Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

Yannicksuper schreef:
freddyadu8 schreef:
Mix van DBSTF hoop ik haha :innocent: , zal zeer onwaarschijnlijk zijn :P

maar vorig jaar maakte hardstyle maffia toch een mix ?

Ja die hadden een remix gemaakt.

Edit: Maar stond niet mee op de vinyl ;)
http://www.discogs.com/Luna-Deepack-Bio ... se/1369803


oke oke, dan gok ik dit jaar ook op een one sided-vinyl
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:26 
 
Donateur

Van mij mag er wel een goede remix opkomen. Maar wel een goede dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

maar 2007 was Brennan Heart - Get Wasted, en maakte Blademasterz de B-kant.
een P1 rmx zou ook vetjes zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:29 
 
Donateur

Ik denk niet dat het een P1 remix zal worden. Ik blijf gokken op one-sided vinyl ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Yannicksuper schreef:
Ik denk niet dat het een P1 remix zal worden. Ik blijf gokken op one-sided vinyl ;)


ja ik gok dr ook wel op(one-sided), maar toch zou ik t wel vet vinden als P1 de rmx maakt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:32 
 
Donateur

freddyadu8 schreef:
Yannicksuper schreef:
Ik denk niet dat het een P1 remix zal worden. Ik blijf gokken op one-sided vinyl ;)


ja ik gok dr ook wel op(one-sided), maar toch zou ik t wel vet vinden als P1 de rmx maakt :innocent:


Ja het zou natuurlijk wel vet zijn moest er een remix op de b-kant staan. Ze hebben nog tijd genoeg tot Defqon.1 dus dat ze er dan maar werk van maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Yannicksuper schreef:
freddyadu8 schreef:
Yannicksuper schreef:
Ik denk niet dat het een P1 remix zal worden. Ik blijf gokken op one-sided vinyl ;)


ja ik gok dr ook wel op(one-sided), maar toch zou ik t wel vet vinden als P1 de rmx maakt :innocent:


Ja het zou natuurlijk wel vet zijn moest er een remix op de b-kant staan. Ze hebben nog tijd genoeg tot Defqon.1 dus dat ze er dan maar werk van maken :D


idd dat ze maar is goed aan de slag gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit vind ik nu eens een lekkere anthem !
Zou er niet van verschieten dat als deze uitkomt
dat ie hoog gaat staan in de FearFM top 40 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iedereen vind het goed, ik vind het niks. Er zit een teringlange break in (alweer), en dan kun je wel zeggen ja maar het is een anthem.. Een anthem wordt niet vertegenwoordigt door zo'n lange break zeg. Een anthem moet gewoon beuken. Maargoed, de melodie is zeker niet slecht, emotioneel en lekker zomers. Maar die kicks, dat is jumpstyle man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind dat t nummer als anthem van defqon goed is hoor, daar past denk ik ook wel een lange break bij.
en zijn het niet gewoon de standaard hhz kicks ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker anthem, defqon anthem hoef niet zo ingewikkeld te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 17:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Iedereen vind het goed, ik vind het niks. Er zit een teringlange break in (alweer), en dan kun je wel zeggen ja maar het is een anthem.. Een anthem wordt niet vertegenwoordigt door zo'n lange break zeg. Een anthem moet gewoon beuken. Maargoed, de melodie is zeker niet slecht, emotioneel en lekker zomers. Maar die kicks, dat is jumpstyle man..


Ik vind dat een anthem zonder break geen echte anthem is ,
zoals fronliner-time , die heeft geen break , opzicht wel een goed nummer
maar volgens mij niet zo geschikt voor een anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 17:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind hem wel goed die track
Echt zomers nzo :lol:


Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even voor iedereen. Het duurt nog even voor dat deze uit komt. Dus wie zegt dat dit de versie is die ook gereleased word. ;)

Dus lig nou niet te mierenneuken over de opbouw of de lange break. Het kan allemaal nog veranderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 18:06 
 
Donateur

Hopelijk verandert die nog een beetje! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook zo dat de versie die we nu allemaal op youtube en dergelijke tegen komen de versie is die onder de trailer 'geplakt' is en dus misschien ook wel verkort is in de opbouw en dergelijke.

Dus het is nog veelste vroeg om te gaan liggen zeiken of wat dan ook over deze track. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klinkt lekker maar het is niet een nummer dat zich kan onderscheiden en dat is jammer.

Krijg een beetje het gevoel dat het een kruising is tussen de RR-remix van Headhunterz en Revolution is here van de Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 20:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb toch even een puntje van kritiek op ArthurHoiHoi!

Ik wil eerst effe zegge dat ik niet fan ben van Headhunterz ofso of dat ik een held vind.

Maar die kicks kan je dus echt GEEN jump/tek/ of wat voor achterlijke dansjesmuziek dan ook noemen! :mad:
Hij heeft misschien een wat zachtere punch gebruikt maar der zit toch echt een hele diepe/zware bass in die je op DefQon niet hoort maar voelt.
Ik stel voor dat je misschien eens een andere headset/geluidsset moet gaan kopen want hier knalt hij echt de pan uit. ( ook al is het MQ )

Wacht maar eens tot je dit nummer of DefQon zelf hoort of op welk ander feest dan ook, want ik kan uit ervaring spreken dat deze kicks echt gewoon goed hoorbaar/voelbaar zijn, zowel voor de oortjes als voor het echt voelen van de bass! :P :P

Nogmaals ik ben hier niet om te flamen of wat dan ook, maar je zal toch wel een beetje wat kritischer moeten luisteren! :thumbsup:

( En Heady, toch een beetje jammer dat je precies dezelfde synth gebruikt als Muzical Revolution... )

Tis een anthem... Kom dan met wat vernieuwde sounds want dit klinkt gewoon als Muzical Revolution! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de bass, die gaat je bij dit nummer op defqon echt voelen :) Er zit een hele dikke laag bass in die je alleen gaat voelen en niet horen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben het weer niet met je eens jongen, wij hebben echt totaal verschillende smaak heb ik het idee :P

Maargoed, de kicks. In eerste instantie vond ik ze bij The Saifam Mashup en de Her Voice Remix al vreselijk. In deze sample klinken ze nog heel veel slechter, waarom? Het is te bouncy, en jump is bouncy. En dan maakt het mij niet uit wat voor bass er dan onder zit, die kicks zijn niet lekker. En met me geluidsset is niks mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Over de bass, die gaat je bij dit nummer op defqon echt voelen :) Er zit een hele dikke laag bass in die je alleen gaat voelen en niet horen. ;)


Ben het volkomen met _dp_ eens!
De bass is gewoon zo zwaar dat je die bijna niet hoort, maar DES TE meer voelt!

Maar vind toch als jij denkt dat de bass bouncy is, dan vind ik het een schande dat jij jezelf een hardstyle liefhebber noemt :$

Dit kan je toch echt gewoon NIET bouncy noemen, dit is puur gewoon een zeeer lage subbass die je gewoon heerlijk voelt, en ik denk dat ik ook voor 90% van het publiek spreekt als ik zeg dat je een bass eigenlijk niet moet horen maar voelen.

En ik denk toch naar mijn mening dat de meeste mensen dat toch het mooiste blijven vinden in deze heerlijke muziek stijl :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIFAM MASHUP KICKS :love: :love:
Sorry ik vind deze kicks zoo bruut, Arthur al eens na gedacht over nieuwe boxen of over nieuwe oren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kicks moet je horen, bass moet je voelen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 21:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind hem wel oké denk ik? Vind het moeilijk om een oordeel te vellen zo voor de eerste keer! Kick in de climax is wel echt zwaar klote :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
SAIFAM MASHUP KICKS :love: :love:
Sorry ik vind deze kicks zoo bruut, Arthur al eens na gedacht over nieuwe boxen of over nieuwe oren?



Over de kicks van Scrap Attack : :worship: :worship: :worship: voor jou! :P

Over nieuwe oren/boxxen voor Arthur : :x :x :x
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle