Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
FUSION084 of 085 dus, ligt eraan of ze nog een 'gewone' release doen in de week van Smack... maar denk van niet, zal wel 084 worden dus :)

ja had ze maar een tweet gestuurd :P
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
FUSION084 of 085 dus, ligt eraan of ze nog een 'gewone' release doen in de week van Smack... maar denk van niet, zal wel 084 worden dus :)

Geen release in de week van Smack.
Bierkoning

sanderovic schreef:
Donkey rollers hebben toch vaak releases die ik op 1 of andere manier niet lekker vind. Live zijn ze altijd ijzersterk maar voor thuis weet ik t niet. 2012 op de decibel cd klonk ook niet heel boeiend. DONKEY live was live wel erg vet ben benieuwd

:oh:
Ik heb nog nooit een Donkey release NIET leuk gevonden, stuk voor stuk klappers(de 1 natuurlijk wel meer dan de ander ;) )
en Live zijn ze idd verreweg de besten :love:
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
22 November komt die uit

Bron: Fusion Twitter

Zat ik aardig in de buurt met mijn voorspelling ^^
Hardtraxx Veteran

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
Daveytl schreef:
22 November komt die uit

Bron: Fusion Twitter

Zat ik aardig in de buurt met mijn voorspelling ^^

Zeker ;) Maar was natuurlik wel redelijk voorspelbaar :D
Hardtraxx Veteran

dit wordt hele dikke release nu al zin in :drool: ...volgende week maandag wordt ook leuk :) ...deze release en Energize en miss nog meer :thumbsup:
Hardtraxxer

donkeyrollers schreef:
dit wordt hele dikke release nu al zin in :drool: ...volgende week maandag wordt ook leuk :) ...deze release en Energize en miss nog meer :thumbsup:

miss die tat & zat release
Hardtraxx Addict

Vishengel schreef:
donkeyrollers schreef:

miss die tat & zat release

Als deze en Tat & zat komt dan ben ik blij :)
Hardtraxx Newbie

JackofSound @ Twitter:
I have a bit sad news, due to the USA tour my release will be delayed, but after the tour it will sound even better! ;)
49 minutes ago
JackofSound @ Twitter
als et goed is gelijk na de tour :)
Hardtraxx Veteran

En wanneer is de tour afgelopen? :$
Hardtraxx Veteran

Ik wachte op dit nummer ivm me nieuwe mix:( moet ik nog langer wachten :cry:

eindelijk komt die :love:
I Love This Tracks !! :worship:
Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
eindelijk komt die :love:
I Love This Tracks !! :worship:

hij komt niet maandag ;) ...hij komt pas naar de fusion USA tour :(
Hardtraxx Veteran

Maandag dan Goulish Delight? :love: :love: :love: maar ik denk stiekem dat ze zo'n kansloze release er doorheen gooien.. Shreek edit ofzo >.<
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Maandag dan Goulish Delight? :love: :love: :love: maar ik denk stiekem dat ze zo'n kansloze release er doorheen gooien.. Shreek edit ofzo >.<

als het die qlimax edits van vorig jaar zijn vind ik het niet erg die shreek en crump edits waren echt wel vet :P
Hardtraxx Veteran

donkeyrollers schreef:
p-stylez schreef:

als het die qlimax edits van vorig jaar zijn vind ik het niet erg die shreek en crump edits waren echt wel vet :P

Maar hij bedoelt Shreek (Headhunterz Remix) :P
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:

Mwah die HHZ edit van Shreek zal denk ik eerder op Scantraxx komen, samen met Robot's Dream en Club Bizarre :P
Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
p-stylez schreef:

Mwah die HHZ edit van Shreek zal denk ik eerder op Scantraxx komen, samen met Robot's Dream en Club Bizarre :P

Meestal is het toch zo dat een edit ook op het label van het orginele label uitkomt? Veritas is ook uit op Midi/Scantraxx.. Face the Enemy edit komt waarschijnlijk ook op Scantraxx, dus shreek (hhz remix) zou op Fusion uit moeten komen.
Hardtraxx Veteran

ohja die hhz remix van shreek vind ik ook echt bagger...kvind zn mma remix beter:P
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Edit: Jezus wtf, 4x :x verwijder er is 2 + deze

:thumbup:
Hardtraxxer

Hardtraxx Veteran

Komende tijd niks lijkt me, aangezien Jowan dan in de USA is. 6 of 13 december wordt het dan.
Hardtraxx Veteran

You're next outro is :drool: :bomb:
Hardtraxx Veteran

Outro's van beide platen doen het 'm! 2 hele nette tracks. :yay:
Hardtraxx Veteran

Waar blijft ie nou! Echt heerlijke tracks.. met name die outro van A Ghost Story is echt :worship:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle