Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:48 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

There is no HARD in this one..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2013 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boodschap of niet, dit is een verschrikkelijke track.
En dan die clip... :lol:

De meeste hardstyle festivals zijn toch zeker 18+ dacht ik zo.. Zie je die al 'United kids of the wooorld' meeblèren als HHZ staat te draaien? (Helaas waarschijnlijk wel ja) Wat een grap zeg.

Nee dit is kids top 20 muziek. Volgend jaar de eerste 12+ XQlusive: Headhunterz ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2013 16:13 
 
Hardtraxxer

Pidewi schreef:
Ik keek nog zo uit naar deze plaat na die 1 min preview in HWS, wist me compleet te pakken met die hws vocal erin verwerkt. Krewella heeft een prima stem, maar nu 3/4 van dit nummer uit dit soort vocals bestaat kan ik het niet echt meer serieus nemen.
Hoop ontzettend dat Headhunterz weer eens iets zal maken als Reignite/Power of Music/Spectrum. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 17:53 
 

Heerlijke plaat, krijg er zowaar tranen van in mijn ogen.
Snap niet dat je Theracords leuk kunt vinden als er zo'n meesterwerken bestaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2013 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Snap niet dat je Theracords leuk kunt vinden als er zulke meesterwerken bestaan?

Zal wel iets met smaak zijn? Ieder z'n ding enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 01:08 
 
Hardtraxxer

Normaal vind ik Headhunterz helemaal niks... Maar die melo is best lekker ... :$
Zij kan best goed zingen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Spablauw schreef:
Snap niet dat je Theracords leuk kunt vinden als er zulke meesterwerken bestaan?

Zal wel iets met smaak zijn? Ieder z'n ding enzo.

Hij probeert alleen reacties uit te lokken, niet happen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die versie in HardwithStyle lijkt heel anders, die melodie gaat dieper ofzo, iemand anders die dit opvalt? vooral in de 2e climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jongens dit heeft toch helemaal niks met ons te maken... Prima als Heady dit wilt doen om in America het pesten tegen te gaan. Kga de track niet eens beoordelen en dat zou niemand moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 11:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Jongens dit heeft toch helemaal niks met ons te maken... Prima als Heady dit wilt doen om in America het pesten tegen te gaan. Kga de track niet eens beoordelen en dat zou niemand moeten doen.


Amen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mr_vertigo schreef:
Jongens dit heeft toch helemaal niks met ons te maken... Prima als Heady dit wilt doen om in America het pesten tegen te gaan. Kga de track niet eens beoordelen en dat zou niemand moeten doen.

Maar hij draait hem wel op feesten waar wij (ok, jullie :P ) ook komen. Is hij dan wel of niet voor ons bedoeld? Want hij schijnt het zelf ook niet helemaal te weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En andere DJ's draaien 'm ook (eentje in ieder geval). Bovendien beinvloedt deze track de scene en trekt hij een bepaald soort publiek aan. Bullshit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En andere DJ's draaien 'm ook (eentje in ieder geval). Bovendien beinvloedt deze track de scene en trekt hij een bepaald soort publiek aan. Bullshit dus

Dit ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
En andere DJ's draaien 'm ook (eentje in ieder geval). Bovendien beinvloedt deze track de scene en trekt hij een bepaald soort publiek aan. Bullshit dus

Bass Modulators in ieder geval wel. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij maakt een statement, andere DJ's gaan daar in mee... so what? Ik zie het een beetje als Tiësto met Dance 4 Life, je kunt bijna niet haten. Het grote publiek pikt het natuurlijk even op en vindt het nummer dan ook te gek (!!), maar wat heeft het voor zin om het nummer en de clip hier te gaan afkraken. Dat duidt voor mij n btje op zoeken naar 'ik ben niet mainstream' momentjes... Laat het gewoon links liggen, dat wordt het ook snel vergeten! Hup... next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kwam vandaag tijdens het middageten voorbij op xitenl (tv) , was een lekker house nummer, de kicks hoorde je niet, dus hij viel goed op zen plek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2013 00:57 
 
Hardtraxx Veteran

Meh, laat het gewoon zakken.. Het heeft echt geen nut om er op blijven door te gaan, het verandert niks.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle