Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
Ik denk dat iedereen het wl grappige tracks vind, maar hiervoor nou bij scantraxx te mogen is een beetje over de top toch?!
Ik had altijd het idee dat scantraxx het label was, maar ben nu niet echt meer overtuigd.


dat heb ik vooral bij safaim en fusion!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 20:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet niet echt wat ik er van moet vinden, het is niet spannend, of interessant. De kwaliteit qua mastering klinkt prima, maar ik denk dat hun dat niet zelf hebben gedaan ;) Verder denk ik dat de jongens nog moeten groeien qua produceren, en denk ik dat we in de toekomst wel dikke platen van ze kunnen verwachten.. Maar op dit moment met deze release? Nee, Scantraxx slaat de spijker mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2010 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat ze hun vooral voor het label hebben gevraagd omdat the Prophet een toekomst in ze ziet. Niet om deze platen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind ik allemaal niet, ik vind het prima tracks :). Ze zijn inderdaad niet over the top, gewoon rustige, chille plaatjes, maar dat is gewoon een andere stijl, niet een mindere kwaliteit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Vind ik allemaal niet, ik vind het prima tracks :). Ze zijn inderdaad niet over the top, gewoon rustige, chille plaatjes, maar dat is gewoon een andere stijl, niet een mindere kwaliteit...

+1111 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2010 19:55 
 
Hardtraxxer

REINVENTED! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

Nou deze zullen deze maand ook nog moeten gaan komen. Ben benieuwd of ze dat halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Amethist schreef:
Josh-T schreef:
Waarom nou nog meer van die nieuwe artiesten erbij? eerst al Bioweapon en nu de Krusaders, en ik vind de muziek niet echt geweldig. Waarom zijn er niet wat meer labeltjes, ik vind dat Fusion en Scantraxx TE groot worden vergeleken bij andere labels zoals Hardcopy, Seismic, DMW.


Wat meer initiatieven als AVIO en Thera zouden de scene goed doen denk ik, dan bedoel ik niet het kopiëren van die stijl maar het opzetten van originele initiatieven.



Wist dat ze bij scantraxx waren gekomen.
Vond het ook al hetzelfde idee als 'bioweapon'

wat jij zegt, +1
Dit beschouw ik ook als een alternatief zoals AVIO en Thera, maar dat beukt toch beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2010 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind Reinvented toch wel lekker klinken hoor! Supernatural klinkt leeg, Secret Society nog niet gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 00:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt leeg?
Die gasten hebben me toch een afmix daar word je bang van, klinkt zeker niet leeg :')
Deze versie van de tracks die op de site zijn trouwens ook nog niet gemastert zoals iemand hierboven schreef...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2010 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Klinkt leeg?
Die gasten hebben me toch een afmix daar word je bang van, klinkt zeker niet leeg :')
Deze versie van de tracks die op de site zijn trouwens ook nog niet gemastert zoals iemand hierboven schreef...


Dat zou idd een hoop kunnen schelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2010 15:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
The Amethist schreef:
Josh-T schreef:
Waarom nou nog meer van die nieuwe artiesten erbij? eerst al Bioweapon en nu de Krusaders, en ik vind de muziek niet echt geweldig. Waarom zijn er niet wat meer labeltjes, ik vind dat Fusion en Scantraxx TE groot worden vergeleken bij andere labels zoals Hardcopy, Seismic, DMW.


Wat meer initiatieven als AVIO en Thera zouden de scene goed doen denk ik, dan bedoel ik niet het kopiëren van die stijl maar het opzetten van originele initiatieven.


wat jij zegt, +1
Dit beschouw ik ook als een alternatief zoals AVIO en Thera, maar dat beukt toch beter!


Ik hoop het, maar dat kan ik natuurlijk niet beoordelen op één release ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze staan nu full op het Scantraxx Youtube kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het klinkt al iets beter, maar het mist nog steeds wat volheid voor mijn gevoel. In ieder geval wel een plaat die van de zomer veels te veel gedraaid gaat worden.

Fulls staan nu ook in de OP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 14:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kun je zien wat goede mastering een wereld van verschil kan maken. Ze klinken nu toch een stukje leuker. Hopelijk komen ze in de toekomst met wat leukers dan dit, dan komt het vast wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ja hij is iets minder leeg :)
Klinkt beter zo ^^


Khadber schreef:
In ieder geval wel een plaat die van de zomer veels te veel gedraaid gaat worden.


En toch kan ik er niet op wachten, zomer :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goed bezig deze mannen!
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2010 19:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hq samples, eens even aandachtig luistere!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2010 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 april @ astral :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supernatural vind ik een lekker nummertje, de andere heb ik nog niet geluisterd. Dadelijk eens doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2010 12:34 
 

Reinvented vond ik VEEL beter klinken toen ik die rip luisterde, als ik ze zo hoor vind ik alle 3 de tracks erg leeg klinken.
Neemt niet weg dat ik het geen goede tracks vind.. Reinvented zou een heerlijk nummer kunnen zijn netzoals Supernatural, ze zouden het alleen nog een beetje moeten opleuken.
Benieuwt naar de vinyl ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2010 00:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je kunt de plaat inmiddels bestellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 10:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannen zijn lekker bezig! Reinvented en Supernatural zijn erg dik! Gister nog een DJ Tool van ze gehoord (komt ook in hun set in de magic show) en die klonk ook erg vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 13:39 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Mannen zijn lekker bezig! Reinvented en Supernatural zijn erg dik! Gister nog een DJ Tool van ze gehoord (komt ook in hun set in de magic show) en die klonk ook erg vet! :D

-1, heb gister geluisterd, maar zowel hun eigen tracks, trackkeuze, als wel hun mixwerk was om te huilen :yawn: En ik was niet de enige die dat vond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou deze niet vandaag uit moeten zijn gekomen op vinyl? Supernatural. :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle