Artiest: Wolv ft. Diandra Faye & MC Synergy
Track(s): Stand For You
Sample/video:
Bron: ^
Track(s): Stand For You
Sample/video:
Bron: ^
Last edited by MYTZE on 16 Jul 2025 13:46, edited 1 time in total.
Ik ook maar waarom niet gewoon alleen door onder de naam Frequencerz. Nu ook einde BfreqzRickzel wrote:Tis niet vernieuwend maar wel erg goed. Ik word hier wel enthousiast van
Tis niet dat Frequencerz (voor ze aankondigden te stoppen) nog heel prominent aanwezig was, toen Qlimax aankondigde voor het laatst te zijn verkochten ze ook ineenkeer binnen 30 minuten uit.Circleoflife wrote:Ik ook maar waarom niet gewoon alleen door onder de naam Frequencerz. Nu ook einde BfreqzRickzel wrote:Tis niet vernieuwend maar wel erg goed. Ik word hier wel enthousiast van
Het is niet vernieuwend en dat is precies waarom Frequencerz is dood gebloed.
Deze naam is ook totaal niet pakkend. Ik hoop het beste voor hem maar denk dat het op deze manier niet gaat werken.
Zeker!hotymoty wrote:Is wel duidelijk dat Pepijn toch wel het brein was achter Frequencerz qua sound.
In het begin ja, maar die is na wat sterke tracks toch ook niet veel meer?Rickzel wrote:Circleoflife wrote: bij KELTEK werkte dat toch ook top.
Zijn twee verschillende mensen dus misschien wel twee verschillende uitkomstenRevolting Against wrote:In het begin ja, maar die is na wat sterke tracks toch ook niet veel meer?Rickzel wrote:Circleoflife wrote: bij KELTEK werkte dat toch ook top.