Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het blijft nog steeds geen geweldige release dit. En ook snap ik nog steeds niet waarom deze jongens ooit bij Scantraxx zijn 'aangenomen'. Dit past namelijk beter op een B-label zoals Next Chapter of iets in die richting. Ook haalt Scantraxx met deze release zijn eigen niveau na beneden (ook al was dit de laatste tijd al erg laag).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Zou deze niet vandaag uit moeten zijn gekomen op vinyl? Supernatural. :drool:


Een week geleden al ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Dutch_Master schreef:
JolleNL schreef:
Zou deze niet vandaag uit moeten zijn gekomen op vinyl? Supernatural. :drool:


Een week geleden al ;)

schijnd dat er tot nu toe 6 van zijn verkocht :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
schijnd dat er tot nu toe 6 van zijn verkocht :')


Lol das weel heel bedroevend, mag ik overigens vragen hoe je dat weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dutch_Master schreef:
dj-rico01 schreef:
schijnd dat er tot nu toe 6 van zijn verkocht :')


Lol das weel heel bedroevend, mag ik overigens vragen hoe je dat weet?

het was een grapje :P ik vind het gewoon geen goede plaat, het is ook gewoon geen goede plaat, maja er staat scantraxx op he dan zal het wel verkopen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Dutch_Master schreef:
dj-rico01 schreef:
schijnd dat er tot nu toe 6 van zijn verkocht :')


Lol das weel heel bedroevend, mag ik overigens vragen hoe je dat weet?

het was een grapje :P ik vind het gewoon geen goede plaat, het is ook gewoon geen goede plaat, maja er staat scantraxx op he dan zal het wel verkopen haha


Haha oke, naja ik heb geen idee hoeveel vinyls er 'normaal' verkocht worden.

Maar idd ik vind deze plaat ook niet goed genoeg voor scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb 'm gekocht iig, niet omdat er Scantraxx op staat, maar omdat Supernatural qua concept gewoon een topper is (en de rest ook goed). De productie ligt iets onder niveau, maar dat kan nog komen. Vind het inderdaad ook meer een release voor een label als Next Chapter ofzo, maar ik had 'm op welk label dan ook wel gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik heb 'm gekocht iig, niet omdat er Scantraxx op staat, maar omdat Supernatural qua concept gewoon een topper is (en de rest ook goed). De productie ligt iets onder niveau, maar dat kan nog komen. Vind het inderdaad ook meer een release voor een label als Next Chapter ofzo, maar ik had 'm op welk label dan ook wel gekocht.


de vinyl? voor zo veel geld? voor een nummer die redelijk is. zonde
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barto schreef:
PNXRMX schreef:
Ik heb 'm gekocht iig, niet omdat er Scantraxx op staat, maar omdat Supernatural qua concept gewoon een topper is (en de rest ook goed). De productie ligt iets onder niveau, maar dat kan nog komen. Vind het inderdaad ook meer een release voor een label als Next Chapter ofzo, maar ik had 'm op welk label dan ook wel gekocht.


de vinyl? voor zo veel geld? voor een nummer die redelijk is. zonde


Andere 2 vind ik ook wel de moeite waard om te luisteren hoor, ik doe het niet puur voor Supernatural. Als het alleen de andere 2 tracks waren, of naast Supernatural alleen maar waardeloze tracks, had ik 'm wel laten liggen. Ach, en ik hou ook gewoon van vinyl kopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de vinyl ook niet top hoor. Maar ik koop hem ook om mijn collectie compleet te houden. En ja, dus ook die kut vinyl van The Prophet met My Religion. Maar daar maakt Don't Touch Me het nog bij goed. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KrusadersMusic

RT @kastetFR: @KrusadersMusic When will be your Scantraxx 48 available on Hardstyle.com ? // probably this week!

Opzich wel leuke trackjes om na te luisteren. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Ik vind de vinyl ook niet top hoor. Maar ik koop hem ook om mijn collectie compleet te houden. En ja, dus ook die kut vinyl van The Prophet met My Religion. Maar daar maakt Don't Touch Me het nog bij goed. :lol:


Komt niet op vinyl, dus dat scheelt ons weer wat geld :P Niks van Scantraxx Silver meer trouwens, dat wordt een beetje het 'Scantraxx Digital' label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh, dat wist ik dus weer niet. Daar gaan ze dus voortaan alle troep op releasen. Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2010 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vandaar in een x al die releases op Silver, verklaart weert een hoop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Ik vind de vinyl ook niet top hoor. Maar ik koop hem ook om mijn collectie compleet te houden. En ja, dus ook die kut vinyl van The Prophet met My Religion. Maar daar maakt Don't Touch Me het nog bij goed. :lol:


Komt niet op vinyl, dus dat scheelt ons weer wat geld :P Niks van Scantraxx Silver meer trouwens, dat wordt een beetje het 'Scantraxx Digital' label.


nog ff en dan komt de rest ook alleen digitaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben nu trouwens even de vinyl rip aan het luisteren

en ze klinken alle 3 blij maar ik vind ze alle 3 vet

van die lekkere plaatjes die je voorin je set plant
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 08:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

het heeft wel iets vind ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
PNXRMX schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Ik vind de vinyl ook niet top hoor. Maar ik koop hem ook om mijn collectie compleet te houden. En ja, dus ook die kut vinyl van The Prophet met My Religion. Maar daar maakt Don't Touch Me het nog bij goed. :lol:


Komt niet op vinyl, dus dat scheelt ons weer wat geld :P Niks van Scantraxx Silver meer trouwens, dat wordt een beetje het 'Scantraxx Digital' label.


nog ff en dan komt de rest ook alleen digitaal

Tja vinyl tijd is nou eenmaal zo'n beetje voorbij ;) T kost tegenwoordig meer om een vinyl te maken en uit te brengen dan dat het oplevert.. De meeste mensen kopen ze toch digitaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Tja vinyl tijd is nou eenmaal zo'n beetje voorbij

Vinyl is NIET voorbij! :evil:
Maar het zal idd niet lang meer duren vrees ik... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit heeft echt helemaal niks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 15:46 
 
Hardtraxx Addict

San Miquel schreef:
TakkU schreef:
Tja vinyl tijd is nou eenmaal zo'n beetje voorbij

Vinyl is NIET voorbij! :evil:
Maar het zal idd niet lang meer duren vrees ik... :')


Zou wel heel zonde zijn. Ik vind lekker plaatjes zoeken en luisteren in de platenzaak, praatje maken, beetje door de bakken heen spitten naar onbekendere platen enz, net zo leuk als et draaien zelf zeg maar.

Op internet klik je ff snel wat aan en klaar ben je....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
San Miquel schreef:
TakkU schreef:
Tja vinyl tijd is nou eenmaal zo'n beetje voorbij

Vinyl is NIET voorbij! :evil:
Maar het zal idd niet lang meer duren vrees ik... :')


Zou wel heel zonde zijn. Ik vind lekker plaatjes zoeken en luisteren in de platenzaak, praatje maken, beetje door de bakken heen spitten naar onbekendere platen enz, net zo leuk als et draaien zelf zeg maar.

Op internet klik je ff snel wat aan en klaar ben je....


En je krijgt er niks voor terug naast de muziek zelf, die in precies dezelfde vorm illegaal te downloaden is. Vaak zijn de scene releases nog beter getagged ook, en je krijgt ze lekker in mapjes geordend binnen. Als ik muziek koop wil ik er iets tastbaars aan overhouden en dan liefst vinyl ipv cd, die hebben gewoon niet hetzelfde 'karakter' als platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timothy21 schreef:
Zou wel heel zonde zijn. Ik vind lekker plaatjes zoeken en luisteren in de platenzaak, praatje maken, beetje door de bakken heen spitten naar onbekendere platen enz, net zo leuk als et draaien zelf zeg maar.

Op internet klik je ff snel wat aan en klaar ben je....


PNXRMX schreef:
En je krijgt er niks voor terug naast de muziek zelf, die in precies dezelfde vorm illegaal te downloaden is. Vaak zijn de scene releases nog beter getagged ook, en je krijgt ze lekker in mapjes geordend binnen. Als ik muziek koop wil ik er iets tastbaars aan overhouden en dan liefst vinyl ipv cd, die hebben gewoon niet hetzelfde 'karakter' als platen.


Er zijn gelukkig nog mensen die het begrijpen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Releasen die handel!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Reinvented De plaat van April :worship: :drool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle