Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dit is nog eens een verjaardagscadeau :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet ik een keertje live horen. Ze klinken echt ziek, zelfs in LQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Everything Starts pakt me nog niet echt, Everything Changes vind ik echt heerlijk! :thumbsup:

Maar of dit ook meteen een van de besten van het jaar is zullen we op 31 december wel zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sys-X komt meestal in de middag pas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Inderdaad, persoonlijke smaak, je zegt het zelf al.

(wordt nog een lastig weekje met Son of Torture, Everything Changes & For the Gilrs


Son of Torture komt pas maandag en For The Girls is nog niet officieel uitgekomen, dus dan is het ineens een stuk makkelijker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 01:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Niice binnen halen straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, zeg ik tegen mezelf, nog 1 maal luisteren voor ik ga slapen, maar ik blijf maar repeaten
Die break is zo meeslepend en dan ineens die anti die je helemaal terug wakker schudt en dan nog een 2e climax erachter waar je kippenvel van krijgt. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 07:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Pfoe, zeg ik tegen mezelf, nog 1 maal luisteren voor ik ga slapen, maar ik blijf maar repeaten
Die break is zo meeslepend en dan ineens die anti die je helemaal terug wakker schudt en dan nog een 2e climax erachter waar je kippenvel van krijgt. :worship:


Ik deed net hetzelfde :D
haha :D
Zoon :bomb: en zo rap !
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 08:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paar keer geluisterd nu maar ben misschien wel een beetje teleurgesteld. Beiden platen steken gewoon goed in elkaar maar ik vind het niks speciaals - Everything Starts is gewoon een goede plaat maar de melodie ligt me niet, break vind ik nou niet echt iets toevoegen.. dus dan ben je gauw uitgeteld.

Everything Changes heeft daarintegen imo een redelijk standarde mid-intro, de break geeft mij nou niet echt kippenvel en de overgang naar de anti-climax voelt onnatuurlijk en ik heb het sowieso niet echt op anti climaxen. De 2de climax daarentegen is wel wat beter voornamelijk omdat ik de melodie wel goed in elkaar vind steken, maar opnieuw niks speciaals..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pffff dat maar rap middag is :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Paar keer geluisterd nu maar ben misschien wel een beetje teleurgesteld. Beiden platen steken gewoon goed in elkaar maar ik vind het niks speciaals - Everything Starts is gewoon een goede plaat maar de melodie ligt me niet, break vind ik nou niet echt iets toevoegen.. dus dan ben je gauw uitgeteld.

Everything Changes heeft daarintegen imo een redelijk standarde mid-intro, de break geeft mij nou niet echt kippenvel en de overgang naar de anti-climax voelt onnatuurlijk en ik heb het sowieso niet echt op anti climaxen. De 2de climax daarentegen is wel wat beter voornamelijk omdat ik de melodie wel goed in elkaar vind steken, maar opnieuw niks speciaals..


Ik heb medelijden met u :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 10:37 
 

ik kan maar niet vn deze platen afblijven :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
wvd schreef:
Paar keer geluisterd nu maar ben misschien wel een beetje teleurgesteld. Beiden platen steken gewoon goed in elkaar maar ik vind het niks speciaals - Everything Starts is gewoon een goede plaat maar de melodie ligt me niet, break vind ik nou niet echt iets toevoegen.. dus dan ben je gauw uitgeteld.

Everything Changes heeft daarintegen imo een redelijk standarde mid-intro, de break geeft mij nou niet echt kippenvel en de overgang naar de anti-climax voelt onnatuurlijk en ik heb het sowieso niet echt op anti climaxen. De 2de climax daarentegen is wel wat beter voornamelijk omdat ik de melodie wel goed in elkaar vind steken, maar opnieuw niks speciaals..


Ik heb medelijden met u :)

Boeit me vrij weinig dat je medelijden met mij hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar luisteren jullie Everything Changes al dan in goede kwaliteit? Hij is nog nergens uit op dit moment volgens mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt die nu :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Waar luisteren jullie Everything Changes al dan in goede kwaliteit? Hij is nog nergens uit op dit moment volgens mij?

http://www.cardiac.nl/index.php?content ... ail&id=410
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
93Wesley93 schreef:
Waar luisteren jullie Everything Changes al dan in goede kwaliteit? Hij is nog nergens uit op dit moment volgens mij?

http://www.cardiac.nl/index.php?content ... ail&id=410

Thanks. :thumbup: Maar ik wacht nog wel ff hij uit is vanmiddag trouwens, ik ga me totaal laten verrassen. :D Nog niets gehoord van die plaat, de reacties zijn veel belovend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was al overtuigd van de LQ's maar nu is die helemaal :worship: . Twee super platen als je 't mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 11:49 
 
Hardtraxxer

Everything starts is wel een goed nummer maar het pakt me niet echt, die intro is wel mega dik maar de rest van het nummer niet.
Everything changes is zeker wel dik maar niet nummer van het jaar kandidaat, die break vind ik kut, de eerste climax beukt er wel goed in maar het doet me niet zo veel (live zoiezo wel maar gewoon thuis niet), en dan heb je het beste deel van het nummer de 2de climax :D die is wel moker dik.

Wel stalen tracks, maar een beetje overhyped vind ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hij is uit :D
Op junodownload, hardstyle.com nog niet denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

binnen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lovely :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan iemand mij een link geven want ik ken Juno niet zo goed :$
Edit:Al gevonden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Kan iemand mij een link geven want ik ken Juno niet zo goed :$


kijk pm
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OMG!
Deze gaan de hele dag op repeat! :worship:
Meteen mixke make :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle