Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe dit slaat wel echt alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 17:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wat is in godsnaam je doelgroep als je een boodschap over pesten brengt? Max 16 jaar?

Want pesten gebeurt alleen bij mensen onder de 16.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou in mijn omgeving hadden de meesten vanaf 17 toch wel een dusdanige vorm van volwassenheid dat ze zelf ook wel inzagen dat pesten best wel triest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nou in mijn omgeving hadden de meesten vanaf 17 toch wel een dusdanige vorm van volwassenheid dat ze zelf ook wel inzagen dat pesten best wel triest is.

Haha pesten zoals kinderen het doen zul je niet vaak zien gebeuren bij volwassenen nee :P echter gebeurt het steeds vaker dat volwassenen op een meer psychologische, minder directe manier anderen proberen weg te pesten op hun werk.

Maar de clip doet mij ook wel vermoeden dat die vooral bedoeld is voor kinderen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
Lyst schreef:
Nou in mijn omgeving hadden de meesten vanaf 17 toch wel een dusdanige vorm van volwassenheid dat ze zelf ook wel inzagen dat pesten best wel triest is.

Haha pesten zoals kinderen het doen zul je niet vaak zien gebeuren bij volwassenen nee :P echter gebeurt het steeds vaker dat volwassenen op een meer psychologische, minder directe manier anderen proberen weg te pesten op hun werk.

Maar de clip doet mij ook wel vermoeden dat die vooral bedoeld is voor kinderen :yes:

Volgens mij windt de titel van plaat er niet al teveel doekjes om...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Pommer schreef:
hdhessel schreef:
Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?

Wie hoor je dat nou weer zeggen >.< Jij mist het punt echt volledig.


Iedereen trekt zich tegenwoordig zo hard op RAW hardstyle dat ze niks anders willen horen

Jij trekt je af op het afzetten daartegen. Ieder z'n ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nou in mijn omgeving hadden de meesten vanaf 17 toch wel een dusdanige vorm van volwassenheid dat ze zelf ook wel inzagen dat pesten best wel triest is.

Pesten is kansloos en voor zwakzinnigen idd, maar met zo'n statement klink je als een academicus die nog nooit een bedrijf van binnen heeft gezien en feitelijk wereldvreemd is (zelf wèl stevig in de schoenen en een bubbel van intelligente mensen om je heen). Volwassenen kunnen extreem gemeen zijn naar elkaar, zeker binnen bedrijven. Er zijn hele boekwerken om pesten op de werkplek te voorkomen, aan te pakken, etc. Ja, daar is deze plaat niet voor, maar pesten is een probleem op veel leeftijden.

Voor meer info: https://www.google.com/search?q=pesten+op+de+werkplek
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Pommer schreef:
hdhessel schreef:
Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?

Wie hoor je dat nou weer zeggen >.< Jij mist het punt echt volledig.


Iedereen trekt zich tegenwoordig zo hard op RAW hardstyle dat ze niks anders willen horen


Haha jezus Hessel, doe normaal dankje, gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Toffe clip en een heerlijk nummer. Dit hoor ik 10x liever voorbij komen dan YoS ^^ , ja ik vind dit leuk :)


Dit. Melo en vocals blijven al dagen in mijn kop zitten. Lekker mainstream plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:

Moeten we hem nu weer kijken? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Excuses, ik ben (gelukkig) niet geabonneerd op dat YT channel Van UltraMusic, ik postte die vid namelijk die op HHZ zijn channel staat (ja ik ben daarop geabonneerd :P). Helemaal over het hoofd gezien dat er hier dus al dezelfde vid stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardstyleForEvah schreef:
Excuses, ik ben (gelukkig) niet geabonneerd op dat YT channel Van UltraMusic, ik postte die vid namelijk die op HHZ zijn channel staat (ja ik ben daarop geabonneerd :P). Helemaal over het hoofd gezien dat er hier dus al dezelfde vid stond.

haha maakt niet uit, werd alleen een beetje bang van het idee om hem opnieuw te moeten kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Darklevi schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Excuses, ik ben (gelukkig) niet geabonneerd op dat YT channel Van UltraMusic, ik postte die vid namelijk die op HHZ zijn channel staat (ja ik ben daarop geabonneerd :P). Helemaal over het hoofd gezien dat er hier dus al dezelfde vid stond.

haha maakt niet uit, werd alleen een beetje bang van het idee om hem opnieuw te moeten kijken :P


Mooi, moest je eens voorstellen dat 't jou wel wat uit had gemaakt. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:11 
 
Hardtraxx Elite

Headhunterz, ALS JE DIT LEEST!11!!!
Ik ben jou GROOOTSTE FAN, ik wil jou echt een keeri n het echt ontmoeten.!!!!111!
Lijkt MIJ ECHT SUPER COOL! DEze track is ook gewoon weer fantastisch!! :loving:
Goed dat je aandacht geeeft aan kinderen die worden gepest. Ik ben vroeger ook erg gepest en waaardeer dit dus kei erg!!!1111!!!


Jongens NIET haTen op Headhunterz!


HEadhunterZ is my life!!!!!111!!!!!!11! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hee Wout,

Doe eens niet zo grappig
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:15 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Hee Wout,

Doe eens niet zo grappig

sorry :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 21:35 
 
Hardtraxx Addict

Haha heb echt 5 min stuk gelegen na het zien van die clip :lol:
Ik kan dit echt niet serieus nemen. Gedachte erachter zal best goed bedoeld zijn maar het resultaat is gewoon hilarisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:46 
 
Hardtraxx Addict

Zonder meer het dieptepunt in de carrière van Headhunterz.......
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:28 
 

Ik keek nog zo uit naar deze plaat na die 1 min preview in HWS, wist me compleet te pakken met die hws vocal erin verwerkt. Krewella heeft een prima stem, maar nu 3/4 van dit nummer uit dit soort vocals bestaat kan ik het niet echt meer serieus nemen.
Hoop ontzettend dat Headhunterz weer eens iets zal maken als Reignite/Power of Music/Spectrum. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Nou in mijn omgeving hadden de meesten vanaf 17 toch wel een dusdanige vorm van volwassenheid dat ze zelf ook wel inzagen dat pesten best wel triest is.

Bij mij op school iig niet >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pesten gebeurt op alle leeftijden helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 08:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pesten gebeurt op alle leeftijden helaas


Bij ons in het pand loopt ook een hele 'campagne', maar zodra ze ook hier HHZ gaan draaien dan voel ik mij bijzonder erg gepest. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Oeleboele. Heeft echt niks met hardstyle te maken dit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 13:45 
 
Hardtraxxer

Als je de clip zonder geluid kijkt lijkt headhunterz op een te enthousiaste tovenaar:p (2.55 enzo)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle