Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 07:33 
 
Hardtraxx Veteran

Artiest: Wolv ft. Diandra Faye & MC Synergy

Track(s): Stand For You

Sample/video:


Bron: ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 11:31 
 
Hardtraxxer

Dikke prima!

Hard en euforisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 11:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of z’n nieuwe project gaat aanslaan, klinkt tot nu toe niet heel vernieuwend maar interesse is wel gewekt in wat er nog aan zit te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 12:30 
 
Hardtraxx Elite

Dit is precies zoals de Frequencerz sound zou moeten zijn. Geweldig! Is wel duidelijk dat Pepijn toch wel het brein was achter Frequencerz qua sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tis niet vernieuwend maar wel erg goed. Ik word hier wel enthousiast van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 13:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Tis niet vernieuwend maar wel erg goed. Ik word hier wel enthousiast van :thumbsup:


Ik ook maar waarom niet gewoon alleen door onder de naam Frequencerz. Nu ook einde Bfreqz
Het is niet vernieuwend en dat is precies waarom Frequencerz is dood gebloed.
Deze naam is ook totaal niet pakkend. Ik hoop het beste voor hem maar denk dat het op deze manier niet gaat werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is de sound die ik de laatste jaren miste bij Frequencerz, goed om te zien dat Pepijn deze weg opnieuw is ingeslagen!
Heerlijk die uithalen zo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Circleoflife schreef:
Rickzel schreef:
Tis niet vernieuwend maar wel erg goed. Ik word hier wel enthousiast van :thumbsup:


Ik ook maar waarom niet gewoon alleen door onder de naam Frequencerz. Nu ook einde Bfreqz
Het is niet vernieuwend en dat is precies waarom Frequencerz is dood gebloed.
Deze naam is ook totaal niet pakkend. Ik hoop het beste voor hem maar denk dat het op deze manier niet gaat werken.


Tis niet dat Frequencerz (voor ze aankondigden te stoppen) nog heel prominent aanwezig was, toen Qlimax aankondigde voor het laatst te zijn verkochten ze ook ineenkeer binnen 30 minuten uit.

Snap wel dat de rek er een keer uit is na zoveel jaren, en dat Pepijn een frisse start wil en volledig z'n eigen ding kan doen (ook al ligt het in het verlengde van Frequencerz).

Einde van B-Freqz, tsja balen. Maar betekend niet dat er geen samenwerkingen met Wolv zouden kunnen komen toch?

bij KELTEK werkte dat toch ook top.

Nieuwe naam is wel even wennen dat klopt, maarja. Dat hou je altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2024 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Is wel duidelijk dat Pepijn toch wel het brein was achter Frequencerz qua sound.


Zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaav. Klinkt goed! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wolv ft Diandra Faye & MC Synercy - Stand For You, inmiddels dus uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Circleoflife schreef:
bij KELTEK werkte dat toch ook top.

In het begin ja, maar die is na wat sterke tracks toch ook niet veel meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Rickzel schreef:
Circleoflife schreef:
bij KELTEK werkte dat toch ook top.

In het begin ja, maar die is na wat sterke tracks toch ook niet veel meer?


Zijn twee verschillende mensen dus misschien wel twee verschillende uitkomsten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 10:35 
 
Hardtraxxer

Dit is gewoon top. Een break van ruim 1 minuut, daarna nog meer opbouw, en daarna twee heerlijke melodieen. Hij gaat een beetje met de Frequencerz sound door en dat is misschien niet vernieuwend, maar dat is wel wat een groot deel van de scene op dit moment mist: meer euforisch met een vleugje RAW (harde kicks).

Daarnaast, zolang het gaat om hardstyle, dan denk ik dat het wel goed kan komen met Wolv. Kijk bijvoorbeeld naar D-Block & S-Te-Fan of Radical Redemption, die zijn in grote lijnen altijd true gebleven aan hun sound en populairder dan ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2025 09:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goeie shit!
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks