Hardtraxxer
850 posts member since 2016
last seen May 2018
Zo ontzettend vet :loving:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 10 hours ago
Wow positief verrast! :loving:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Wat een heerlijke plaat! Geeft echt die oldschool Psyko Punkz sounds met zich mee. :love:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
iRon wrote:Wat een heerlijke plaat! Geeft echt die oldschool Psyko Punkz sounds met zich mee. :love:
Vind je? dat hoor ik nou totaal niet, zou niet weten met welke PP track je dit kan vergelijken :P
Hardtraxxer
751 posts member since 2014
last seen Jun 2025
:yay: Ja dit is waar je op hoopt als een artiest terugkeert
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Wat is dit steengoed zeg :surrender:
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Woow dit is wel echt een zieke come-back! Heel benieuwd naar meer platen!
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Nou het is duidelijk wie de genie van de twee was bij PP. Dit is beter dan het hele album... Heerlijk zeg dit :love:
U
Hardtraxx Addict
1518 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Deanster wrote:Nou het is duidelijk wie de genie van de twee was bij PP. Dit is beter dan het hele album... Heerlijk zeg dit :love:
Hmm, niet mee eens. Vind de platen op het album van Wietse ook allemaal goed in elkaar zitten.
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Klinken allemaal hetzelfde + die vocals :sick: . Maar klinkt los van de vocals kwalitatief niet slecht, maar je hoort meteen dat dit een niveau hoger is.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Vind 'm ook echt super vet!! (L)
Er komt veel goeie muziek uit dit jaar :D (L)
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 6 days ago
Heerlijke plaat dit zeg!! :loving:
Erg benieuwd waar hij nog meer mee komt, aanwinst voor de scene op deze manier!
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
Erg vet nummer dit, ben benieuwd wat nog meer uit zijn studio gaat komen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Opzich snap ik niet echt waarom men dit een niveau hoger vindt. De synth komt letterlijk van Nexus af xd
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Wow dit is wel een come back zeg :loving: :drool:
Meer van dit aub :D
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Meh, ben nu minder enthousiast dan ik in het begin was over deze plaat.
Hardtraxx Addict
1448 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Tegenvallertje, vooral na alle positieve reacties.
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Krijg hier ook niet onmiddellijk het oude PP gevoel bij...
Wat niet wegneemt dat het een lekker nummertje is !
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Niemand? Deed me op een of andere manier denken aan outside world van Frontliner, het beginstukje met die choirs

Edit: wel zeker een vette plaat, strakke comeback
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Inderdaad een erg lekkere plaat, maar lijkt idd wel een combinatie van Winter en Nomansland.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
TSFH wrote:Opzich snap ik niet echt waarom men dit een niveau hoger vindt. De synth komt letterlijk van Nexus af xd
Oke, lekker boeiend dat ie een Nexus synth gebruikt.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Inderdaad, vervolgens ligt het toch echt aan de producer wat die ermee doet of het vet wordt of niet.
Hardtraxxer
106 posts member since 2016
last seen Nov 2019
TSFH wrote:Opzich snap ik niet echt waarom men dit een niveau hoger vindt. De synth komt letterlijk van Nexus af xd
Een lekker plaatje; Ja. Een niveau hoger; Nee.
Iedereen die ooit maar een DAW heeft aangeraakt heeft deze nexus preset vast wel eens gehoord en hoewel ik mij er eerst heel erg aan ergerde, kwam ik er na een paar keer luisteren achter dat het niet uit maakt omdat er toch genoeg omheen zit wat het interessant maakt. Aan de andere kant is deze sound voor niet producers wel nieuw aangezien geen enkele producer nexus presets durft te gebruiken in zijn producties, dus in dat opzicht is het wel weer origineel. Hoewel ik liever had gezien dat hij zijn eigen sound had gemaakt, vind ik de saaie mid uiteindelijk veel meer storen dan het gebruiken van die preset. -.-
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Hardstylahr wrote:
Een lekker plaatje; Ja. Een niveau hoger; Nee.
Iedereen die ooit maar een DAW heeft aangeraakt heeft deze nexus preset vast wel eens gehoord en hoewel ik mij er eerst heel erg aan ergerde, kwam ik er na een paar keer luisteren achter dat het niet uit maakt omdat er toch genoeg omheen zit wat het interessant maakt. Aan de andere kant is deze sound voor niet producers wel nieuw aangezien geen enkele producer nexus presets durft te gebruiken in zijn producties, dus in dat opzicht is het wel weer origineel. Hoewel ik liever had gezien dat hij zijn eigen sound had gemaakt, vind ik de saaie mid uiteindelijk veel meer storen dan het gebruiken van die preset. -.-
Zatox trekt 9/10 zijn melodien en synts van plugins af, Microtonic, NExus ( Zatox - Winter bijv) en een of andere arp pattern van junglist
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
Heb het maar nog eens geluisterd. Sterke plaat met een leuke wauw factor :)