Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:03 

Hardtraxx Veteran

Josh & Wesz - Resurgence (DWX211)

Label: Dirty Workz
WEB release: 21/01/15

Tracks:
Josh & Wesz - Resurgence

Samples:

Bron: YT

:( :cry:
Weet niet of dit hier hoort, aangezien dit onder "Hard Drop" valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:07 

Hardtraxxer

Wauw wat is dit een tegenvaller zeg... had zelf gehoopt op iets richting Dream Planet, maar dit... zo jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:12 

Hier word ik echt oprecht droevig van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:13 

Donateur

Jezus. Waar is de geniale melodie? Waar zijn de jolig gebruikte pitchkicks? Waar is de energieke mid? Waar is überhaupt een climax? Waar zijn de vette vocals?

En is Hard Drop een bestaand/gevestigd iets? Of zitten we nog in de opstart fase daarvan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:14 

Hardtraxx Veteran

Jammer, niet "typisch" J&W waar ik op hoopte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:15 

Kraak... Piep...

Grootste tegenvaller sinds tijden en ook de eerste J&W plaat die ik niks aan vind.

Kicks als rebourne, anti als TNT :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:19 

Hardtraxx Beheerder

Kiloknaller schreef:
Hier word ik echt oprecht droevig van :(

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:19 

Hardtraxx Veteran

Jezus. Toen ik las nieuwe J&W track komt er aan kon ik niet wachten.. Man wat valt dit vies hard tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:20 

Hardtraxx Crew

Hele grote tegenvaller :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:21 

Hardtraxx Elite

Waarom?? :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:21 

Hardtraxx Elite

Van geniale melodieën naar 13/12 drops. Dit zag ik niet aankomen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:23 

Hardtraxx Veteran

Vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:27 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Vet :woot:

Alleen jammer van de 150 BPM
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:30 

Hardtraxx Crew

Josh & Wesz :cry: Een van de weinige waar ik nog goede hoop in had, maar ik haak direct af als ze ook dit stijltje achterna gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:31 

Hardtraxxer

Wat een onzin dit. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:37 

Fijn plaatje, dat J&W meer de house kant op zouden gaan was mij al wel bekent. Het is natuurlijk niet dé J&W stijl maar het is gewoon een goede productie. Om hieruit meteen te concluderen dat J&W de commerciële kant op willen gaan laat ik nog even rusten, ik hoop dat ze iig nog fijne plaatjes als hun eerdere producties uit brengen. Producers mogen vind ik best wel een keer van hun pad afwijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:39 

Donateur

stefaneke schreef:
Fijn plaatje, dat J&W meer de house kant op zouden gaan was mij al wel bekent. Het is natuurlijk niet dé J&W stijl maar het is gewoon een goede productie. Om hieruit meteen te concluderen dat J&W de commerciële kant op willen gaan laat ik nog even rusten, ik hoop dat ze iig nog fijne plaatjes als hun eerdere producties uit brengen. Producers mogen vind ik best wel een keer van hun pad afwijken.

Wat is hier precies goed aan dan? Ben niet zo thuis in dit Hard Drop gebeuren. Klinkt mij veelal hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:40 

Hardtraxxer

Die anti-climax beschrijft precies wat er van mijn verwachtingen terecht is gekomen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:42 

Hardtraxx Veteran

wat een creativiteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:46 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Het is natuurlijk niet dé J&W stijl maar het is gewoon een goede productie.

Daar heb je gelijk in, maar dan nog vind ik het een 13/12 plaat. Wat nou als dit van de handen van TNT kwam? Had je het dan nog steeds een goede productie gevonden? Of je had je hier dan anders op gereageerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 20:54 

Hardtraxx Veteran

Even huilen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:00 

Hardtraxx Veteran

Lekker fris plaatje! Heeft inderdaad de zelfde stijl als TNT/Dr Rude, maar het klinkt hier allemaal iets zuiverder. Weet niet goed hoe ik moet omschrijven.

Qua mainstream is mijn hoop dan vanaf nu volledig op Atmozfears, die als een van de weinige artiesten nog de muziek maakt die mij interesseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:08 

Donateur

iMark schreef:
Qua mainstream is mijn hoop dan vanaf nu volledig op Atmozfears, die als een van de weinige artiesten nog de muziek maakt die mij interesseert.

En Bass Modulators? Of NC?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:09 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:30 

Hardtraxxer

Teleurstelling van het jaar.

Hoe ver zal het komen met Harddrop of hoe men dit ook willen labelen, het moet toch zijn dat het aanslaat want anders zouden ze dit niet blijven maken/promoten(USA?)? Ik ben helemaal niet tegen verandering en ik ga ook niet zeggen dat het allemaal beter was vroeger, maar ik vind Hardstyle/House/Drop totaal geen verrijking voor de scene. Producers proberen waarschijnlijk met iets nieuws/creatief te komen maar ik vrees dat ze enkel het omgekeerde aan het bereiken zijn..

Het beste van het verhaal is dat ik wel fan ben van de 128-130 bpm house, maar dit gewoon bagger vindt door de snelheid.

Ach, ik denk gewoon dat het mijn ding niet is.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle