Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:26 

Hardtraxxer

the trial er niet bij ? :oh:
vond deze altijd een van de beste van Jeronn.

Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 13:27 

Hardtraxx Addict

Wel een leuk album, maar niet spannend genoeg.
En zoals de meeste zeggen: de kicks.
Daarnaast is 10 euro veel en veel te veel.
Gewoon free releasen (zoals ook al eerder genoemd hier)!

06. Jeronn - Desire
klonk erg lekker vond ik!!
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:10 

Hardtraxx Newbie

Bedankt allemaal voor jullie reacties en interesse. Over de kicks: het is niet 1 kick, hoewel ik toegeef dat sommigen wel wat op elkaar lijken. En dat de kicks compleet bagger zijn, laten we dat maar op smaak houden haha :).
Ik hoop in ieder geval dat jullie als ie op 16 december op jeronn.com staat, jullie even de hele previews luisteren, want deze stukjes van 10 seconden geven niet echt een goed beeld hoe alle tracks klinken.

Grt,

Jeronn
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

Vind het helemaal niet slecht klinken hoor :)
Bericht Geplaatst op 13 dec 2011 18:10 

Hardtraxx Veteran

Jeronn schreef:
Bedankt allemaal voor jullie reacties en interesse. Over de kicks: het is niet 1 kick, hoewel ik toegeef dat sommigen wel wat op elkaar lijken. En dat de kicks compleet bagger zijn, laten we dat maar op smaak houden haha :).
Ik hoop in ieder geval dat jullie als ie op 16 december op jeronn.com staat, jullie even de hele previews luisteren, want deze stukjes van 10 seconden geven niet echt een goed beeld hoe alle tracks klinken.

Grt,

Jeronn

Vind het in ieder wel tof dat je het zo doet! ;) Ik ga ze zeker even beluisteren als er langer materiaal is.
Wat me wel direct opvalt is een hele aanwezige pitchkick. Nu is dat niet meteen een oordeel over je cd'tje hoor, maar hij is wel écht aanwezig. Ik ben benieuwd! Ga zeker door met oefenen en produceren want je hebt volgens mij wel de potentie!
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:05 

Hardtraxxer

Wil je wanneer je over een jaar of twee kwalitatief wat betere tracks uitbrengt AUB overload opnieuw uitbrengen!! :clap:

Beetje kruising tussen Alphaverb & Frontliner en wat een drive zit daar in! :corn:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:17 

Hardtraxx Beheerder

patrickjeb schreef:
Mmmmmh, 29 reacties zonder mod :D

nieuw record ;D?
Bericht Geplaatst op 14 dec 2011 19:35 

Hardtraxx Addict

Ik zou dit nog niet eens gratis downloaden, laat staan betalen. Ga eerst nog maar wat meer oefenen voordat je iets uitbrengt.
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 14:31 

Hardtraxx Newbie

Album is nu te koop op http://jeronn.com/album/tessitura , en hier kun je ook de volledige tracks (in lagere kwaliteit) beluisteren.

grt,

Jeronn
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 15:37 

Hardtraxxer

Nooit dat ik voor deze crap ga betale :lol:
Hoe druf je hier 10euro voor te vrage xd
dikke fail
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 16:55 

Hardtraxx Beheerder

HardstyleFreak schreef:
dikke fail

een beetje minder onaardig mag ook wel volgende keer :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:13 

Hardtraxxer

Case Dj schreef:
HardstyleFreak schreef:
dikke fail

een beetje minder onaardig mag ook wel volgende keer :thumbup:

:D niks verkeerd dit bericht toch ik mag toch zeggen wat ik vind
ik vind dit crap en dikke fail ik zeg wat ik vind :P
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:22 

Hardtraxxer

Ik vind het technisch erg goed in elkaar zitten, synths en opbouw zijn goed. de kicks hier en daar zijn nog wat minder maar dat is ook vaak het moeilijkste van heel de track. over pitchkicks zal ik maar niet beginnen aangezien iedereen daar altijd over zeurt.

wat ik me wel afvraag is waarom blijf je niet bij de house zat net eventjes te luisteren, en da klinkt HEEEEEL erg goed naar mijn mening!
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:06 

Hardtraxx Newbie

Neilio schreef:
Nou nou, deze kerel is geen amateur meer hoor.

Ik straks even luisteren kerel ;) Ben benieuwd

Je moet objectief naar het geleverde werk luisteren en dan beoordelen. Of hij amateur is of niet maakt niets uit voor de beoordeling! :)
Bericht Geplaatst op 16 dec 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

'k Vind het allemaal maar redelijk simplistisch, Tessitura opzich vind ik wel een leuke track, iich de vetste op de cd. In andere tracks zit wel wat potentieel maar ze klinken heel amateuristisch vind ik met soms vreselijke pitch kicks.
Ik vind de stijl ook iets van Tartaros weghebben, alleen is Tartaros dan vele male beter. Misschien zoals hem, meer kwaliteit en minder kwantiteit, waarom ineens een album?
Misschien wat meer tijd in een track steken tot die egt goed is, ben je misschien veel meer dan dit zogezegde album, maar dat is mijn mening.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:25 

Hardtraxx Elite

HardstyleFreak schreef:
dikke fail

wtf is er mis met jou :/

zitten paar fijne tracks tussen :loving:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:38 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:

Daar ben ik het dus mee eens :) .

Jeronn als ik je een tip mag geven: probeer aan je kicks te werken. De tails van je kicks klinken wat te lang en droog. Dus probeer misschien wat reverb op je tail (niet te veel) en probeer ze niet te lang te maken. De bass moet wel doorlopen maar de tail mag iets korter :) . Deze kicks zijn niet heel slecht maar ik denk dat je nog wel beter kan ;) .

Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat ik je melodieën heel fijn vind en dat ik Solar Flare vooral een hele dikke track vind :) . Ik blijf er bij dat ik dit album minder eentonig vind dan die van Toneshifterz.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 04:18 

Hardtraxx Veteran

D-Teq schreef:
dan nog kun je wel zeggen wat je er slecht aan vindt ;) . Reactie's als "dit moet een troll zijn" heeft hij helemaal niets aan. Je hoeft geen producer te zijn om kritiek te geven.

Als hij echt veel wijzer wou worden, dan had hij het wel in het goede topic geplaatst.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 15:18 

Hardtraxx Elite

ik blijf het hele vette tracks vinden (L) maar helaas geef ik er geen 10e aan uit. Ik koop zowiezo bijna nooit muziek :x
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 15:28 

Hardtraxxer

emmerick schreef:
HardstyleFreak schreef:
dikke fail

wtf is er mis met jou? :/
dat jullie naar deze shit luistere :lol:
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 15:52 

Hardtraxx Veteran

zit zeker wat leuk spul tussen! pitch is af en toe wel extreem, maar in sommige gevallen komt het wel goed tot z'n recht! ;)
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 16:56 

Hardtraxx Elite

HardstyleFreak schreef:
emmerick schreef:
HardstyleFreak schreef:
dikke fail

wtf is er mis met jou? :/
dat jullie naar deze shit luistere :lol:

omdat als ik de hele dag naar alleen maar bekende artiesten luister het saai wordt. Onbekende artiesten beluister ik daarnaast daarom ook veel. En heel eerlijk gezegd vind ik de tracks gewoon geweldig (sommigen) Onderbouw is waarom je het niet goed vind?
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 21:16 

Artiest

Sommige mensen zijn het niet waard om op te reageren.
Ik vind best dat je kritiek mag hebben, maar zoals die ene flapdrop zich uit vind ik ronduit schofterig.
Bericht Geplaatst op 17 dec 2011 21:31 

Artiest

Ik kan me dood ergeren aan de mensen die zeggen van dit is crap, fail etc etc..

Ok, ik geef toe, ik koop weinig muziek. En zou zoiets als dit zeker niet kopen.

Maar ik zeg niet dat dit slecht is. Er zitten echt een paar goede tracks tussen.. Goede sound design. Paar goede melo's.

Alleen, (sorry dat ik er ook over begin) de kicks..

Naar mijn mening, zou ik eerst al je kicks gaan verbeteren en dan opnieuw uitbrengen. Bij een paar tracks klinkt het wel goed. Maar bij sommige denk ik direct.. dit is een amateur.

Maar dat ben je niet. Ik hoor echt goed de ervaring die je hebt.. vooral als je kijkt naar sound design, want dat klinkt verder gewoon top!

Ik zou zeggen: Succes met dit album, en stop vooral niet met producen!
Bericht Geplaatst op 18 dec 2011 12:06 

Hardtraxx Veteran

Neilio schreef:
Sommige mensen zijn het niet waard om op te reageren.
Ik vind best dat je kritiek mag hebben, maar zoals die ene flapdrop zich uit vind ik ronduit schofterig.

Ze weten gewoon niet hoe het voelt om een prestatie te leveren want dat doen ze nooit!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle