Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Yo, dat is snel dan! Morgen meteen kopen en gauw inmixen voor veldwerk.


Ik hoop dat ze om 00:00 beschikbaar zijn, ga er zelf namelijk op wachten maar Sound of The Machine was pas laat in de middag beschikbaar op de release date, dus het is afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Yo, dat is snel dan! Morgen meteen kopen en gauw inmixen voor veldwerk.


Ik hoop dat ze om 00:00 beschikbaar zijn, ga er zelf namelijk op wachten maar Sound of The Machine was pas laat in de middag beschikbaar op de release date, dus het is afwachten.


Zo strak hoeft het gelukkig ook weer niet (ik vertrek zondag pas), maar ik had niet verwacht dat ze hem zo kort na de aankondiging uit zouden geven. Props wat dat betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slim van ze om hem meteen met de Emporium CD te releasen. Krijg je ook niet dat mensen hem overplayen en al zat zijn als de release eens een keer komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Dakpan schreef:
Khadber schreef:
Yo, dat is snel dan! Morgen meteen kopen en gauw inmixen voor veldwerk.


Ik hoop dat ze om 00:00 beschikbaar zijn, ga er zelf namelijk op wachten maar Sound of The Machine was pas laat in de middag beschikbaar op de release date, dus het is afwachten.


Zo strak hoeft het gelukkig ook weer niet (ik vertrek zondag pas), maar ik had niet verwacht dat ze hem zo kort na de aankondiging uit zouden geven. Props wat dat betreft.

wat denk je van die no turning back remixes, die van High Voltage is nog niet gedraait en die van the machine e misschien 2x, die is ook al aangekondigt als Sys-X 020 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Everything Changes is zo gruwelijk vet, overtreft voor mij Shiverz en haalt zeker het niveau van Under Attack! :worship:
Everything Starts is ook gewoon een ubervette plaat, melodisch maar toch beukend. Release van het jaar tot nu toe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 21:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een orgasme, ook wel climax (hoogtepunt) of klaarkomen genoemd, is het uiteindelijke lichamelijke en geestelijke resultaat van een seksuele stimulering die door zowel de mannelijke als de vrouwelijke sekse wordt beleefd.
:drool: :love: :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb nu beide previews 6 keer geluisterd en heb nog steeds vanaf de 1e seconde kippenvel............
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Ik heb nu beide previews 6 keer geluisterd en heb nog steeds vanaf de 1e seconde kippenvel............

Ik ook ja. Vooral dat stukje break en de overgang naar de climax in Everything Changes... ik word er gewoon emotioneel van.

Hele dikke kanshebber op release van het jaar. Moeilijk goed dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:08 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
PierrePruuk schreef:
Ik heb nu beide previews 6 keer geluisterd en heb nog steeds vanaf de 1e seconde kippenvel............

Ik ook ja. Vooral dat stukje break en de overgang naar de climax in Everything Changes... ik word er gewoon emotioneel van.

Hele dikke kanshebber op release van het jaar. Moeilijk goed dit!

die choirs is everything changes op de achtergrond in de break :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ PierrePruuk, ik moest wel even lachen om die post :P xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeeezus christus, wat een release :love:
Die melodie in Everything Starts is zo heerlijk.
In Everything Changes, die heerlijke break die dan overgaat in een climax met screeches die door merg en been gaan, en die die knallende 2e climax er nog achter, heeeeel vet! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HQ is everything changes nog meer gekke werk dan in lq, de tering wat een track. Wel best saaie mid intro btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Jeeezus christus, wat een release :love:
Die melodie in Everything Starts is zo heerlijk.
In Everything Changes, die heerlijke break die dan overgaat in een climax met screeches die door merg en been gaan, en die die knallende 2e climax er nog achter, heeeeel vet! :bomb:

Dit dus..zeker release,van het jaar voor,mij tot nu toe :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PierrePruuk :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Het zijn inderdaad echt prima tracks, maar hoe er hier over gesproken wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:12 
 

Idd :P Imo sterke platen maar klaarkomen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Het zijn inderdaad echt prima tracks, maar hoe er hier over gesproken wordt..

Ik durf mijn nek uit te steken en te zeggen dat Everything Changes 1 van de betere platen van de afgelopen jaren is. Tijd geleden dat ik zó van een track kon genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tjezus wat knalt Everything Changes hard. :yay: :clap: :loving: :worship: :woot: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:21 
 
Hardtraxxer

Speechless.. NONDEJUU!! :bomb: :bomb: :bomb: :drool: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Khadber schreef:
Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Het zijn inderdaad echt prima tracks, maar hoe er hier over gesproken wordt..

Ik durf mijn nek uit te steken en te zeggen dat Everything Changes 1 van de betere platen van de afgelopen jaren is. Tijd geleden dat ik zó van een track kon genieten.

Het is wat mij betreft ook een prima track hoor, maar echt 100% mega extreem klaarkomen release-van-het-jaar superduper toppiejoppie geniaal... You get the point.
Het valt me gewoon op. Eerst is track A supergeniaal geweldig om deze dood te draaien om vervolgens op track B te springen en door te gaan naar track C. Alsof er nooit meer een betere track gemaakt wordt.. Voor 3 maanden.

Begrijp me niet verkeerd, de tracks zijn inderdaad ijzersterk, maar hoe er hier over gedaan wordt vind ik vrij opvallend. Bovendien vind ik zelf andere tracks ook beter, maar dat is persoonlijke smaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, persoonlijke smaak, je zegt het zelf al.

(wordt nog een lastig weekje met Son of Torture, Everything Changes & For the Gilrs
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nou idd, net zoals jij ook iets briljant vind waarvan ik denk "mwah" is het andersom evengoed een kwestie van smaak en of een nummer je raakt of niet.

Dit is gewoon kwaliteitswerk, en het raakt mijn gevoelige snaar. En niet alleen de mijne zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2011 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Khadber schreef:
Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Het zijn inderdaad echt prima tracks, maar hoe er hier over gesproken wordt..

Ik durf mijn nek uit te steken en te zeggen dat Everything Changes 1 van de betere platen van de afgelopen jaren is. Tijd geleden dat ik zó van een track kon genieten.


mee eens.. gruwelijke plaat!!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle