix er niet bij staat.
Vreselijk is die, vooral die kick.

ga je mond spoelen met zeep man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2010 14:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

klinkt wel nice maar origineel was en blijft epic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..

dis ammal egt de grootste bullshit die er is... A2 produceerd all veeel langer dan wildstylez..
denk je nou egt da mense by scantraxx kome door gwn andere tracks te laten maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ugh
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 14:23 
 
Hardtraxx Addict

Stynz1234 schreef:
Scumbag schreef:
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..

dis ammal egt de grootste bullshit die er is... A2 produceerd all veeel langer dan wildstylez..
denk je nou egt da mense by scantraxx kome door gwn andere tracks te laten maken...


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stynz1234 schreef:
Scumbag schreef:
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..

dis ammal egt de grootste bullshit die er is... A2 produceerd all veeel langer dan wildstylez..
denk je nou egt da mense by scantraxx kome door gwn andere tracks te laten maken...


Ten eerste, Yellow minute remix is door WS gemaakt, staat letterlijk op de Fusion site. http://www.fusionbv.com/artists/noisecontrollers/2
Ten tweede, is deze kick ong 100% hetzelfde als Delay Distortion, die uiteraard door WS is gemaakt.
Ten 3e is het qlimax anthem van 2006 the darkside door JDX gemaakt..

Maakt toch geen donder uit wie de tracks maken, Alpha ² draaie altijd lekker en dat lijkt mij veel belangrijker.. WS is gewoon een top producer, die vele stijlen beheerst :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar waarom zou je het dan in gods naam Alpha² remix noemen als Wildstylez de remix heeft gemaakt. Is het niet gewoon een foutje dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2010 00:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Ja maar waarom zou je het dan in gods naam Alpha² remix noemen als Wildstylez de remix heeft gemaakt. Is het niet gewoon een foutje dan?

Nee natuurlijk is dat geen foutje! Noisecontrollers maken toch ook platen voor Pavo en Headhunterz voor Gostosa en etc etc.
Nog een voorbeeldje: De Qlimax anthem van de A2 is ook geproduceerd door JDX.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle