Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:01 

Hardtraxxer

Label: Self released
Catalog Number: ???
Release Date: 2011-12-16
Format: Digital
Source: http://www.youtube.com/watch?v=aMU6ME5tAnQ

Tracklist:
01. Jeronn - Pulse
02. Jeronn - Solar Flare
03. Jeronn - Lucid Dreaming
04. Jeronn - Unite
05. Jeronn - Amethyst
06. Jeronn - Desire
07. Jeronn - Helix
08. Jeronn - Detonate
09. Jeronn - Hypnotika
10. Jeronn - Overload
11. Jeronn - Tessitura
[Bonus Track: 12. Jeronn - Open (Extended Mix)]

Previews:

Will be buyable for 10 € via Bandcamp at http://www.jeronn.com.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:20 

Hardtraxxer

Dit hoort hier: producers-corner/eigen-producties-t1433.html

En ik zou er geen 10 euro voor neer willen leggen, wat een extreme pitchkicks zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:23 

Hardtraxx Addict

Waarom leren ze het nou nooit met die pitch-kicks? Lijkt wel alsof ik tussen de botsauto's sta... Begint steeds meer op Banhu - Vlokjes te lijken...

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

Hoort hier inderdaad niet thuis. 8&9 klinken nog wel redelijk, de rest is echt troep met verschrikkelijke pitchkicks..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:30 

Artiest

Nou nou, deze kerel is geen amateur meer hoor.

Ik straks even luisteren kerel ;) Ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

klinkt zeker niet verkeerd (behalve sommige pitchkicks) maar vind het nou ook weer niet denderend genoeg om er 10 eu voor neer te tellen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:45 

Hardtraxx Veteran

Zal straks eens luisteren. Denk dat 10 euro wat te hoog gegrepen is inderdaad (voor een onbekende artiest), hoe goed de tracks ook zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:50 

Hardtraxxer

Zijn wel hele kleine preview stukjes, dus goed oordelen is niet mogelijk. Maar de stukjes die ik hoor zijn niet verkeerd.

Wat me trouwens opvalt is dat in elk nummer dezelfde kick wordt gebruikt. Mag wat mij betreft wel wat gevarieerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:59 

Hardtraxx Addict

Als ik heel eerlijk moet zijn dan zijn er meer tracks op dit album die me kunnen boeien dan op het Toneshifterz album. Alleen zijn Toneshifterz meer ervaren natuurlijk. Maar dit klinkt echt niet slecht, ik ben het met Neilio eens dat hij geen amateur meer is ;) . Dit album ga ik zeker meenemen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 16:59 

Hardtraxxer

Niet om aan te horen, hoe durf je dit hier te posten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:03 

Hardtraxx Addict

J.orisss schreef:

Echt een trieste reactie dit. In plaats dat je dan opbouwende kritiek geeft. Hoe durf je zo'n reactie hier neer te zetten vraag ik me af? Zeg dan gewoon wat je er slecht aan vindt of geef tips, in plaats van iemand hier belachelijk te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:04 

D-Teq schreef:
Als ik heel eerlijk moet zijn dan zijn er meer tracks op dit gratis album die me kunnen boeien dan op het Toneshifterz album.

Dit moet een troll zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:05 

D-Teq schreef:
Echt een trieste reactie dit. In plaats dat je dan opbouwende kritiek geeft. Hoe durf je zo'n reactie hier neer te zetten vraag ik me af? Zeg dan gewoon wat je er slecht aan vindt of geef tips, in plaats van iemand hier belachelijk te maken.

Opbouwende kritiek geven ze maar in het productietopic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:07 

Hardtraxx Addict

Nee het is geen troll. Het Toneshifterz album vind ik te eentonig, in tegenstelling tot dit album. Dat wil niet zeggen dat ik de sounds beter vind, want daar winnen Toneshifterz natuurlijk dik van deze. Maar die melodieën van Jeronn trekken me wel en ik vind de nummers voor de rest ook helemaal niet slecht in elkaar zitten.

Almighty schreef:

Ja dat is wel lekker makkelijk zo he, hoe moet hij dan weten wat hij beter moet doen? Zo heeft hij toch geen bal aan deze kritiek? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:12 

Hardtraxx Addict

Ik snap zowiezo niet dat je als beginnend producer 10 euro voor n album vraagt.
Mensen kopen tegenwoordig zowiezo al weinig albums, en dan al helemaal niet snel van n onbekend iemand.

Doe het net zoals Arkaine en zet m free online. Dan krijg je meteen support als je die verdiend. Daar heb je als beginnend artiest veel meer aan dan aan 100 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:14 

D-Teq schreef:
Almighty schreef:

Ja dat is wel lekker makkelijk zo he, hoe moet hij dan weten wat hij beter moet doen? Zo heeft hij toch geen bal aan deze kritiek? :/

Het daar plaatsen, ik beoordeel hier releases op mijn gehoor, productietechnisch heb ik weinig kaas gegeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:15 

Hardtraxx Addict

Gouryella schreef:
Zijn wel hele kleine preview stukjes, dus goed oordelen is niet mogelijk. Maar de stukjes die ik hoor zijn niet verkeerd.

Wat me trouwens opvalt is dat in elk nummer dezelfde kick wordt gebruikt. Mag wat mij betreft wel wat gevarieerder.

Ik weet niet waar jij naar luistert maar ik hoor wel variatie in de kicks... Nummer klinken wel aardig ze klinken iig niet leeg! Melodien zijn ook wel leuk.. Maar ben het wel eens dat die pitchkicks soms niet mooi zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:25 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
D-Teq schreef:
Almighty schreef:

Het daar plaatsen, ik beoordeel hier releases op mijn gehoor, productietechnisch heb ik weinig kaas gegeten.

Ja dan nog kun je wel zeggen wat je er slecht aan vindt ;) . Reactie's als "dit moet een troll zijn" heeft hij helemaal niets aan. Je hoeft geen producer te zijn om kritiek te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:34 

Hardtraxx Veteran

Die reactie over die troll was naar jou gericht, op je reactie dat je hier meer boeiende tracks tussen vind zitten dan bij Toneshifterz-album ;) Lijkt me ook een beetje sterk, niet omdat ik Toneshifterz zo fantastisch vind maar omdat die alleen kwalitatief al superieur zijn aan deze gast..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 17:35 

Hardtraxx Addict

marsiascout schreef:
Ik snap zowiezo niet dat je als beginnend producer 10 euro voor n album vraagt.
Mensen kopen tegenwoordig zowiezo al weinig albums, en dan al helemaal niet snel van n onbekend iemand.

Doe het net zoals Arkaine en zet m free online. Dan krijg je meteen support als je die verdiend. Daar heb je als beginnend artiest veel meer aan dan aan 100 euro.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:31 

Hardtraxx Veteran

Leuk dat je een album hebt gefeliciteerd maar deze kicks kosten me me glazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:32 

D-Teq schreef:
J.orisss schreef:

deze jongen geeft open een eerlijk zijn mening.
als jij dat ook niet accepteert. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 23:58 

Hardtraxx Addict

Het is wel duidelijk dat dit geen beginner is idd,alleen vind ik ze kicks echt helemaal niks aan (gewoon kwestie van smaak) de klank vind ik echt veelste stnd,meer een kick die al 500x nagemaakt is op een tut op youtube,de synt klinken gewoon lekker zuiver daar is niks mis aan.De opbouw is ook niet echt me ding,alleen Overload pakt me,terwijl ik vroeger wel eens op ze kanaal zat waar hij echt met hele andere dingen bezig was dan als dit,terwijl dat me wel pakte en dit totaal niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

Oef :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

Mmmmmh, 23 reacties zonder mod :D
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle