Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die de kicks raar vind in Everything Changes? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind ze allebei echt heerlijk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die bij de break denkt aan Frequencerz - Runnin' ?

Toch vraag ik me af waarom high voltage noit op party's staat trouwens, maken zeer dikke hardstyle muziek. Maar ze draaien natuurlijk altijd hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ben ik de enige die bij de break denkt aan Frequencerz - Runnin' ?

Toch vraag ik me af waarom high voltage noit op party's staat trouwens, maken zeer dikke hardstyle muziek. Maar ze draaien natuurlijk altijd hardcore.


Maakt. Tegenwoordig is het alleen Nosferatu
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Changes :worship: . Rustige intro die toch heerlijk beukt, en dan het geweld na die break!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:20 
 
Hardtraxxer

rustige intro? gek >.< Die screetchen erin en het onregelmatige ritme zorgen tog egt voor een hard dik intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:23 
 
Hardtraxxer

BINNEN :woot:
junodownloads.com
Edit: en hij staat op repeat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zeg toch ook dat tie beukt, vind het rustig doordat die vocals en die sreech zo mooi op de achtergrond blijven :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 13:59 
 
Artiest

Luister ze nu.

Everything Starts:
Dank de goden voor het feit dat er geen B-Front plofjes in de intro zitten! Gewoon een heerlijke High Voltage knaller. lekkere intro, vind hem niet briljant, maar hij gaat wel lekker!
De break, vocal v.d. vrouw is vet, maar krijg er nog niet echt een lekker gevoel bij. Melo is vet, euforisch, toch net als de intro niet briljant.

Lekkere plaat, maar mist toch net wat waardoor ik hem gewoon niet briljant kan noemen.

Everything Changes:
Apart begin, intro is wel tof, kick mist wat, de rest van de sounds mogen misschien net iets meer naar de voorgrond. Lekkere intro, maar mis er toch wat.
Break, vind er weinig sfeer in zitten, weet mij iig niet te grijpen, de climax zijn lekkere sounds, maar vind de kicks niet briljant, sounds zijn wel vet. De melo die daarna komt, in de break, vind ik erg vet. Heel vet hoe die in de 2de climax komt!

overall, lekkere plaat, 2de climax toch wel de crème de la crème van de gehele release. Synths in Everything Changes zijn lekker, kicks missen toch wat.

Vette release! Ga ik zeker wel vaker draaien, maar vind het gedoe van release van het jaar en het helemaal ophemelen ervan niet op z'n plaats, maar over smaak valt niet te twisten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, wat een dikke release dit! :worship: Zeker een van de beste van dit jaar tot nu toe.

Everything Starts:
Echt een dikke intro, goede melodie die ook lekker blijft hangen. Vind de vocals en de vrouwenstem echt bij de track passen. Beide climaxen zijn ook heel vet. Simpel en euforisch, maar toch oh zo heerlijk! Kicks knallen over het algemeen ook goed, vooral in de intro!

Everything Changes:
Wat een meesterwerk. Opbouw naar de intro is echt vet met die gecutte vocals en die beat. Verder is de intro vrij kalm, maar je verwacht wel dat er echt iets zieks gaat komen. Vooral ook na die break, waar ik overigens echt kippenvel van krijg. Geweldig hoe de climax opkomt en godverdomme wat knalt ie er daarna lekker in zeg. Schrok me daarna echt kapot toen die 2e climax ook nog kwam, die is nog zieker dan de 1e climax. Echt een bruute track! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Godverdomme, wat een dikke release dit! :worship: Zeker een van de beste van dit jaar tot nu toe.

Everything Starts:
Echt een dikke intro, goede melodie die ook lekker blijft hangen. Vind de vocals en de vrouwenstem echt bij de track passen. Beide climaxen zijn ook heel vet. Simpel en euforisch, maar toch oh zo heerlijk! Kicks knallen over het algemeen ook goed, vooral in de intro!

Everything Changes:
Wat een meesterwerk. Opbouw naar de intro is echt vet met die gecutte vocals en die beat. Verder is de intro vrij kalm, maar je verwacht wel dat er echt iets zieks gaat komen. Vooral ook na die break, waar ik overigens echt kippenvel van krijg. Geweldig hoe de climax opkomt en godverdomme wat knalt ie er daarna lekker in zeg. Schrok me daarna echt kapot toen die 2e climax ook nog kwam, die is nog zieker dan de 1e climax. Echt een bruute track! :loving:


Volledig akkoord wat jij zegt krijg ook kippevel van die tracks :D
Maar Shiverz vind ik toch nog beter als Everything Changes :D
Deze release komt toch in de top 5 van 2011 dat zoizo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag, 27 mei 2011, om 14:13 kocht ik Everything Starts en Everything Changes op Juno.

Dit moment gaat me nog lang bijblijven :loving: :loving:

@ Khadber. Niet alles zo letterlijk nemen. Ik hou van overdrijven en heb bijna nooit dat ik een track zó vet vind als nu :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Luister ze nu.

Everything Starts:
Dank de goden voor het feit dat er geen B-Front plofjes in de intro zitten! Gewoon een heerlijke High Voltage knaller. lekkere intro, vind hem niet briljant, maar hij gaat wel lekker!
De break, vocal v.d. vrouw is vet, maar krijg er nog niet echt een lekker gevoel bij. Melo is vet, euforisch, toch net als de intro niet briljant.

Lekkere plaat, maar mist toch net wat waardoor ik hem gewoon niet briljant kan noemen.

Everything Changes:
Apart begin, intro is wel tof, kick mist wat, de rest van de sounds mogen misschien net iets meer naar de voorgrond. Lekkere intro, maar mis er toch wat.
Break, vind er weinig sfeer in zitten, weet mij iig niet te grijpen, de climax zijn lekkere sounds, maar vind de kicks niet briljant, sounds zijn wel vet. De melo die daarna komt, in de break, vind ik erg vet. Heel vet hoe die in de 2de climax komt!

overall, lekkere plaat, 2de climax toch wel de crème de la crème van de gehele release. Synths in Everything Changes zijn lekker, kicks missen toch wat.

Vette release! Ga ik zeker wel vaker draaien, maar vind het gedoe van release van het jaar en het helemaal ophemelen ervan niet op z'n plaats, maar over smaak valt niet te twisten.


Ik weet dat het je mening is, maar geen sfeer in de break :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 14:48 
 
Artiest

Ja, er is meer nodig dan alleen een vrouwenstem die een beetje zingt om mij een lekker gevoel te geven.
Mis back up voor ondersteuning van de vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 15:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit komt niet op Hardstyle.com zeker ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Ben ik de enige die bij de break denkt aan Frequencerz - Runnin' ?

Toch vraag ik me af waarom high voltage noit op party's staat trouwens, maken zeer dikke hardstyle muziek. Maar ze draaien natuurlijk altijd hardcore.

Ik moest aan die van BH en A2 denken, maar daarvan die Runnin' afgelijd dus ik had een beetje hetzelfde!, maar dat maakt deze track alleen maar vetter! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

Everything Changes ging vorige week zaterdag op Riverdance zo hard..! Heldenplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze release is echt de shit :bomb:
Hoe nice dat deze door mijn boxen knallen !
Kan echt niet wachten om deze LIVE te horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Dit komt niet op Hardstyle.com zeker ?

Sys X is alleen Juno
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bweh de kicks zijn in HQ gewoon lelijk. :(

De melodieën en (anti-)climax synths zijn heel erg vet, de intro's zijn ok, de breaks duren te lang en de kicks klinken niet lekker. Everything Changes needs a The Machine remix :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

kvind Everything Starts wel vet maar niet echt geweldig ofzo, Everything Changes daarentegen is echt geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha Everything Changes! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gvd, die 2de climax in everything starts :woot: denk dat everything changes live wel knalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom toch nog even terug op ROTY :P zijn we Inner Creativity en Musical Analysis alweer vergeten :whistle: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2011 22:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Dit zijn wel twee bommetjes zeg, benieuwd haar HQ, Hoe de kick erin komt in E.C. vind ik zo lekker.
Eerst een soort van dromerige break en daarna word je in 1 keer wakker geschud.


Hmm.. vind dat juist het jammere van die track.. Had het wel is cool gevonden als ze daar op verder hadden gebouwd.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle