Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 23:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 23:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?

Nee, dat hoeft niet. Een track als Power of Music / Dragonborn zou al heel bruut zijn. Geen raw, maar wel heerlijke mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?

Wie hoor je dat nou weer zeggen >.< Jij mist het punt echt volledig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
hdhessel schreef:
Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?

Nee, dat hoeft niet. Een track als Power of Music / Dragonborn zou al heel bruut zijn. Geen raw, maar wel heerlijke mainstream.


Inderdaad. Een energieke midintro en een fatsoenlijke melodie zonder kazige vocalen zou al een stuk beter zijn. Natuurlijk snap ik wel dat je krewella's vocalen niet gaat gebruiken voor een track zoals Headshot, maar iets meer richting de hardstyle zou al meer op prijs gesteld worden. Niet alleen door hardtraxxers, maar ook door menig HHZ fan op facebook. Daar zijn de reacties nou ook niet altijd positief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:19 
 
Hardtraxx Crew

JeftaElachouri schreef:
hdhessel schreef:
Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?

Nee, dat hoeft niet. Een track als Power of Music / Dragonborn zou al heel bruut zijn. Geen raw, maar wel heerlijke mainstream.

Precies. Vond ze beide heel leuk.. maar toen ging het naar beneden.. en nu heb je dit :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
hdhessel schreef:
Moet Headhunterz RAW gaan produceren dan?

Wie hoor je dat nou weer zeggen >.< Jij mist het punt echt volledig.


Iedereen trekt zich tegenwoordig zo hard op RAW hardstyle dat ze niks anders willen horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik hoop voor je dat je aan het trollen bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pesten is gewoon pathetic, dus met dat in het achterhoofd is het idee van de clip en track gewoon sterk. De uitvoering daarentegen vind ik vrij mager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Pesten is gewoon pathetic, dus met dat in het achterhoofd is het idee van de clip en track gewoon sterk. De uitvoering daarentegen vind ik vrij mager.

De gedachte is inderdaad goed, maar dat vage gehuppel en gespring vind ik niet echt bijdragen aan de gedachte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unleashed schreef:
BuzzLightyear schreef:
Pesten is gewoon pathetic, dus met dat in het achterhoofd is het idee van de clip en track gewoon sterk. De uitvoering daarentegen vind ik vrij mager.

De gedachte is inderdaad goed, maar dat vage gehuppel en gespring vind ik niet echt bijdragen aan de gedachte :P

Dat bedoelde ik met een magere uitvoering. :P Zal wel iets zijn in de trant van 'jezelf kunnen zijn' of 'jezelf laten horen' of iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met zo'n clip kan ik de boodschap niet serieus nemen, hoe goed deze ook bedoeld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 08:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wize schreef:
Met zo'n clip kan ik de boodschap niet serieus nemen, hoe goed deze ook bedoeld is.


Heb ik ook!

Na het zien van de clip kan ik dat nummer ook niet meer aanhoren.

Ze draaien tegenwoordig zelfs 'dit soort hardstyle' bij de Vodafone winkels, kwam ik eerder deze week achter. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:12 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Ze draaien tegenwoordig zelfs 'dit soort hardstyle' bij de Vodafone winkels, kwam ik eerder deze week achter. :/


Dat is wel een nieuw dieptepunt :P

Verder eens met de rest, idee van de track is sterk, maar de videoclip heeft geen toegevoegde waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Ik heb er niet eens woorden voor. Slechtste Headhunterz track tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha oh god wat is die clip fout :$ dit is toch gewoon Pop-muziek ten voete uit, echt om te janken :cry:

en dan dat rond hopsen van de dames en heady, hij mag Now is the Time wel even heel snel een free release (zonder clip) geven om dit weer goed te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Toffe clip en een heerlijk nummer. Dit hoor ik 10x liever voorbij komen dan YoS ^^ , ja ik vind dit leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TBA schreef:
hoebedoelje schreef:
Ze draaien tegenwoordig zelfs 'dit soort hardstyle' bij de Vodafone winkels, kwam ik eerder deze week achter. :/


Dat is wel een nieuw dieptepunt :P


Dat was voor mij het moment dat ik mijn 50+ buurman een 'hardstyle top nog wat CD' hoorde opzetten alvorens hij zijn auto ging wassen. :/

Maar de Vodafone winkel ervaring was ook best schrikken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik word nu gepest, omdat nitwits zeggen dat ik naar kindermuziek luister.

Wat slecht dit :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Gedachte achter de clip is geen verkeerde, maar vind de uitvoering véél te overdreven, waardoor het enigszins belachelijk wordt. Het nummer zelf vind ik ook helemaal niks, dan nog 10x liever Colors. Vocals zijn veel te kinderlijk, geeft beetje kinderen voor kinderen effect. Daarnaast vind ik de melodie zwakker dan in heady's vorige platen en mist het ook de drive die veel van zijn vorige platen wel hadden.
Minste HHZ plaat so far, hoop maar dat dit een eenmalig dieptepunt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amerikanen waarschuwen ons wel dat Krewella nu ook deze scene gaat "verneuken", zoals ze ook bij Electro en Dubstep deden.

Of zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Amerikanen waarschuwen ons wel dat Krewella nu ook deze scene gaat "verneuken", zoals ze ook bij Electro en Dubstep deden.

Of zoiets.

Las het ook op FB of YT volgens mij :lol: . Maar daar hebben we Krewella niet eens voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Krewella devil!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weer een voor radio 538 xd ik pas
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 16:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat is in godsnaam je doelgroep als je een boodschap over pesten brengt? Max 16 jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard afgeleidt van:
http://www.youtube.com/watch?v=hbXI8bWJrWI
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle