Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik weet gewoon 100% zeker dat die tracks gewoon niet door Alpha² worden gemaakt.. ik hoor gewoon dat stijltje van Wildstylez er door heen.. er zijn ook tracks door JDX gemaakt.. en waarom ie dat dan niet doet voor z'n eigen tracks? Heeft ie in het verleden wel gedaan, met oa Pleasure en dergelijke.. maarja.. kijk waar scantraxx nu staat en dan snap je waarom hij zich moet aanpassen, hij moet hitjes leveren, geen mooie muziek..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Scumbag schreef:
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..


Hoe weet jij zo zeker dat hij door Wildstylez is geproduceerd
Ik geloof er niet in. Als WS dit kan producen waarom maakt hij onder zijn eigen naam dan van die easy listening shit
:')


Alpha2 moet tracks hebben om geboekt te worden. Waarschijnlijk pakt Wildstylez een % van de boekingsfee van A2, of betalen zij hem voor tracks. Je kunt duidelijk herkennen aan de gebruikte sounds (kicks bijv.) dat de recente tracks iig door Wsz zijn gemaakt. Het feit dat ze vroeger samenwerkten als Outsiders maakt het alleen maar logischer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 19:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ie gewoon betaald krijgt voor het maken van de tracks hoor;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scumbag schreef:
Denk dat ie gewoon betaald krijgt voor het maken van de tracks hoor;)


Sowieso, maar of hij per track geld krijgt of gewoon een deel van de inkomsten van A2 weten we niet. Pollen krijgt bijv. een percentage van de boekingsfees van The Pitcher, Dozer en (neem ik aan) Donkey Rollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 20:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alpha 2 is ook scantraxx dus wat je zegt dat Scantraxx alleen maar hitjes wil en geen goede muziek is onzin.

hoe zijn de Alpha 2 bekent geworden.
Niet omdat ze zo knap zijn ofzo xd :x
Met z'n gottic look!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Met z'n gottic look!


Als je dat een gothic look vindt dan kan jij het verschil tussen een normaal iemand en een gothic niet zien. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Alpha 2 is ook scantraxx dus wat je zegt dat Scantraxx alleen maar hitjes wil en geen goede muziek is onzin.

hoe zijn de Alpha 2 bekent geworden.
Niet omdat ze zo knap zijn ofzo xd :x
Met z'n gottic look!


Dit is toch echt released op Q-Dance? Ik zeg ook niet dat scantraxx ALLEEN maar hitjes wilt.. Dan nog, platen van A² op Scantraxx worden ook gemaakt door Wildstylez en zijn dus IMO geen hitjes.. Fragile/Unleashed werden ook niet plat gedraait en die vond ik toch echt beter dan de rest van de scantrash zooi.

Maar goed... Ze? Z'n?

Kom op man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
rodger88 schreef:
Met z'n gottic look!


Als je dat een gothic look vindt dan kan jij het verschil tussen een normaal iemand en een gothic niet zien. -.-


Nee maar hij heeft ook niet de look van een hardstyle artiest.

Maar ik wist het niet. dacht wel dat ze samen zouden werken, maar dat het toch hoofdzakelijk de alpha 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Edwinn schreef:
rodger88 schreef:
Met z'n gottic look!


Als je dat een gothic look vindt dan kan jij het verschil tussen een normaal iemand en een gothic niet zien. -.-


Nee maar hij heeft ook niet de look van een hardstyle artiest.

Maar ik wist het niet. dacht wel dat ze samen zouden werken, maar dat het toch hoofdzakelijk de alpha 2


Wat is dan de look van een HS artiest :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:

Wat is dan de look van een HS artiest :')

kaal toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Dakpan schreef:

Wat is dan de look van een HS artiest :')

kaal toch?


Met een V-Hals toevallig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 22:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja en zwaait altijd een beetje raar met z'n armen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2010 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is het.....

Headhunterz!?

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prachtig zeg! De looks van een Hardstyle artiest.. Precies waar tegenwoordig de meeste bezoekers van een Hardstyle feest alleen aan denken. De looks, niet meer om de muziek en de sfeer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Prachtig zeg! De looks van een Hardstyle artiest.. Precies waar tegenwoordig de meeste bezoekers van een Hardstyle feest alleen aan denken. De looks, niet meer om de muziek en de sfeer..


Amen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2010 19:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om ff weer ontopic te gaan (A) ( ja het is best een boeiende discussie hier, maar voor ik me er in ga mengen en weer van een admin te horen krijg dat het ontopic moet onder een of ander lijntje zal ik maar gewoon een ontopic reactie plaatsten)

dus zoals ik al zei: ontopic! :D

De alpha twins remix, of deze nou gemaakt is door Joram of niet, volgens mij een topplaatje. Ik had het ook nog wel graag gezien dat ie de eerste melodie door zou zetten met een kick eronder en alles. Ik vind het origineel een topplaat, maar ik mis de energie die een plaat op 140-160 BPM met een harde kick heeft.

De Schranz/hard-techno(geen flauw idee wat het nou precies is, in die genres ben ik al helemaal niet thuis):
Ik vind het best lastig om een oordeel te vellen over een genre dat ik niet goed ken. Ik hoor net als in de A2 remix duidelijk elementen terug uit het origineel, voor mij toch een vereiste om de plaat een remix te kunnen noemen. Helaas vind ik het als een slechte kopie klinken en prefereer ik het origineel als ik toch een lager BPM moet uitzoeken.

De Dubstepremix:
Deze track mist het belangrijkste! De connectie met het origineel. Ik hoor hier echt helemaal niks van terug. De stijl verschilt zodanig dat je het niet echt een remix kan noemen. Naast dat deze stijl me sowieso niet kan bekoren, hadden ze in mijn ogen er altijd nog een beetje de goede melodie kunnen gebruiken. Ik krijg hierbij hetzelfde gevoel als bij de Save.Exit.Planet remix van Dock 45. De muziek op zich is helemaal niet verkeerd als je er van houdt, maar de genres liggen zo ver uit elkaar dat ik het nut van een remix niet zie.

De MoC-remix:
Ik hoorde hem gister op Elementz voor het eerst. De break kan mij wel bekoren! Hij is misschien wat aan de lange kant maar het is er wel eentje van meezingen! Daarna pakken ze een melodie op die elementen heeft van het origineel dus ik ben ook weer tevreden op dat vlak. Na een stukje meezingen heerlijk raggen, bevalt me ook prima. Ik vind dit nummer zeker net zo goed als de Weapon X remix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 05:37 
 
Hardtraxxer

Scumbag schreef:
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..

Wat is je bron dat Wildstylez dit produceert? Als dit door WS was geproduceerd zou er echt wel Alpha 2 & Wildstylez staan zoals bij Atrocious.. En dat Fragile/Unleashed door WS geproduceerd is volgens mij ook onzin of heb je het ze zelf gevraagd ofzo? En dan denk je soms ook zeker dat de Yellow Minute gewoon door Noisecontrollers is geremixed? Het is wel lekker kort door de bocht om te zeggen dat alles wat Alpha 2 releasen door andere producers worden gemaakt.. Die gasten zitten al een hele tijd in de scene, hadden hun eigen label voordat ze bij Scantraxx koppelden, dus lijkt me niet dat ze alles door andere producers laten producern anders zou dat wel erg zwak zijn :') Draaien kunnen ze in ieder geval wel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 07:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil je de rest van dit topic ook even lezen! Het is al meerdere keren gezegd. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Scumbag schreef:
Die van Alpha² doet het et beste voor mij, ook niet zo gek omdat ie geproduceerd is door Wildstylez. Ook vind ik ik die MOC remix wel lekker, beetje aparte intro maar wel vet!

De andere 2 doen me weinig..

Wat is je bron dat Wildstylez dit produceert? Als dit door WS was geproduceerd zou er echt wel Alpha 2 & Wildstylez staan zoals bij Atrocious.. En dat Fragile/Unleashed door WS geproduceerd is volgens mij ook onzin of heb je het ze zelf gevraagd ofzo? En dan denk je soms ook zeker dat de Yellow Minute gewoon door Noisecontrollers is geremixed? Het is wel lekker kort door de bocht om te zeggen dat alles wat Alpha 2 releasen door andere producers worden gemaakt.. Die gasten zitten al een hele tijd in de scene, hadden hun eigen label voordat ze bij Scantraxx koppelden, dus lijkt me niet dat ze alles door andere producers laten producern anders zou dat wel erg zwak zijn :') Draaien kunnen ze in ieder geval wel :loving:


Dat dus+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1. Je kunt het horen
2. Het is meerdere malen gezegd (wss niet op fora) door mensen uit de scene
3. Oudere releases van A2 zijn ook niet zelf gemaakt
4. Wildstylez werkte vroeger samen met A2

De Yellow Minute remix is ook door Wildstylez gemaakt, niet Noisecontrollers. Duidelijk aan o.a. de kicks te horen.

Het zou best kunnen dat A2 met Wildstylez in de studio zit en ideeen levert oid, maar het produceren zelf wordt 99% zeker door Wildstylez gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wist ik nie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou als ik naar Fragile/Unleashed luister heb ik bij geen enkele van beide platen het gevoel dat ze door Wildstylez zijn gemaakt. Het zijn niet zijn kicks/synths en sowieso over het algemeen totaal niet zijn stijl. Alleen bij dit nummer hoor je wel duidelijk wat Wildstylez-elementen terug.

Geeft wel aan dat het een heel erg veelzijdig ingestelde producer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is iig algemeen bekend dat Alpha2 niet zelf produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2010 18:31 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Nou als ik naar Fragile/Unleashed luister heb ik bij geen enkele van beide platen het gevoel dat ze door Wildstylez zijn gemaakt. Het zijn niet zijn kicks/synths en sowieso over het algemeen totaal niet zijn stijl. Alleen bij dit nummer hoor je wel duidelijk wat Wildstylez-elementen terug.

Geeft wel aan dat het een heel erg veelzijdig ingestelde producer is.


Pak z'n oude platen onder de naam Seizure er maar is bij, die zijn ook heel wat anders dan wat ie nou onder wildstylez maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze release toch maar gekocht. A2 remix heeft wel wat.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle