Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:16 

TiMOTHYb schreef:
Als dit bijvoorbeeld in Amerika aan zou slaan is het nog veel rampzaliger. :P

Feit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:17 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Als dit bijvoorbeeld in Amerika aan zou slaan is het nog veel rampzaliger. :P

Nja ik zei dat meer omdat ik die Amerikanen al zie springen op zo'n track :P
Zelfde toen ik een keer die clip zag van HHZ hoe hun er dan op "los gaan"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:32 

Donateur

Ja ik ben het ook met je eens dodo. Al geloof ik best dat zij veel struggles hebben gehad met de huidige scene. Bij hun is het ook nog eens zo dat ze jarenlang ondergewaardeerd worden terwijl nu elke huis-tuin-en-keuken screech een boeking op Loudness betekent. Daarom geloof ik best dat ze eens wat anders wilden proberen. Vind het alleen wel listig want zodra het toevalligerwijs ineens aanslaat ben je ze snel kwijt lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 11:46 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ja ik ben het ook met je eens dodo. Al geloof ik best dat zij veel struggles hebben gehad met de huidige scene. Bij hun is het ook nog eens zo dat ze jarenlang ondergewaardeerd worden terwijl nu elke huis-tuin-en-keuken screech een boeking op Loudness betekent. Daarom geloof ik best dat ze eens wat anders wilden proberen. Vind het alleen wel listig want zodra het toevalligerwijs ineens aanslaat ben je ze snel kwijt lijkt mij.

Dat is zeker zo! werkt ook frustrerend. Ja precies, in die zin geef je ze dan groot gelijk natuurlijk, vooral (zoals je al zegt) omdat ze al zo ondergewaardeerd zijn. Al is het natuurlijk zonde als het die kant op zou gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

ik hoop gewoon dat dj's als Scope A-Lusion J&W enzv realiseren dat er een enorme vraag naar die sound van een paar jaar terug is.

Scope & A-Lusion zijn al druk bezig om weer een beetje hun stijltje te vinden, maar ik hoop gewoon dat dit een experiment is voor J&W, want heb nog nergens gelezen dat dit de definitieve richting is die ze op willen!

Maarja als je ziet wat een bak ellende ze over dit nummer over zich heen krijgen denk ik dat ze niet echt happig zijn om het huidige hardstyle publiek nog veel op te zoeken :P

EDIT: En na een paar keer luisteren vind ik het echt geen kut nummer, vind het best lekker klinken... maar had persoonlijk gewoon iets totaal anders gehoopt van ze!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 13:19 

Hardtraxx Addict

Ik ben net als vele hier groots fan van de oude J&W sound. Maar ik vind dit helemaal niet verkeerd klinken en vind het fijn voor ze als ze hier mee stoom hebben kunnen afblazen. Ze moeten lekker doen wat ze willen maar ik hoop dat ze in zien dat de oude sound gewoon zwaar gewaardeerd wordt en ook ik hoop snel weer eens een goeie J&W plaat te horen van ze!

Ongeacht dat ik deze plaat goed vind hoor je gewoon dat dit gericht is op 'EDM' publiek als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 13:48 

Hardtraxx Veteran

Erg lekker plaatje hoor! Totaal anders dan de rest van hun oeuvre. Ik kan hem zeker waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 13:48 

Hardtraxx Addict

Kan zo door als een frontliner plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

Kaasstaaf schreef:

Wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 14:08 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 14:12 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Kaasstaaf schreef:

Wat

Had mij ook niks verbaasd als dit een plaat van Frontliner of Noisecontrollers was geweest. Breaks lijken er wel wat op.

Ik vind de plaat wel ok trouwens. Goed om te lezen dat er ook een plaat in hun oude stijl komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 16:43 

Hardtraxxer

Zo jammer dit he. Ik dacht eindelijk weer eens iets van Josh & Wesz, krijg je dit te horen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 17:56 

slaapverwekkend :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2015 18:21 

Hardtraxxer

Prima plaat. Had ook een pakweg "Showtek remix" kunnen zijn bij wijze van.
Maar zoals hier ook al benoemd word; Josh & Wesz moeten het hebben van de platen die ze hiervoor hebben gemaakt. Dat er commercieel meer te behalen valt met dit genre snap ik en ik gun de heren ook veel meer publiciteit dan dat ze nu krijgen.. maar neem dan een andere alias!

Ik ga hem in ieder geval wel vaker luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 16:48 

Hardtraxx Newbie

Je krijgt als artiest toch geen voldoening uit deze bagger track. Het word allemaal steeds gekker. Hopelijk is die "EDM" rage snel voorbij...(wat al door een paar grote artiesten voorspeld is te gaan gebeuren). Want dat is het eigenlijk als je het grootschalig bekijkt. Gewoon een rage. Het is momenteel populair bij de Amerikanen en nu willen veel artiesten "erbij horen", in de hoop dat ze een hit maken of erg bekend worden in de scene. Het is toch sneu als je er over na denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 17:01 

Hardtraxx Elite

Dramatische track, produceer zo'n soort nummer gewoon op een lager tempo, dan komt het beter tot zijn recht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 19:26 

Hardtraxx Veteran

Full Impact schreef:
Je krijgt als artiest toch geen voldoening uit deze bagger track.

Ga jij dat maar lekker bepalen voor anderen ja :thumbsup: Goed bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2015 19:43 

Hardtraxx Veteran

Het is namelijk ook geen dramatische track... Het zit allemaal echt super goed en strak in elkaar, het is niet wat ik er van had gehoopt bij Josh & Wesz, maar dat betekend niet dat het automatisch bagger is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 08:28 

Hardtraxx Veteran

Ze hadden het beter onder een andere naam kunnen uit brengen, vind de track op zichzelf wel leuk eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2015 18:32 

Hardtraxx Newbie

Daveytl schreef:
Full Impact schreef:
Je krijgt als artiest toch geen voldoening uit deze bagger track.

Ga jij dat maar lekker bepalen voor anderen ja :thumbsup: Goed bezig.
het was eigenlijk vragend bedoelt. Het kwam vast niet zo over omdat ik geen ? plaatste..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:16 

Hardtraxxer

Hyperactive schreef:
Wauw wat is dit een tegenvaller zeg... had zelf gehoopt op iets richting Dream Planet, maar dit... zo jammer.

Neem m'n woorden terug. Ja het is onverwachts en stiekem een beetje schrikken als Josh & Wesz met dit komen maar ben m toch wel meer gaan waarderen. Anti's doen me wel een beetje denken aan de anti's in TNT & Audiofreq - Screwdriver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:27 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het geen verkeerde plaat.

Vroeger zaten ze echt in het groepje 'DB&STF, Deepack, Low-e en alphaverb' .
Nu de stap gemaakt om in het groepje 'Noisecontrollers, Bass modulators en showtek' terecht te komen :) Ik blijf er wel positief over
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:26 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Ik vind het geen verkeerde plaat.

Vroeger zaten ze echt in het groepje 'DB&STF, Deepack, Low-e en alphaverb' .
Nu de stap gemaakt om in het groepje 'Noisecontrollers, Bass modulators en showtek' terecht te komen :) Ik blijf er wel positief over

Wow. Dat concludeer je nadat ze met deze track komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:30 

Hardtraxx Veteran

Dat ze één track in deze stijl releasen betekent niet dat ze definitief die stap hebben gemaakt hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 22:19 

chicken schreef:
Dat ze één track in deze stijl releasen betekent niet dat ze definitief die stap hebben gemaakt hoor :P

Mocht het niet zo zijn dan vind ik de 'comeback track' best ongelukkig gekozen >.< Ik heb in ieder geval nog goede hoop dat er mooie dingen uit de J&W studio gaan rollen :cool:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle