Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 18:23 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind ze alle 3 wel fijn :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supernatural klinkt goed, maar de 2 andere tracks zijn echt behoorlijk standaard.
Ik twijfel of dit wel waarde toevoegt aan Scantraxx! Afwachten maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wel aardig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoewel ik hier de geluidskwaliteit niet echt kan beoordelen, vind ik Reïnvented een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbdown: bleh wat een saaie platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2010 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals hier al vaker gezegd, dit is een groot label onwaardig. Klinkt veel te amateuristisch en bij alle producties heb ik het gevoel alsof ik het al 100 keer gehoord heb. Hardstyle volgens het saaie standaardschema. Doodzonde. Ik snap niet wat die gasten/producties toe moeten voegen aan Scantraxx. Het is hetzelfde als de stijl van alle andere Scantraxx-artiesten maar dan qua niveau stukken lager.

Ik denk dat je je JUIST in deze tijden als nieuwkomer moet willen onderscheiden van die standaard-riedeltjes. Daar hebben we de gevestigde orde namelijk al voor en die doet het simpelweg stukken beter. Ze hebben wel een eigen stijl maar die kan totaal niet boeien omdat ie vreselijk leeg en vrij ongeïnspireerd klinkt. Wat dat betreft passen ze mooi in een hokje met Toneshifterz.

Gelukkig zijn er genoeg nieuwe/jonge/onbekendere producers die snappen hoe je het wél moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 00:01 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Zoals hier al vaker gezegd, dit is een groot label onwaardig. Klinkt veel te amateuristisch en bij alle producties heb ik het gevoel alsof ik het al 100 keer gehoord heb. Hardstyle volgens het saaie standaardschema. Doodzonde. Ik snap niet wat die gasten/producties toe moeten voegen aan Scantraxx. Het is hetzelfde als de stijl van alle andere Scantraxx-artiesten maar dan qua niveau stukken lager.

Ik denk dat je je JUIST in deze tijden als nieuwkomer moet willen onderscheiden van die standaard-riedeltjes. Daar hebben we de gevestigde orde namelijk al voor en die doet het simpelweg stukken beter. Ze hebben wel een eigen stijl maar die kan totaal niet boeien omdat ie vreselijk leeg en vrij ongeïnspireerd klinkt. Wat dat betreft passen ze mooi in een hokje met Toneshifterz.

Gelukkig zijn er genoeg nieuwe/jonge/onbekendere producers die snappen hoe je het wél moet doen.


Goed gezegt! Ik word er ook helemaal para van. Van die crap nummers en dan ook nog wel door scantraxx uitgebracht. Beetje jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 01:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supernatural klinkt het beste van de 3, niet slecht maar met deze 3 platen krijgen ze
mij niet echt overtuigd, vind ze idd ook maar leeg. Maaarr ik gun ze nog altijd het
voordeel van de twijfel om zich te bewijzen de komende maanden bij Scantraxx.
Dan vond ik de tracks toen van Bioweapon toen hun bij Scantraxx kwamen stukken beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 04:48 
 
Hardtraxx Veteran

slechte release :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 06:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind juist de melodieen wel leuk hier, maar de productie slecht. Een beetje het omgekeerde van bioweapon, die wel goed produceren maar met 0 creativiteit. Bioweapon productie met krusaders ideeen zou nog wel wat kunnen worden :) Toneshifterz heeft met een aantal nieuwere tracks laten zien dat zij wel wat anders kunnen. ik heb ze iig nog niet afgeschreven, terwijl Bioweapon nog weinig kansen heeft om zich te bewijzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het wel lekkere plaatjes om even tussen 2 klappers tussendoor te gooien. Of voor aan het begin van een setje.. Melodien zijn goed, niets waar ik me aan erger. Een beetje leeg, had meer ingezeten, maar opzich wel lekker om gewoon naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 13:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ik vind juist de melodieen wel leuk hier, maar de productie slecht. Een beetje het omgekeerde van bioweapon, die wel goed produceren maar met 0 creativiteit. Bioweapon productie met krusaders ideeen zou nog wel wat kunnen worden :) Toneshifterz heeft met een aantal nieuwere tracks laten zien dat zij wel wat anders kunnen. ik heb ze iig nog niet afgeschreven, terwijl Bioweapon nog weinig kansen heeft om zich te bewijzen.


Bioweapon is juist :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vindt ze alle drie zo kaal klinken, niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb nu net reinvented geluisterd. Tis idd echt gwn zon simpele track dat je er zelf bijna simpel van wordt :O Voor scantraxx vind ik het toch wel wat onder niveau maar mssn komt dat nog. Die kick van reinvented vind ik dan wel dik :D maar de rest... nee helemaal niks mee..

Ik vind de kicks wel vet, maar de tracks hebben geen catchy lead of orginele intro. Zoals we dat wel vaker noemen 13 in een dozijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

Toch betrap ik mezelf erop dat ik zowat de hele dag Reinvented heb opstaan, maar toch is mijn mening nog steeds dat t net te leeg is
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou willen dat de Hardstyle fans niet alles slikken wat ze voorgeschoteld krijgen. :thumbdown: Op deze manier komen we nooit van zulke kut artiesten en bijbehorende releases af. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk niet dat Scantraxx ze zou contracteren zonder dat ze overtuigd waren van hun talent en kwaliteiten. Ben daarom benieuwd waar ze ons verder mee zullen verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha! Wat faalt Scantraxx hier toch hard kwa niveau! Dit soort producties horen thuis op labels zoals Kattiva of Next Chapter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 17:45 
 
Hardtraxx Newbie

al die kritiek op het al dan leeg klinken van een track of niet.

punt is, Supernatural + reinvented zijn gewoon lekker. Jullie oordelen op basis van deze samples.
wacht maar eens tot je deze twee nummers nogmaals Live hoort, dan ga je gegarandeerd los.

Toneshifterz vind ik ook maar rotzooi, 't is dat Noisecontrollers hun fair share erin hebben waardoor 't iets minder simpel klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 18:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ik zou willen dat de Hardstyle fans niet alles slikken wat ze voorgeschoteld krijgen. :thumbdown: Op deze manier komen we nooit van zulke kut artiesten en bijbehorende releases af. :')



Ik bespeur wat jaloezie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2010 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de tracks opzich niet echt slecht, maar wel erg standaard. of de tracks leeg klinken al dan niet kan je nu niet beoordelen op de myspace samples, wachten tot de official release. Ga ze zeker wel kopen, ben wel nieuwsgierig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2010 03:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja weet je, van mij hoeft het niet perse vol, als het maar wel goed geproduceerd is.

Ik vond bijvoorbeeld One Blade (Original) ook leeg klinken toen ik hem voor het eerst hoorde, vooral de climax, maar later begon ik het juist te waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2010 11:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
PNXRMX schreef:
Ik vind juist de melodieen wel leuk hier, maar de productie slecht. Een beetje het omgekeerde van bioweapon, die wel goed produceren maar met 0 creativiteit. Bioweapon productie met krusaders ideeen zou nog wel wat kunnen worden :) Toneshifterz heeft met een aantal nieuwere tracks laten zien dat zij wel wat anders kunnen. ik heb ze iig nog niet afgeschreven, terwijl Bioweapon nog weinig kansen heeft om zich te bewijzen.


Bioweapon is juist :loving:


Ben ik helemaal met je eens! Heb je die show van bioweapon op youtube gezien??? :love: Daar ging het publiek helemaal los!! Die 2 nummers van het scantraxx label "Move your Body" & "Into Sound" vind ik echt wel lekkere nummertjes :yay:

Wat de nummers van de Krusaders aan gaat, ja niet echte knallers denk ik.. vind ze overigens wel gewone lekker nummertjes maar misschien niet goed genoeg voor scantraxx label, die van bioweapon daarentegen wel. Maar dit zijn echt geen verkeerde plaatjes ook al klinken ze hier wat LEEG.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2010 23:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Barto schreef:
waar is scantraxx mee bezig? dit is echt zo slecht! het is kwalitatief goed afgemixt :O luister maar naar die kicks het gewoon goed en kan er gerust op los. maar die intros? zo leeg zo easy! die melodieën? zo simpel zo leeg! kom op zeg..... me vertrouwen in scantraxx daalt echt in de laatste maanden! goed bezig


Ik had het niet beter kunnen zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2010 22:47 
 
Hardtraxx Newbie

Supernatural mist intro en climax.. Allebei véél te slap.
Reinvented vind ik wel een opzweper maar de climax stelt teleur..
Maar met proberen moet je het leren, ik gun ze de kans wel :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle