Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 16:03 

Hardtraxx Addict

donkeyrollers schreef:
KickinAzz schreef:
Dakpan schreef:
Kaas-fanaten kunnen het niet hebben dat een rauwere producer aan de top staat onder de kenners?

Als jij B-Front fanboys ziet als kenners.. :P

denk dat hier meer kenners dan fanboys zijn op hardtraxx ;)

Dat zeg ik ook niet ;)

Alleen je ziet hier wel steeds vaker van die fanboy-achtige reacties ( :love: :drool: :woot: :bomb: ), waarbij niet eens een mening te lezen valt, laat staan argumenten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 16:04 

Hardtraxx Veteran

ja dat is idd wel zo...geef ik je gelijk in...das idd vervelend voor de kenner(s) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 16:58 

Artiest

Dakpan schreef:
Kaas-fanaten kunnen het niet hebben dat een rauwere producer aan de top staat onder de kenners?

Nee, fanaten kunnen het niet hebben dat de hype rondom B-front zo groot is terwijl producers als Beholder, Zany over het hoofd gezien worden als ruige producers en B-Front als nummer 1 gezien wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Dakpan schreef:

Nee, fanaten kunnen het niet hebben dat de hype rondom B-front zo groot is terwijl producers als Beholder, Zany over het hoofd gezien worden als ruige producers en B-Front als nummer 1 gezien wordt. :P

Sorry maar ik zie Zany tegenwoordig niet meer als een echt ruige producer. Meer een all-rounder. En dat terzijde, krijgt Zany meer dan genoeg aandacht van de massa en de mensen die er wat dieper in zitten. Ik snap jouw hype rond The Beholder niet helemaal. Draait amper onder die alias en geloof dat al z'n producties collabs zijn. Noem dan Digital Punk ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:11 

Donateur

Zany en Beholder hebben dit jaar nauwelijks geproduceerd joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:21 

Donateur

outro van A Ghost Story! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:26 

2 lekkere platen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 22:38 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
outro van A Ghost Story! :bomb:

Nog harder dan die van You're Next! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 01:20 

Hardtraxx Veteran

Beide tracks zijn heerlijk :drool:
In beide nummers een hele mooie sfeer, en ik vind zijn stijl ook echt vet!
Wat betreft B-Front: Ik vind het terecht dat hij dit jaar zo veel aandacht heeft gekregen, als je kijkt naar zijn producties.
Zat voor mij geen enkele track tussen die onder de 7,0 krijgt.
Vind het dan idd wel jammer dat Digital Punk niet zo veel aandacht krijgt, zijn nummers vervelen ook niet snel en als DJ vind ik hem ook altijd lekker draaien!

Maar ik dwaal af, ik zal het hier voor nu bij laten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 16:39 

Hardtraxx Addict

ben zeer benieuwd hoe You're next het gaat doen!
Nog eventjes wachten jongens! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 16:50 

Artiest

dawasiknie schreef:

zany nauwelijks geproduceerd?

- mr. monster
- frequency
- Psychedelic Trip
- The Fairy Legend
- The Great Zany Show
- Purify Your Senses
- Angel Of The Sun
- Face The Enemy Remix
- Protect And Serve

Vind ik niet echt weinig... + het jaar is nog niet over en hij is met lopende projecten bezig en unreleased dingen, zoals DR tracks etc. Ik wil niet zeggen dat hij meer uit heeft gebracht dan B-Front, maar dit vind ik niet nauwelijks. Beholder wel, maar die produced sowieso niet veel tracks in een jaar, nooit gedaan ook.

trouwes dakpan...
voordat B-Front met z'n eerste solo release kwam op Fusion werd hij ook al als God v.d. hardstyle gezien.
Wil je zeggen dat Beholder, alleen omdat hij collabs doet, helemaal niks voorstelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 17:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

zany nauwelijks geproduceerd?

- mr. monster
- frequency
- Psychedelic Trip
- The Fairy Legend
- The Great Zany Show
- Purify Your Senses
- Angel Of The Sun
- Face The Enemy Remix
- Protect And Serve

Vind ik niet echt weinig... + het jaar is nog niet over en hij is met lopende projecten bezig en unreleased dingen, zoals DR tracks etc. Ik wil niet zeggen dat hij meer uit heeft gebracht dan B-Front, maar dit vind ik niet nauwelijks. Beholder wel, maar die produced sowieso niet veel tracks in een jaar, nooit gedaan ook.

trouwes dakpan...
voordat B-Front met z'n eerste solo release kwam op Fusion werd hij ook al als God v.d. hardstyle gezien.
Wil je zeggen dat Beholder, alleen omdat hij collabs doet, helemaal niks voorstelt?

De solo tracks waren er al toen de collabs ten hore gebracht werden (Neophobia, Darkside, Development zijn minstens even oud als de Frontliner collabs toch?). Het duurde alleen ontzettend lang voordat ze gereleased werden. Plus, B-Front heeft in de afgelopen 18 maanden toch een aardige factor meer hits gemaakt dan the Beholder, in z'n 1tje of met anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 18:02 

Artiest

een hit is een kwestie van smaak,

persoonlijk vind ik de releases van Zany 10 keer beter dan die van B-Front, alleen Sleepwalker als solo release kon me bekoren, de rest totaal niet. Godz Power en Magic vond ik leuk, maar niet super geil. Chemical met Slim Shore vond ik wel vet, maar dan heb je het bij mij al gehad.
Terwijl ik weer de releases van Zany veel beter vind, Frequency, purify Your Senses, Mr. Monster, Psychedelic Trip... stuk voor stuk vind ik ze beter dan die van B-front.
Ik vind het gewoon toevallig dat de RAW-Style hype en B-Front hype "toevallig" samenvallen en heb het gevoel dat in beide hypes mensen elkaar gewoon achtervolgen en B-front daarmee onterecht gewoon als een soort God wordt afgebeeld.
Terwijl ik B-front niet eens super ruig vind, ik vind platen van The Beholder bv, of sasha F, of the machine vele malen ruiger dan B-front... maar das smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 18:25 

Hardtraxx Veteran

Ontopic please :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 18:27 

Hardtraxx Addict

Dit is toch wel een van de betere releases dit jaar, heb nog nooit z'n tracks gezien alá deze stijl. Beiden zijn zeer lekker, ben alleen benieuwd hoe de volgende tracks zijn, of hij deze stijl in al z'n platen gaat gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:31 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:
Dit is toch wel een van de betere releases dit jaar, heb nog nooit z'n tracks gezien alá deze stijl. Beiden zijn zeer lekker, ben alleen benieuwd hoe de volgende tracks zijn, of hij deze stijl in al z'n platen gaat gebruiken.

Ik hoop het niet, ik hoop echt dat hij ook een andere kant heeft. Dit kán snel gaan vervelen (Ik zeg niet dat het gebeurt, maar het kan zo zijn ;) ) Denk dat deze man wel veel variatie heeft en veel creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:38 

Hardtraxx Addict

ik vind B-front buiten Sleepwalker & Scary noises & Magic totaal niet RAW -.-

On: Dit is toch een release waar ik op wacht :thumbup: Your next ging lekker op fusion :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:22 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
ik vind B-front buiten Sleepwalker & Scary noises & Magic totaal niet RAW

Darkside? Inner Creativity? Neophobia?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:52 

2 super dikke platen, :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 00:11 

Artiest

Daveytl schreef:
Citaat:

echt raw zijn platen als
Fear Reigns Today, Midnight, To Protect And Serve (original), Annihilating, Do You Want Heavy, Psycho etc. etc. :P

Wacht trouwes met smacht op deze release, ondanks dat de break van You're next irritant is aangezien t niet klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 00:14 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Citaat:

echt raw zijn platen als
Fear Reigns Today, Midnight, To Protect And Serve (original), Annihilating, Do You Want Heavy, Psycho etc. etc. :P

Wacht trouwes met smacht op deze release, ondanks dat de break van You're next irritant is aangezien t niet klopt.

Kun je misschien uitleggen wat er niet klopt aan de break?
Vraagje uit interesse, want ik merk niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 00:23 

Artiest

luister maar naar de soort accordeon op de achtergrond, die eigenlijk gewoon de hele tijd zelfde tempo moet doorlopen, na
"the next to die" stopt het even en gaat het verder
en dan bij t stukje "The worms crawl in out, the worms crawl out" hoor je dat het niet hetzelfde tempo door gaat, maar het even langzamer gaat (zeker bij het stukje crawl out hoor je het heel sterk).
Ik hoorde het al bij de LQ preview, maar dacht dat t aan de kwaliteit lag, maar blijkbaar niet en dat is toch behoorlijk irritant.
Zonde want als dat gewoon normaal liep was het echt briljant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 00:57 

Hardtraxx Veteran

luister maar naar de soort accordeon op de achtergrond, die eigenlijk gewoon de hele tijd zelfde tempo moet doorlopen, na
"the next to die" stopt het even en gaat het verder
en dan bij t stukje "The worms crawl in out, the worms crawl out" hoor je dat het niet hetzelfde tempo door gaat, maar het even langzamer gaat (zeker bij het stukje crawl out hoor je het heel sterk).
Ik hoorde het al bij de LQ preview, maar dacht dat t aan de kwaliteit lag, maar blijkbaar niet en dat is toch behoorlijk irritant.
Zonde want als dat gewoon normaal liep was het echt briljant.

Vind 't zo wel prima eigenlijk =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 03:29 

Artiest

allereerst, bedankt iedereen voor de goede reacties op mijn tracks! echt super om te lezen :thumbsup:

wvd schreef:
ben alleen benieuwd hoe de volgende tracks zijn, of hij deze stijl in al z'n platen gaat gebruiken.

Nee ik ben niet van plan om deze stijl altijd te gebruiken :)
Ik vind het ook leuk om bijv. een euforische track te maken of een hele harde of meer duistere etc.
dus de (meeste ;) ) volgende tracks zullen een andere sfeer hebben.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2010 09:35 

Donateur

lekker jack :thumbup:

btw,doe je dit keer ook mee ;)
djs-corner/the-vision-mash-up-contest-qountdown-2010-t11293.html
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle