Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxxer
53 posts member since 2017
last seen Jun 2024
Headhunterz ft. Diandra Faye - Moonlight (AOC108)

Label: Art of Creation
WEB release: 03/05/2024

Tracks:
Headhunterz ft. Diandra Faye - Moonlight

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Last edited by josepaldino on 13 Nov 2022 02:47, edited 4 times in total.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Die Vertile collab heeft hem goed gedaan. Ik ben helemaal voor de Headhunterz "grootsheid" in een rauw jasje.

Klinkt ook weer dik dit, kwaliteit van de video laat wat te wensen over maar wat ik kan horen klinkt de melo ook tof.

Dat stuk dat daarna komt, turn the lights out/summer of hardstyle mashup ding, ook zeer benieuwd naar zeg.

Nieuwe Headhunterz bevalt me wel ^^
Last edited by Rickzel on 19 Sep 2022 14:01, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Bevalt mij ook wel. Mooi dat hij ook wat steviger gaat produceren.
Als je met de tijd mee wilt gaan is dit ook wel nodig natuurlijk.
Volgend jaar HHZ maar eens Supremacy laten openen ofzo :whistle:
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 9 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
:love:

Idd goed dat hij Vertile heeft leren kennen.
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2022
last seen Jul 2024
Ik vond hem niet bijzonder live, maar ook zeker niet verkeerd, ff jaartje wachten tot er een HQ versie is.
T
Hardtraxxer
502 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Ik word nog groots fan van deze man :loving:
Hardtraxxer
last seen Jun 2024
De nieuwe Headhunterz presteert weer en weer. Een nieuwe jasje met zware kicks en iedereen begint zich een beetje te ergeren dat die sinds die met vertile is gaan samenwerken dat z’n kicks zwaarder zijn. Is toch juist goed, zeker voor de melodische style wat die langs de jaren heeft ontwikkeld. Collabs in mijn mening zijn leermomenten en niet iets om op een artiest te haten. Dit is hhz tothe fullest. Respect
Hardtraxxer
521 posts member since 2015
last seen 22 days ago
Ik meen mij te herinneren dat HHZ jaren geleden met het Hardtraxx interview zei dat hij altijd de 'middel ground' zal proberen te vinden in de scene. Niet de zachtste maar ook niet de hardste. Lijkt deze track maar weer eens te bewijzen.
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Elektrify wrote:Ik meen mij te herinneren dat HHZ jaren geleden met het Hardtraxx interview zei dat hij altijd de 'middel ground' zal proberen te vinden in de scene. Niet de zachtste maar ook niet de hardste. Lijkt deze track maar weer eens te bewijzen.
Ja want dan kan hij zich weer profileren als de Messias van de hardstyle die alles met elkaar verbindt
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Kwami wrote:
Elektrify wrote:Ik meen mij te herinneren dat HHZ jaren geleden met het Hardtraxx interview zei dat hij altijd de 'middel ground' zal proberen te vinden in de scene. Niet de zachtste maar ook niet de hardste. Lijkt deze track maar weer eens te bewijzen.
Ja want dan kan hij zich weer profileren als de Messias van de hardstyle die alles met elkaar verbindt
Dat is je rol ook als all-time koning van de hardstyle.
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Melodie an sich klinkt nog wel fijn, maar vind de mid zo op het eerste gehoor vrij saai en de rest klinkt voor mij ook weer te zwaarmoedig en zeikerig helaas. Vond de collab met Vertile heel fijn, maar dit is het weer niet voor mij.
T
Hardtraxxer
174 posts member since 2022
last seen Nov 2022
Kwami wrote:
:lol: :lol:
1 posts member since 2022
last seen Sep 2022
WOW :love: wat een prachtige track. Ik begin echt een fan te worden van Headhunterz sinds die naar die raw richting aan het gaan is.
Hardtraxxer
last seen Jun 2024
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
View on YouTube
37:15
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2021
last seen Jun 2026
View on SoundCloud
Hardtraxxer
last seen Jun 2024
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Svbtwee wrote:Melodie an sich klinkt nog wel fijn, maar vind de mid zo op het eerste gehoor vrij saai en de rest klinkt voor mij ook weer te zwaarmoedig en zeikerig helaas. Vond de collab met Vertile heel fijn, maar dit is het weer niet voor mij.
Ook hier moet ik weer op terugkomen xd. Mid vind ik nog steeds niet zo veel aan, maar voor de rest klonk dit toch wel heel goed. Vind zijn platen live veel beter te pruimen dan thuis op de bank.
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
View on YouTube

@ 29:14 - Headhunterz - Battlecry

:loving: :loving:
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Release deze graag, zou eens tijd worden.
Waar blijft de EP van Headhunterz??
L
Hardtraxxer
340 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Hoog tijd dat deze eens wordt uitgebracht! Wat mij betreft is dit Headhunterz op zn best (zoals 2006-2012): eenvoud in de melodie en lekkere klappen erbij. Nu 1x live gehoord en verder alleen maar via ripjes geluisterd. Ik wil meer :thumbsup: :bomb: mn
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
Ltmbr wrote:Wat mij betreft is dit Headhunterz op zn best (zoals 2006-2012): eenvoud in de melodie en lekkere klappen erbij.
alleen jammer dat dat 2006-2012 hhz gehalte verperst word door heel veel 2023 elementen.
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 4 hours ago
wat kut