Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 14:22 

Hardtraxx Newbie

Wat een ongelofelijke trieste reacties zitten hierbij, ga eens naar een free recordshop daar kost toch ook gewoon elk album 16 euro als het niet meer is.. ik durf te wedden dat ook daarvan een groot gedeelte (onbekend) is.
Voor de één is een album niks waard, voor de ander onbetaalbaar of maakt geld niet uit.
Je moet er van houden, als dat zo is dan heb je het ervoor over ;)
Zo dat moest ik even kwijt :x
Er zitten zowieso een paar leuke tracks tussen, :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
meer kwaliteit en minder kwantiteit, waarom ineens een album?
Misschien wat meer tijd in een track steken tot die egt goed is, ben je misschien veel meer dan dit zogezegde album, maar dat is mijn mening.

Zeer goed verwoord. Je hebt absoluut potentie, maar direct met een CD komen, wanneer merendeel je nog helemaal niet kent is denk is niet een goede zet geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:07 

Donateur

NeuroticZ schreef:
Wat een ongelofelijke trieste reacties zitten hierbij, ga eens naar een free recordshop daar kost toch ook gewoon elk album 16 euro als het niet meer is.. ik durf te wedden dat ook daarvan een groot gedeelte (onbekend) is.
Voor de één is een album niks waard, voor de ander onbetaalbaar of maakt geld niet uit.
Je moet er van houden, als dat zo is dan heb je het ervoor over ;)
Zo dat moest ik even kwijt :x
Er zitten zowieso een paar leuke tracks tussen, :)

Het is sowieso
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Nou, ik heb alles nog een keertje geluisterd op je site.

Het meeste is inderdaad al gezegd. Hoewel ik niet van mainstream houdt, zijn de sounddesigns vaak erg sterk. En ik weet zeker, als je heel hard aan je kicks gaat werken dan ga jij heel ver komen. Want kwalitatief gezien is het los van de kicks gezien gewoon heel erg goed.

Daarnaast mijn complimenten voor (nog steeds los van de kicks gezien) de laatste drie nummers en dan vooral Tessitura, die zouden echt heel erg gaaf zijn met een rauwere, hardere kick.

Vooral door bovenstaand verhaal vind ik het heel erg zonde dat je heb gekozen om dit album te verkopen. Zo goed als elk nummer heeft de potentie om een goede release te krijgen, als je nog een hoop uren erin zou steken. Je hebt perfecte concepten, werk die gewoon beter uit en er komt vanzelf een groot label voor je ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2011 16:47 

Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:
Het is sowieso

Bedankt voor je oplettendheid ^^
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle