Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 17:24 

Hardtraxx Veteran

heel vet maar ik denk dat je ff in de begin post de datum plus catid ff moet veranderen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 17:38 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
You're Next is echt dik! :bomb:

Vind ik ook, vind 'm zelfs 10 x beter dan A Ghost Story. Die hele intro van AGS word verpest door al dat gepraat :P Doe dat gepraat dan in een break :P . You're Next, heeeeerlijke melo en super dikke outro! Staat hoog in mijn top 20 dit jaar hoor denk ik (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 17:40 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
Vik schreef:
You're Next is echt dik! :bomb:

Vind ik ook, vind 'm zelfs 10 x beter dan A Ghost Story. Die hele intro van AGS word verpest door al dat gepraat :P Doe dat gepraat dan in een break :P . You're Next, heeeeerlijke melo en super dikke outro! Staat hoog in mijn top 20 dit jaar hoor denk ik (L)

Vind dat juist een goede zaak dat dat gepraat al tijdens de intro is, dan hoeven we daar tenminste niet op te wachten in die break ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 17:41 

Hardtraxx Veteran

Mee eens, scheelt weer een break... maar toch, dat gepraat had van mij niet gehoeven.. vind de track er een heeeel stuk minder door..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 18:28 

Hardtraxx Veteran

Die outro heb ik live nog niet meegemaakt, maar die ging zo verschrikkelijk hard op de radiostream van q-dance met fusion. Iedereen zat met ze bek open in de Shout.. En ik vind het echt 1 van de beste outro's op dit moment, beukt echt kneiters hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 19:25 

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
p-stylez schreef:
Maandag dan Goulish Delight? :love: :love: :love: maar ik denk stiekem dat ze zo'n kansloze release er doorheen gooien.. Shreek edit ofzo >.<

Mwah die HHZ edit van Shreek zal denk ik eerder op Scantraxx komen, samen met Robot's Dream en Club Bizarre :P

Of Forever Az One Remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 19:30 

Artiest

you're next lijkt in de break iets niet te kloppen, althans een stukje is wat langzamer en dat irriteert me, zonde. rest is echt dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 19:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een geweldige eerste solo release van hem zeg, vind hem zelfs vetter dan de andere nieuwe Fusion artiesten hun solo releases (B-Front, Frequencerz) :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 20:05 

de Outro van A Ghost Story is geil :drool:
hele hele orginele track hier hoor ik graag meer van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 13:53 

Hardtraxx Veteran

Blijft toch wel een vette release! Gaat dus alleen wel eventjes duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 18:17 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Blijft toch wel een vette release! Gaat dus alleen wel eventjes duren.

Klopt, het word pas december :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 13:06 

Hardtraxx Veteran

Ik vind You're Next echt supervet, Ghost Story is ook erg goed.

Wel balen dat ie zo laat komt, ik had em al een tijdje eerder verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 13:13 

potverdorrie waneer komt deze nou? duurt lang en wil A Ghost Story zooo graag :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 22:56 

Hardtraxxer

Jolle schreef:
Wat een geweldige eerste solo release van hem zeg, vind hem zelfs vetter dan de andere nieuwe Fusion artiesten hun solo releases (B-Front, Frequencerz) :woot:

Beter als Frequenzers alright, maar beter als B-Front haha not rly. Toch kan ik deze release zeker wel waardereren en vind het raar dat het zolang duurt. Dacht dat het de bedoeling was dat alles nu snel gereleased ging worden bij Fusion...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 23:17 

Artiest

Dutch_Master schreef:
Jolle schreef:

Beter als Frequenzers alright, maar beter als B-Front haha not rly. Toch kan ik deze release zeker wel waardereren en vind het raar dat het zolang duurt. Dacht dat het de bedoeling was dat alles nu snel gereleased ging worden bij Fusion...

nee want B-Front is God he :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 00:47 

Hardtraxxer

vind eigenlijk alleen zen outro's leuk meer niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 00:48 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Dutch_Master schreef:
Jolle schreef:

klopt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 01:17 

Skedoedelefloeps schreef:
Dutch_Master schreef:
Jolle schreef:

Dat idee begin ik ook te krijgen, overhyped noem ik het dan maar :P qua producties dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 13:38 

Hardtraxxer

A Ghost Story vind ik de betere van de twee, omdat de hele track gewoon klopt. In de hele track zit ook dezelfde sfeer, hij weet hem in de hele track neer te zetten. You're Next vind ik net iets minder als A Ghost Story, maar ook nog steeds goed.

Beide tracks hebben trouwens wel hele aparte en originele vocals, waarbij die in You're Next zelfs nog een macabre tintje hebben. Ook de outro's van beide platen zijn dik in orde, vooral die van You're Next! Ik hoop dat ik die nog een keer LIVE ga horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 15:06 

@ Almighty
Ja word er een beetje moe van eerlijk gezegd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 15:13 

Artiest

MovingMadness schreef:
@ Almighty
Ja word er een beetje moe van eerlijk gezegd :x

ik ook :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 15:14 

Hardtraxx Veteran

Kaas-fanaten kunnen het niet hebben dat een rauwere producer aan de top staat onder de kenners?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 15:32 

Zeg niet dat ik B-Front niets aan vind, integendeel maar vind dat het erg overdreven word allemaal. Dan zou ik het eerder terecht vinden bij Pollen ofzo.. maar dat is mijn mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 15:53 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Kaas-fanaten kunnen het niet hebben dat een rauwere producer aan de top staat onder de kenners?

Als jij B-Front fanboys ziet als kenners.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 15:58 

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
Dakpan schreef:

Als jij B-Front fanboys ziet als kenners.. :P

denk dat hier meer kenners dan fanboys zijn op hardtraxx ;)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle