Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 16:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De hardcore remix gaat nog wel, want die laat het meest over van de melodie, die geweldig is. Maar die vocals zijn echt verschrikkelijk.

Bij dubstep is gewoon het hele Lost In Dreams gevoel weg, hardtechno kan leuk zijn maar ik vind deze uitvoering niet echt lekker. Hardstyle is wel te doen, maar niet als Lost In Dreams remix, gewoon als aparte track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

remix van A2 vind ik wel lekker, maar vond die van Tat&Zat beter. Maar wel prima remixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die van alpha2 is lekker

zin in Q-base :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Dance-Tunes
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je moet van deze remixes houden maar zeker leuk idee dat ze nieuwe remixes uitbrengen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

de hardcore remix is de mooiste er af. de rest is echt janken naar mijn mening .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nitroxx schreef:
De MoC remix is anders echt niet slecht :love:

Komt niet eens in de buurt van de Weapon X remix :thumbup:
maargoed, vind ze verder wel lekker allemaal
Boris S is echt een held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 14:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Release vandaag! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alpha2 Remix :thumbsup: Wordt elke keer lekkerder, vooral die 2e climax!
God's Army Remix ook zeker nice, ookal luister ik weinig hardtechno.
Sinister Souls Remix mist een beetje kracht imo. Hoewel ik de 'arrangement' wel goed vind, zou ik liever wat andere (hardere) sounds horen.
MoC Remix is verschrikkelijk van begin tot eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

Lekker hoor A2! De rest is meuk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind het weinig aan doe mij het origineel en de tat&zat remix maar.

dit is de spreek woordelijke mosterd na de maaltijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

A1. :thumbup:
A2. :huh:
B1. :/
B2. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 18:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Whoei!
Vooropgesteld: het origineel is heilig, dus remixen is een lastige taak. Maar het is 3 van de 4 prima gelukt!

Alpha2-remix: ben na een paar keer luisteren verliefd geworden hierop. Heeeeeerlijk zweverige, euforische melodie, beetje trance-achtig. Daar ben ik helemaal gek op. Staat bij mij op gelijke hoogte met de geweldige Weapon X-remix

MoC-remix: hier word ik dan weer ontzettend verdrietig van. Onnodig lange kutbreak, kan je op zich wel lekker meezingen maar als ik weet wat daarna volgt hoeft dat ook niet van mij. Synth is zo standaard als wat, melodie wordt slecht gekopieerd en die kick, echt de slechtste sinds de Neophyte-mash up deel 1. Eentje voor in de prullenbak.

Sinister Souls remix: ik heb geen idee wat voor genre het is maar het klinkt gruwelijk duister. Past fantastisch bij het Q-base sfeertje

Schranz-remix: is eigenlijk niet zo bijzonder maar veel elementen van het origineel behouden en lekker ruig, dus goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sinister Souls remix: ik heb geen idee wat voor genre het is maar het klinkt gruwelijk duister. Past fantastisch bij het Q-base sfeertje


Dit genre noemen ze dubstep.

Aangezien Nicon e.a. dubstep komen draaien op Q-Base hebben ze natuurlijk een dubstep-remix gemaakt.
Je moet er wel van houden en ik kan er best even naar luisteren,vooral als Nicon gaat draaien,die vent is crazy as hell.



Maar om ff bij "Lost in Dreams" te blijven...

A2-Remix Heerlijk!! :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 20:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B1. Mike NRG - Lost in Dreams (Sinister Souls Lost in Nightmares Remix) :bomb: :bomb: :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vetjes!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 16:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..


Hoe weet jij zo zeker dat hij door Wildstylez is geproduceerd
Ik geloof er niet in. Als WS dit kan producen waarom maakt hij onder zijn eigen naam dan van die easy listening shit
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source schreef:
B1. Mike NRG - Lost in Dreams (Sinister Souls Lost in Nightmares Remix) :bomb: :bomb: :bomb: :yay:


Die vind ik ook wel mooi ja. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Scumbag schreef:
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..


Hoe weet jij zo zeker dat hij door Wildstylez is geproduceerd
Ik geloof er niet in. Als WS dit kan producen waarom maakt hij onder zijn eigen naam dan van die easy listening shit
:')


Omdat dat voor Scantraxx is?

Wildstylez heeft ook Unleashed/Fragile gemaakt.. je nooit afgevraagd waarom het zoals wildstylez klinkt? Omdat hij toch echt al een tijdje tracks maakt voor de heren Alpha.. sterker nog, ze produceren niets zelf, ook al staat er op de credits anders vermeld..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Part vanaf 4:00 in de Alpha2 Remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
rodger88 schreef:
Scumbag schreef:
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..


Hoe weet jij zo zeker dat hij door Wildstylez is geproduceerd
Ik geloof er niet in. Als WS dit kan producen waarom maakt hij onder zijn eigen naam dan van die easy listening shit
:')


Omdat dat voor Scantraxx is?

Wildstylez heeft ook Unleashed/Fragile gemaakt.. je nooit afgevraagd waarom het zoals wildstylez klinkt? Omdat hij toch echt al een tijdje tracks maakt voor de heren Alpha.. sterker nog, ze produceren niets zelf, ook al staat er op de credits anders vermeld..


Hoe weet je dat dan, als het anders op de credits verteld staat dan jij zegt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen weet dat A2 niet zelf produceert... Of het nou door JDX, Wildstylez of Mind Hunterz wordt gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind de hardtechno versie toch lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Econz schreef:
dawasiknie schreef:
Sinister Souls remix: ik heb geen idee wat voor genre het is maar het klinkt gruwelijk duister. Past fantastisch bij het Q-base sfeertje


Dit genre noemen ze dubstep.

Aangezien Nicon e.a. dubstep komen draaien op Q-Base hebben ze natuurlijk een dubstep-remix gemaakt.
Je moet er wel van houden en ik kan er best even naar luisteren,vooral als Nicon gaat draaien,die vent is crazy as hell.



Maar om ff bij "Lost in Dreams" te blijven...

A2-Remix Heerlijk!! :yay: :yay:


ga naar vage gasten dan naar gomes b2b brutuzz beste dubstep dj's van NL
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle