Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 18:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 18:58 
 
Hardtraxxer

vind hem zeker dik oei :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een track (L) :woot: :woot: :woot: :woot: :drool:

eigenlijk lijkt ie wel een beetje op Rate Reducer Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die plaat doet me helemaal niks... waar is Headhunterz toch mee bezig... het klinkt zo makkelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
die plaat doet me helemaal niks... waar is Headhunterz toch mee bezig... het klinkt zo makkelijk...

Heb ik dus ook.. Hij kan hopelijk echt wel meer!

Tis wel een redelijk plaatje, maar het is zo'n 13 uit een dozijn plaat voor mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

3x niks, hij kan echt beter, maar hij laat het niet horen/zien..
Hij maakt het anthem van 1 van de grootste Hardstyle festivals ter wereld.. moet je toch met wat beters komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Josh-T schreef:
uhm, volgens mij word er ook gewoon oldstyle gemaakt, het zijn gewoon subgenres toch?

Nu-style, heeft vooral lange break, veel melodie (blije melodie soms), en pitched kicks, en geen reversed bass in de climax


Nu style bestaat niet. Klaar, het is allemaal hardstyle.

De term 'hardstyle' is ook ooit door een bepaalde groep mensen verzonnen... De term 'house' ook... De term 'rock' ook... Alles is ooit verzonnen en daarom geen reden om het af te doen als niet-bestaand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 07:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Josh-T schreef:
uhm, volgens mij word er ook gewoon oldstyle gemaakt, het zijn gewoon subgenres toch?

Nu-style, heeft vooral lange break, veel melodie (blije melodie soms), en pitched kicks, en geen reversed bass in de climax


Nu style bestaat niet. Klaar, het is allemaal hardstyle.

De term 'hardstyle' is ook ooit door een bepaalde groep mensen verzonnen... De term 'house' ook... De term 'rock' ook... Alles is ooit verzonnen en daarom geen reden om het af te doen als niet-bestaand!


Nee joh, Arthur zegt dat het niet bestaat, klaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer strakke track, en klinkt inderdaad bekend in de oren. Vind dattie goed past bij een evenement als Defqon1, omdat het toch een wat 'luchtiger' feest is dan dan een Decibel of Q-base.

Met een lekkere Mojito erbij is het een mooi vertier voor de vrije zaterdag zeg maar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 14:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Josh-T schreef:
uhm, volgens mij word er ook gewoon oldstyle gemaakt, het zijn gewoon subgenres toch?

Nu-style, heeft vooral lange break, veel melodie (blije melodie soms), en pitched kicks, en geen reversed bass in de climax


Nu style bestaat niet. Klaar, het is allemaal hardstyle.

De term 'hardstyle' is ook ooit door een bepaalde groep mensen verzonnen... De term 'house' ook... De term 'rock' ook... Alles is ooit verzonnen en daarom geen reden om het af te doen als niet-bestaand!


Het enige verschil is dat de term Nu Style is verzonnen door mensen die deze muziek haten, die enkel en alleen early hardstyle willen horen. Die termen vind ik helemaal niet erg maar niet als het verzonnen is door mensen die het haten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 15:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Youtube film

Die intro :love:!

Maar echt, wtf zit hij steeds aan die knopjes te draaien. Volgensmij doet hij dat echt puur voor de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 15:48 
 
Hardtraxx Veteran

Sunboom schreef:
freddyadu8 schreef:
Youtube film

Die intro :love:!

Maar echt, wtf zit hij steeds aan die knopjes te draaien. Volgensmij doet hij dat echt puur voor de show.


lijkt het wel op he, alleen als het deuntje begint in de climax hoor je het een beetje. verder hoor je geen verschil eigelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik las vandaag ook nog iets dat Headhunterz naast deze plaat, de P1 remixes en Woznotwoz/The Musical Revolution met nog een andere plaat gaat komen.. Er staat al een preview op youtube, van het nummer Megasound... Gespeeld op SWAT @ The matrixx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

remkovzki schreef:
Zeer strakke track, en klinkt inderdaad bekend in de oren. Vind dattie goed past bij een evenement als Defqon1, omdat het toch een wat 'luchtiger' feest is dan dan een Decibel of Q-base.


Wat zie jij onder een luchtig feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 17:05 
 
Hardtraxx Elite

in het filmpje hierboven hoor ik de bass vet licht :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt, is meestal met dat soort video's ;) die kunnen de bass niet goed weergeven, en vergeet niet dat ze achter de speakers staan, en dus de bass ook niet echt goed horen ;) Er zal bass genoeg in dat nummer zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Ik las vandaag ook nog iets dat Headhunterz naast deze plaat, de P1 remixes en Woznotwoz/The Musical Revolution met nog een andere plaat gaat komen.. Er staat al een preview op youtube, van het nummer Megasound... Gespeeld op SWAT @ The matrixx!


Dat is Headhunterz - Scantraxx University, zeer goed nummer van hem, eindelijk weer wat vets van deze man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 18:18 
 
Donateur

Arthurhoihoi schreef:
TakkU schreef:
Ik las vandaag ook nog iets dat Headhunterz naast deze plaat, de P1 remixes en Woznotwoz/The Musical Revolution met nog een andere plaat gaat komen.. Er staat al een preview op youtube, van het nummer Megasound... Gespeeld op SWAT @ The matrixx!


Dat is Headhunterz - Scantraxx University, zeer goed nummer van hem, eindelijk weer wat vets van deze man :)

Waar staat het dan op YT ? Kan het nergens vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 18:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yannicksuper schreef:
Arthurhoihoi schreef:
TakkU schreef:
Ik las vandaag ook nog iets dat Headhunterz naast deze plaat, de P1 remixes en Woznotwoz/The Musical Revolution met nog een andere plaat gaat komen.. Er staat al een preview op youtube, van het nummer Megasound... Gespeeld op SWAT @ The matrixx!


Dat is Headhunterz - Scantraxx University, zeer goed nummer van hem, eindelijk weer wat vets van deze man :)

Waar staat het dan op YT ? Kan het nergens vinden :P



http://www.youtube.com/watch?v=4w6AMyXYl4Y
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

die scantraxx university klinkt idd best lekker ja ^^
nu nog op HQ wachten en dan klinkt ie nog beter :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2009 23:06 
 
Hardtraxx Elite

klinkt goed ook al is de kwaliteit niet zo goed, Dit nummer zal zijn naam ten goede doen denk ik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 09:05 
 
Hardtraxx Newbie

Kvind de melo een beetje te simpel, zeker voor een defqon anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Invisible Man schreef:
Kvind de melo een beetje te simpel, zeker voor een defqon anthem.



wat maakt het in vredesnaam uit dat het simpel klinkt :S als het maar goed klinkt, en dat doet ie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2009 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij vind het, net als ik, gewoon storen dat het geen bijzondere productie is. Het klinkt wel redelijk, maar het heeft het ene beetje extra niet. En als je HHZ + Defqon zegt, gaan zelfs de mensen die minder bekend zijn met hardstyle kwijlen.

Vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2009 19:17 
 
Hardtraxx Elite

Scantraxx University / Megasound? wordt dit de B-kant?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle