Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Project One - Life Beyond Earth (KELTEK Remix) (Q193)

Label: Q-dance Records
WEB release: 24/10/2018

Tracks:
Project One - Life Beyond Earth (KELTEK Remix)

Samples:


Bron: Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 20:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit klinkt al weer super lekker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk geprobeerd. Maar voor mij gaat er niets, maar dan ook echt niets boven het origineel :loving:
*zet origineel weer op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Interesse zeer zeker gewekt! Benieuwd wat die met de intro en verder met de climax heeft gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awesome!
En dan dus ook Sefa's remix van Art of Creation.. slim!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2018 21:49 
 
Hardtraxx Crew

Ik wacht nog even op een langere versie, tot nu toe vind ik m nog niet veel aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 08:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Ace of Bass schreef:
Interesse zeer zeker gewekt! Benieuwd wat die met de intro en verder met de climax heeft gedaan!


Dit :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 08:55 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt al leuk dit kleine stukje! Erg benieuwd naar zijn set morgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt al heel goed. Vond het origineel nooit echt fijn namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige nadeel wat ik me kan bedenken is dat we die 2018 edit van P1 zelf minder horen. Vond die volle akkoorden op de melodie erg tof gedaan :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Enige nadeel wat ik me kan bedenken is dat we die 2018 edit van P1 zelf minder horen. Vond die volle akkoorden op de melodie erg tof gedaan :).

Moet de remix nog luisteren, maar vind die 2018 zo kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Grootste voordeel is dat we die 2018 edit van P1 zelf minder hoeven te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 12:33 
 
Hardtraxx Addict

Even heel offtopic: Iemand ooit opgevallen dat in de tweede zin van de lyrics van LBE er wordt gerefereerd aan ''the same stars'' terwijl er niet eerder over die stars is gesproken? :$

Ontopic: Heel benieuwd, je toont wel ballen als je de aller eerste Project One plaat durft te remixen. Even langere versies afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Even heel offtopic: Iemand ooit opgevallen dat in de tweede zin van de lyrics van LBE er wordt gerefereerd aan ''the same stars'' terwijl er niet eerder over die stars is gesproken? :$


Citaat:
I wonder, are there any other worlds
With a spark of life and intelligence burns?
Is it possible that, as you look up at the same stars
On a warm summer evening, or a snowy winter midnight
And wonder if humanity is alone in the universe
At that same instant someone else on a distant world
Is looking up at the same sky
And wondering the very same question?


Denk eerder dat er met 'same stars' gerefereerd wordt naar 'any other worlds'. Of als je samen naar de sterren kijkt. Kan ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 12:55 
 
Hardtraxx Addict

The Ace of Bass schreef:
InfinI schreef:
Even heel offtopic: Iemand ooit opgevallen dat in de tweede zin van de lyrics van LBE er wordt gerefereerd aan ''the same stars'' terwijl er niet eerder over die stars is gesproken? :$


Citaat:
I wonder, are there any other worlds
With a spark of life and intelligence burns?
Is it possible that, as you look up at the same stars
On a warm summer evening, or a snowy winter midnight
And wonder if humanity is alone in the universe
At that same instant someone else on a distant world
Is looking up at the same sky
And wondering the very same question?


Denk eerder dat er met 'same stars' gerefereerd wordt naar 'any other worlds'. Of als je samen naar de sterren kijkt. Kan ook nog

Dan zou de referentie aan other worlds ook raar zijn, want worlds zijn eigenlijk per definitie geen sterren gezien die onbewoonbaar zijn (wat in de eerste zin wordt afgevraagd). Heel cryptisch gezien zou het nog kunnen, maar het lijkt me sterk.

''As you look up'' en dan "you" aannemen als meervoud zou inderdaad nog net kunnen, maar dan is het weer vreemd omdat de rest van de tekst overduidelijk "individu vs. individu" schetst ("I wonder" en "someone else looking up").

Maargoed, allemaal mierenneuken dit natuurlijk, maar lyricaal klopt het dus niet echt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het slaat op het feit dat jij naar dezelfde sterren kijkt als 'the other worlds'. Klopt gewoon hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond het origineel altijd niet zo krachtig. Dit Keltek sausje er over heen vind ik meer dan prima! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Vond het origineel altijd niet zo krachtig. Dit Keltek sausje er over heen vind ik meer dan prima! :D


Hoe kan je die niet krachtig vinden? :O, origineel is 1 van de beste P1 platen, dan wel niet de beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:06 
 
Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
Het slaat op het feit dat jij naar dezelfde sterren kijkt als 'the other worlds'. Klopt gewoon hoor.

Als dat zo is dan wordt er vanuit gegaan dát er dus "other worlds met sparks of life and intelligence" zijn en is het hele doel van de tekst (namelijk afvragen óf dat zo is) niet meer zinvol. Dat is dan namelijk al zo met die aanname. Zo "gewoon" klopt het dus niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
TSFH schreef:
Het slaat op het feit dat jij naar dezelfde sterren kijkt als 'the other worlds'. Klopt gewoon hoor.

Als dat zo is dan wordt er vanuit gegaan dát er dus "other worlds met sparks of life and intelligence" zijn en is het hele doel van de tekst (namelijk afvragen óf dat zo is) niet meer zinvol. Zo "gewoon" klopt het dus niet.


Nee want in de gehele anekdote zijn er twee aannames/vragen, namelijk 1: are there any other worlds
With a spark of life and intelligence burns?
en 2. At that same instant someone else on a distant world
Is looking up at the same sky
And wondering the very same question?

het stukje ''Is it possible that, as you look up at the same stars
On a warm summer evening, or a snowy winter midnight
And wonder if humanity is alone in the universe'' hoort bij de tweede aanname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
InfinI schreef:
TSFH schreef:
Het slaat op het feit dat jij naar dezelfde sterren kijkt als 'the other worlds'. Klopt gewoon hoor.

Als dat zo is dan wordt er vanuit gegaan dát er dus "other worlds met sparks of life and intelligence" zijn en is het hele doel van de tekst (namelijk afvragen óf dat zo is) niet meer zinvol. Zo "gewoon" klopt het dus niet.


Nee want in de gehele anekdote zijn er twee aannames/vragen, namelijk 1: are there any other worlds
With a spark of life and intelligence burns?
en 2. At that same instant someone else on a distant world
Is looking up at the same sky
And wondering the very same question?

het stukje ''Is it possible that, as you look up at the same stars
On a warm summer evening, or a snowy winter midnight
And wonder if humanity is alone in the universe'' hoort bij de tweede aanname.

:yes: Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 13:55 
 
Hardtraxx Addict

Wat is/zijn dan precies de aanname(s) hier volgens jou? Want volgens mij worden er gewoon twee vragen gesteld en bestaan de complete lyrics uit zweverige filosofie, geen aannames. Zou ook wel vreemd zijn in een tekst over 'life beyond earth'.

Naar het Nederlands vertaald interpreteer ik de tekst zo:

Vraag 1:
"Ik vraag me af: Bestaan er andere werelden met intelligente levensvormen?"

Vraag 2:
"Is het mogelijk dat, wanneer je naar dezelfde (?) sterren kijkt (en je afvraagt of de mensheid alleen is in het universum), er op hetzelfde moment iemand is op zo'n wereld die naar dezelfde lucht (sterren) kijkt en zich hetzelfde afvraagt?"

Volgens mij is dat een correcte vertaling, waarbij "dezelfde sterren" in het eerste deel van de tweede vraag (dikgedrukt) refereren aan niks. Wat vreemd is.

Correct zou zijn: "Is het mogelijk dat, wanneer je naar de sterren kijkt" oftewel "Is it possible that, as you look up at the stars".

Er vanuit gaan dat het dezelfde sterren zijn als daar (the same stars) maakt het afvragen of er levensvormen zitten irrelevant. Gebeurt ook niet want dat blijft een onbeantwoorde vraag en geen aanname (wat jij stelt). Snappie?

Ik wil er best nog langer over discussiëren, maar ik denk niet dat veel daar op zitten te wachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jawel, ga door. Alsjeblieft. We need more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2018 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Ben nog niet helemaal overtuigd van deze, misschien komt dat nog wel.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle