Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Wat een heerlijk nummer is dit! De opbouw die hierin zit maakt het echt een geweldig nummer! Hier word ik nou echt vrolijk van! :$
Hardtraxxer
106 posts member since 2016
last seen Nov 2019
Nuracore wrote: Zatox trekt 9/10 zijn melodien en synts van plugins af, Microtonic, NExus ( Zatox - Winter bijv) en een of andere arp pattern van junglist
Tegenwoordig toch niet meer hoop ik? :surrender:
Niet dat Zatox de afgelopen jaren nog serieus te nemen is als producer... :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hardstylahr wrote:
Nuracore wrote: Zatox trekt 9/10 zijn melodien en synts van plugins af, Microtonic, NExus ( Zatox - Winter bijv) en een of andere arp pattern van junglist
Niet dat Zatox de afgelopen jaren nog serieus te nemen is als producer... :thumbdown:
Misschien wat te overdreven geweest, niet alle platen natuurlijk haha. Maar veel wel. Zelfde geld dat hij veel onder zijn eerste alias Gerardo Roschini opnieuw heeft gebruikt onder Zairon of Zatox. Niet bepaald nieuwe platen maar wel een soort re-amp
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Holy, wat een gave plaat is dit zeg ^^
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Nuracore wrote:
Hardstylahr wrote:
Misschien wat te overdreven geweest, niet alle platen natuurlijk haha. Maar veel wel. Zelfde geld dat hij veel onder zijn eerste alias Gerardo Roschini opnieuw heeft gebruikt onder Zairon of Zatox. Niet bepaald nieuwe platen maar wel een soort re-amp
al die italianen doen dat, recyclen goewoon een track of stoppen er een in een hardstyle jasje
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 6 hours ago
Prachtig plaatje geworden :loving: :loving:
Hardtraxxer
277 posts member since 2016
last seen Nov 2020
Wat een plaat :drool: :drool: . Goed dat de beste man weer is gaan produceren want deze feeling miste ik toch wel een beetje bij Psyko Punkz (Wietse)
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Heeft veel weg van Spaceship van Wietze. En niet alleen door de Nexus preset die hetzelfde is
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Vind dit nummer zo vet he. Afgelopen zaterdag live gehoord bij The Projeqt.
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Deze komt zeker in mijn top 5 van dit jaar wat een plaat :worship:
Goede kicks, lekkere in/ outro, heerlijke melodie.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zamble wrote:Vind dit nummer zo vet he. Afgelopen zaterdag live gehoord bij The Projeqt.
Ik hoorde hem op Wish Come True. Echt heel erg gaaf ja!
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
:love:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Dikke schijf. Kan me nog herinneren dat hij ineens bij Freqin' B-Day Bash stond om deze plaat te draaien. Heel vet :)
Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Hardstylahr wrote:
Bijna alle producers gebruiken nog gewoon Nexus. Vaak worden de sounds door flink nog wat effecten gejaagd. Noiseshock heeft ooit gezegd dat hij in bijna al zijn tracks nexus gebruikt voor de leads.
jeffrey2107 wrote: al die italianen doen dat, recyclen goewoon een track of stoppen er een in een hardstyle jasje
Zeer zeker ja! Zet maar eens een dagje je radio op jaren 80 / 90 muziek of luister eens naar wat tracks van ATB.