Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 21:37 

Hardtraxxer

ThaBomba. schreef:
Man wat valt dit vies hard tegen.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:29 

Hardtraxx Beheerder

What the f#ck is Harddrop? Hou op zeg met al die termen xd Waarom moet alles een bepaalde naam hebben. Belachelijk.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:32 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
What the f#ck is Harddrop? Hou op zeg met al die termen xd Waarom moet alles een bepaalde naam hebben. Belachelijk.

Ook al gehoord van Hardmeuk?
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:33 

Hardtraxx Veteran

pfffff.. bij Resurgence had ik echt een prachtige melodie verwacht
ik zet RTHM, Aquittal en Dream Planet weer op
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:35 

Hardtraxx Veteran

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe

Wat epische Josh & Wesz melodietjes is exact wat de scene op het moment nodig heeft. Komen ze met dit. Niet te geloven. Hoe verschrikkelijk standaard, ongeïnspireerd en saai wil je het hebben. Worst case scenario. Geen woorden voor.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

:cry: :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 23:08 

Hardtraxx Addict

Josh & Wesz, wat doen jullie me aan!? :cry:

Zo lang niets en dan dit. Dat is even slikken.

Om de pijn wat te verzachten en toch nog wat van dit topic te maken maar even dit:

Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 23:15 

Hardtraxx Crew

Meph0 :loving:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 23:29 

Hardtraxx Veteran

Dag niet gekeken, zie ik "Josh & Wesz - Resurgence (DWX211) staan met al 2 pagina's aan reacties.
M'n hart klopt sneller, dit moet wel vet zijn. Klik op play en scroll vast naar onder....
Zag al wat reacties en mijn god J&W hoe kan je nou zoiets maken!!!! Ik zag dat ze terugkwamen met een release, zag de release name en de kleur van de artwork en dacht moet wel goed komen. Ik dacht ook na het lezen van de reacties en het nog niet helemaal afgespeeld hebben van resurgence och wat overdreven. Maar nee dit is echt heel triest, en ik word er serieus verdrietig van omdat dit totaal geen J&W is :/

Ps. Aan mijn manier van typen zie ik dat ik behoorlijk van de kaart ben door wat ik gehoord heb, maar dat mag ook wel even overkomen!
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 23:41 

Hardtraxxer

Leuk zo'n versnelde house plaat..
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 23:43 

Hardtraxx Addict

Heeft wel wat :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 23:46 

Hardtraxx Veteran

Dirty Workz schreef:
OK, time for that mandatory explanation. Let's see if we can clear some things up.
Approximately 7 days ago, we entered the year 2015.
The movie "Back to the Future" - a movie that is approximately 30 years old warmed all their viewers up to the future that was (shock) 2015! Hell, watching that movie made millions of kids (now adults) really want 2015 to hurry the hell up so we could all get our hoverboards.
Well, that didn't happen. And as it seems, our mindset is also somewhat stuck "in the present". The present being 5 to 10 years ago.

Although we don't have hoverboards, you'd think that creativity and diversity for a (digital age) artist would be praised by listeners who yearn for something new, something exciting - yet the very fans (well, ok not ALL of them ;)) artists wish to please don't give them the creative freedom to stretch their boundaries, jump off of the hype train and try something different.

As a label, we've been egging our artists on to do what feels right. There's nothing worse than having to hold yourself back creatively because a style is "stuck in the present" (which is actually the past). An artist doesn't always want to follow that same formula. Taking that step to try something new, feeling happy about it, and confident enough in wanting to release it is daunting in itself - we're here to back up those choices and allow the music to flow.
It's what Audiofreq has been doing the past year, Phuture Noize went all the way with "Hope", Wasted Penguinz are spreading their little penguin wings (who knows, maybe they can fly), Coone has been pushing boundaries as well as Hard Driver, Da Tweekaz showed the World what diversity is all about with their #Tweekay14 project and many many other artists have done the same. That, is what being an artist is all about. Allowing yourself to do something without feeling the need to hold back.

To answer one very important question - yes... Josh & Wesz will have an astounding 'new' "Josh & Wesz Styled" track coming very soon, so no need to have a panic attack about that. They just needed to have that very needed breath of fresh air.

To conclude, we're very proud of each and every release that comes out of our little warehouse - that also goes for our artists.

Edit: zie um nu pas in wjd topic, naja hoort hier ook wel :D
Bericht Geplaatst op 07 jan 2015 23:51 

Hardtraxx Addict

Ik kan zonder context waarom die tekst geplaatst is, slecht opmaken op welke track ze nu doelen met dat dikgedrukte stuk.

Is dit de nieuwe Josh & Wesz stijl? Of moest dit even uit hun systeem voordat ze weer iets maken dat dichter bij hun oude stijl ligt? Het hoeft heus niet precies hetzelfde te zijn als hun oude tracks. Dat waren ze destijds ook niet. Maar ze waren wel allemaal behoorlijk uniek, vind ik. Ik hoop dat ze weer iets unieks maken dat wel echt hardstyle is.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 00:20 

Hardtraxxer

Ik ben ook wel teleurgesteld.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 00:23 

Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
Ik kan zonder context waarom die tekst geplaatst is, slecht opmaken op welke track ze nu doelen met dat dikgedrukte stuk.

Heb ik zelf gedaan he :P , maar nee dit is niet hun nieuwe stijl, ze wouden alleen een keer wat anders maken blijkbaar.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 02:24 

Hardtraxx Addict

I've Lost You
Dream Planet
Oblivion
DSTRCTN
Nekenieh
Rubdown
RTHM
Like Thiz
Autumn Green
en dan... you only had one job.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:21 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht dat J&W hadden aangegeven weer in de oude stijl te gaan produceren. Tracks als Lipservice, Ive lost you, Autumn Green, Rubdown, Like Thiz, natte asbak. Dat wil ik horren!
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:31 

Donateur

Mitzinator schreef:
Meph0 schreef:

Heb ik zelf gedaan he :P , maar nee dit is niet hun nieuwe stijl, ze wouden alleen een keer wat anders maken blijkbaar.

Had ik dit maar gelezen voor het slapengaan. :)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:32 

Hardtraxx Addict

Keeptrying schreef:
Teleurstelling van het jaar.

Hoe ver zal het komen met Harddrop of hoe men dit ook willen labelen, het moet toch zijn dat het aanslaat want anders zouden ze dit niet blijven maken/promoten(USA?)? Ik ben helemaal niet tegen verandering en ik ga ook niet zeggen dat het allemaal beter was vroeger, maar ik vind Hardstyle/House/Drop totaal geen verrijking voor de scene. Producers proberen waarschijnlijk met iets nieuws/creatief te komen maar ik vrees dat ze enkel het omgekeerde aan het bereiken zijn..

Vond het vroeger toch wel beter hor :P
OT: hopelijk blijft het bij deze ene track en hebben ze genoeg frisse lucht te pakken, want dit klinkt als een HHZ richting wat voor mijzelf klinkt als een poging om the USA troep in te stappen.

Nee dit is niks voor mij, hopelijk krijgen we hierna weer de melodieën die ik J&W gewend ben
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:37 

Pipa schreef:
Ik dacht dat J&W hadden aangegeven weer in de oude stijl te gaan produceren. Tracks als Lipservice, Ive lost you, Autumn Green, Rubdown, Like Thiz, natte asbak. Dat wil ik horren!

En zullen het in de huidige scene ook enorm goed gaan doen daar ben ik van overtuigd. Ik snap ook niet wat je hier mee wil bereiken, want als deze stijl wordt doorgezet zie ik ze niet snel op een hardstyle feest geboekt worden afgezien van de classics area's :/
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:40 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
iMark schreef:
Qua mainstream is mijn hoop dan vanaf nu volledig op Atmozfears, die als een van de weinige artiesten nog de muziek maakt die mij interesseert.

En Bass Modulators? Of NC?

Vergeten te benoemen inderdaad.

OT: J&W zeiden dat ze de huidige scene niet kunnen waarderen. Waarschijnlijk bedoelen ze dan de raw tracks die uitgebracht worden. Ben in ieder geval benieuwd naar hun volgende release, die volgens DWX weer typisch J&W is.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:43 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
TiMOTHYb schreef:
iMark schreef:
Qua mainstream is mijn hoop dan vanaf nu volledig op Atmozfears, die als een van de weinige artiesten nog de muziek maakt die mij interesseert.

En Bass Modulators? Of NC?

Vergeten te benoemen inderdaad.

OT: J&W zeiden dat ze de huidige scene niet kunnen waarderen. Waarschijnlijk bedoelen ze dan de raw tracks die uitgebracht worden. Ben in ieder geval benieuwd naar hun volgende release, die volgens DWX weer typisch J&W is.

Is dan ook wel makkelijk gezegd lijkt me? Kan begrijpen dat ze de Raw kant niet kunnen waarderen, maar zoals Atmozfears, Bassmodulators, NC, Noisecult enzo die maken nog (in mijn ogen) goede melodieuze tracks, zijn toch nog genoeg mensen die melodieus beter vinden dan Raw. Ook op de grotere feesten heb je nog genoeg stages met alleen melodieus
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:46 

Donateur

Kiloknaller schreef:
En zullen het in de huidige scene ook enorm goed gaan doen daar ben ik van overtuigd. Ik snap ook niet wat je hier mee wil bereiken, want als deze stijl wordt doorgezet zie ik ze niet snel op een hardstyle feest geboekt worden afgezien van de classics area's :/

Werden ze toch al niet echt. J&W zijn echt intens ondergewaardeerde DJ's imo. Ik vrees er trouwens ook wel voor dat dit soort plaatjes aanslaan. Dan geloof ik niet dat we op korte termijn platen als hierboven genoemd terug gaan horen.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 10:54 

TiMOTHYb schreef:
Werden ze toch al niet echt. J&W zijn echt intens ondergewaardeerde DJ's imo. Ik vrees er trouwens ook wel voor dat dit soort plaatjes aanslaan. Dan geloof ik niet dat we op korte termijn platen als hierboven genoemd terug gaan horen.

Mee eens dat ze ondergewaardeerd zijn :/ En of deze plaatjes aanslaan betwijfel ik.. In Nederland niet denk ik! Want meestal als er zulke tracks worden gedraaid staat het gros van de zaal aardig stil. Laten we maar rustig afwachten :cool:
Bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:04 

Donateur

Als dit bijvoorbeeld in Amerika aan zou slaan is het nog veel rampzaliger. :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle