Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 22:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry dat ik een andere mening heb dan jullie, mijn god.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Sorry dat ik een andere mening heb dan jullie, mijn god.

:D Vat het niet te zwaar op haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoor die kick nu op mijn eigen speakers (hoorde hem vandaag voor het eerst op me werk) En damn, die kick is echt lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha me moeder vindt het een leuk liedje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 23:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sayenjumper schreef:
Geweldig anthem beter dan vorig jaar


Ik snap je niet..
Hoe kun je dit goed vinden?
Ik zou zeggen dat het jumpstyle is.. zoooo soft!
Totaal geen kicks, nu-style melodie.. totale kutplaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 23:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou toch fijn zijn als jullie wat meer naar de eigen producties topic gaan en daar wat droppen van jezelf dan alleen maar commentaar geven .. altijd zo makkelijk .. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2009 23:58 
 
Hardtraxxer

DJ D'Railed schreef:
Zou toch fijn zijn als jullie wat meer naar de eigen producties topic gaan en daar wat droppen van jezelf dan alleen maar commentaar geven .. altijd zo makkelijk .. :$

eey die vind ik goei egt waar goeie opmerking :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is heeeeeerlijk:D :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Zou toch fijn zijn als jullie wat meer naar de eigen producties topic gaan en daar wat droppen van jezelf dan alleen maar commentaar geven .. altijd zo makkelijk .. :$


Wat een waardeloze opmerking jongen.. Serieus, Headhunterz is al jaren bezig met produceren, released op Scantraxx en vertegenwoordigt het grootste hardstyle feest ter wereld. Dan zou je denken dat is een van de beste producers op hardstyle gebied. Nou, in mijn oren alles behalve. Ik vind het eentonige rotzooi dat die vent de laatste tijd maakt. Die gast kan zoveel beter dan dit.
En daarbij, waarom zou ik het zelf in godsnaam beter moeten kunnen? Ik ben geen producer! Ik release niet op Scantraxx! Ik maak het anthem niet! Mag ik geen commentaar geven ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 01:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik geef alleen mijn mening =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 12:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Zou toch fijn zijn als jullie wat meer naar de eigen producties topic gaan en daar wat droppen van jezelf dan alleen maar commentaar geven .. altijd zo makkelijk .. :$

Ik vind het altijd een kutargument als mensen dingen zeggen als 'ga het zelf beter doen, dan', of variaties daarop. Dat zou betekenen dat je ook niet mag stemmen op je favoriete politieke partij, immers, je zou zelf het land ook niet kunnen besturen?

Edit:

Heb de lange sample nog eens goed beluisterd... Vind dat er toch wel heel goed naar de climax toe word gewerkt, en de break is echt vet! Melodie is ook nog eens best wel oké, dus het enige wat er aan schort is wat mij betreft de kick. Er mag dan een shitload aan bass inzitten, maar dat is voor mij echt niet de enige eis waar een goede kick aan moet voldoen.

Hopen op een b-side met een andere kick zoals dat gebeurde bij het Qlimax anthem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond die andere kick bij Qlimax anthem niet zo best eigenlijk.. melodie was wel beter, maar die kick pastte er totaal niet onder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 13:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Vond die andere kick bij Qlimax anthem niet zo best eigenlijk.. melodie was wel beter, maar die kick pastte er totaal niet onder.

Melodie was hetzelfde :').

De kick in het origineel was een pitchkick, in de b-side was het een kick met reversed bass. Gezien de pitchkicks in het origineel ook nog eens vals waren, en reversed basses veel voller zijn wat mij betreft, ging ik zeker voor de b kant!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ D'Railed schreef:
Ik geef alleen mijn mening =)


Jammer dat je na mijn reactie geen argumenten hebt om je mening te ondersteunen he.

Ontopic, ben benieuwd wat de b-kant wordt, als er een b-kant komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 23:01 
 
Hardtraxxer

Luistert lekker weg, zomerse melodie. Break is ook wel aardig. Misschien had hhz er wat meer tijd in kunnen steken maar goed hij produceert aan de lopende band tegenwoordig.

Even over enkele gegeven argumenten:

nu-stijl; lijkt me vrij logisch. bijna alle oudere tracks die eerder geproduceerd zijn waren destijds ook nu-stijl. Oldstyle was eerst nu-style.. dus tja :)

Kick/bass; valt nog niet over te oordelen denk en bovendien heeft hhz nog genoeg tijd om de nodige dingen te veranderen ;) PS het valt echt niet te vergelijken met jumpstyle :)

Mss. is het wel wat slapjes maar het is defqon; daarbij denk ik aan vrolijk, zomer, strand etc. Als het nou over een qlimax-anthem ging tja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2009 23:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alsjeblieft gebruik de term nu style niet, vind dat echt een vreselijke term en het zet de style in een negatief daglicht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ugh, de term nu-style is zo irritant.. Al zou er nu een ''early-achtige'' plaat zou uitkomen, dan zou dat ook nu-style zijn, omdat nu-style platen zijn die op het moment worden uitgebracht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uhm, volgens mij word er ook gewoon oldstyle gemaakt, het zijn gewoon subgenres toch?

Nu-style, heeft vooral lange break, veel melodie (blije melodie soms), en pitched kicks, en geen reversed bass in de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu-Style is slechts een term dat verzonnen is door volk die de nieuwere sound van Hardstyle niet kan waarderen. :')

Maar even On-Topic, vind de anthem wel dik hoor! Bij Defqon hoort geen duistere anthem zoals bij Sensation Black of Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
uhm, volgens mij word er ook gewoon oldstyle gemaakt, het zijn gewoon subgenres toch?

Nu-style, heeft vooral lange break, veel melodie (blije melodie soms), en pitched kicks, en geen reversed bass in de climax


Nu style bestaat niet. Klaar, het is allemaal hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:30 
 
Hardtraxxer

Gisteren nog gehoord bij noisecontrollers in dieka. Lekker nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Nu style bestaat niet. Klaar, het is allemaal hardstyle.

Nu-style bestaat wel. Klaar, het is wel allemaal hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Misschien bestaat het op GHF, niet hier op Hardtraxx, het is een term verzonnen door GHF..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er bestaan geen regeltjes, wat nou hardstyle is ofniet... En ik vind dat de term nu-style, passend is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2009 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Er bestaan geen regeltjes, wat nou hardstyle is ofniet... En ik vind dat de term nu-style, passend is ;)


Klopt, is gewoon een term die veel gebruikt word, is gewoon om onderscheid te maken
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle