Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke melodie, vocals, kicks, echt een geweldige release weer van Willem :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2013 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Alleen kicks zijn verbeterd t.o.v vorig jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 11:24 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Hahaha wat is dat 'Colors, Colors, Colors, etc' verschrikkelijk slecht zeg :lol: Verder ook een nietszeggend nummer, vind hem verschrikkelijk saai overkomen.


Daar stoorde ik mij ook al aan ja.

Plaatje doet me nog niet zoveel helaas, Power Of Music had me wel gelijk te pakken en die vind ik nog steeds erg vet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 16:19 
 
Hardtraxx Elite

Mwah, redelijk standaard plaatje. Het nummer luistert wel lekker weg, ik erger me alleen vreselijk hard aan dat Colors, colors gedoe :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2013 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De vocals zijn irritant, de melodie gaat nog wel maar het is niks bijzonders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 13:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die vocals vind ik na een paar keer luisteren echt dra-ma-tisch. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Heerlijke aanstekelijke melodie die lang blijft hangen.
Vocals vind ik niet heel verkeerd op dat 'This is Hardstyle' voor de midintro na.


Precies dit. Prima plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MP3's
Dit is geen MP3 sharing forum. De enige MP3's die wij met elkaar delen zijn livesets omdat dit door de artiesten zelf wordt gezien als promotie voor hun tracks. Artiesten steken veel tijd en energie in het maken van de tracks die jij graag luistert. Respecteer dit, en koop de tracks!
Om je even op weg te helpen: In dit topic hebben wij een overzicht van handige sites waar je tracks kan kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redelijke plaat, maar hij kan zoveel beter....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een ongelofelijk inspiratieloze schijtplaat zeg... Die Tatu kan niet zingen en heeft een kut-accent waardoor geen enkele zin tot zijn recht komt. De tekst zelf gaat nergens over en is zo cheesy als 't maar zijn kan. De kicks zijn er juist slechter op geworden, in plaats van beter... Ze worden steeds holler en holler. Hoe lang duurt het voordat hhz in het Zatox/Coone wereldje stapt en ook alleen maar holle meuk gaat produceren? Dit gaat in ieder geval die kant op. Om nog maar te zwijgen over de melodie.... Een synth die al 5000x eerder gebruikt is en een riedeltje die ontstaan is als gevolg van een slap aftreksel uit eerdere platen van hemzelf... Het enige positieve vind ik d... Nee niet, is er niet, nvm...

Kortom, heel jammer dit, en ik hoop dat Willem z'n verstand er bij houdt. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 13:27 
 
Hardtraxx Elite

Elexz schreef:
Wat een ongelofelijk inspiratieloze schijtplaat zeg... Die Tatu kan niet zingen en heeft een kut-accent waardoor geen enkele zin tot zijn recht komt. De tekst zelf gaat nergens over en is zo cheesy als 't maar zijn kan. De kicks zijn er juist slechter op geworden, in plaats van beter... Ze worden steeds holler en holler. Hoe lang duurt het voordat hhz in het Zatox/Coone wereldje stapt en ook alleen maar holle meuk gaat produceren? Dit gaat in ieder geval die kant op. Om nog maar te zwijgen over de melodie.... Een synth die al 5000x eerder gebruikt is en een riedeltje die ontstaan is als gevolg van een slap aftreksel uit eerdere platen van hemzelf... Het enige positieve vind ik d... Nee niet, is er niet, nvm...

Kortom, heel jammer dit, en ik hoop dat Willem z'n verstand er bij houdt. ^^

Ben hier 99% wel mee eens, ik vind de kicks van Zatox echt wel goed hoor :thumbup:
Kicks van HHZ klinken nergens naar inderdaad. Dan vond ik de kicks van Doomed veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 14:16 
 
Hardtraxx Addict

Elexz schreef:
Wat een ongelofelijk inspiratieloze schijtplaat zeg... Die Tatu kan niet zingen en heeft een kut-accent waardoor geen enkele zin tot zijn recht komt. De tekst zelf gaat nergens over en is zo cheesy als 't maar zijn kan. De kicks zijn er juist slechter op geworden, in plaats van beter... Ze worden steeds holler en holler. Hoe lang duurt het voordat hhz in het Zatox/Coone wereldje stapt en ook alleen maar holle meuk gaat produceren? Dit gaat in ieder geval die kant op. Om nog maar te zwijgen over de melodie.... Een synth die al 5000x eerder gebruikt is en een riedeltje die ontstaan is als gevolg van een slap aftreksel uit eerdere platen van hemzelf... Het enige positieve vind ik d... Nee niet, is er niet, nvm...

Kortom, heel jammer dit, en ik hoop dat Willem z'n verstand er bij houdt. ^^

Afzeiken to the max is weer begonnen hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 15:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Afzeiken to the max is weer begonnen hoor...

Er staat nergens dat het verboden is op deze manier. Problem? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 15:39 
 
Hardtraxx Addict

Geen probleem, maar je moet wel weten wanneer het genoeg is. Lijkt wel alsof het stoer is als je bepaalde
zaken helemaal tot op 't bot afkraakt. Vindt ik erg jammer, maar geen probleem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 17:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ah ja want ik post ook zooo veel de laatste tijd. En echt alleen maar afkraken ook ja. Ik zag dit toevallig voorbij komen, en gezien het headhunterz is dacht ik dat deze wel even gepast was. Normaal waardeer ik zijn producties vaak wel namelijk. Maar goed. Zal wel weer aan mij liggen of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

T nadeel van dit nummer is dat het de hele dag in m'n kop blijft hangen, terwijl ik m vandaag niet eens geluisterd heb...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 22:54 
 
Hardtraxx Addict

Echt een k*tplaat dit zeg! Jammer Headhunterz, dit jaar kan ik (nog) niet echt heel positief zijn over zijn releases.
Hoop dat er nog wat beter spul aan zit te komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de vocals echt verschrikkelijk. Melodie is wel aardig, de kicks vind ik dan weer niet lekker pitchen. Laat hem maar Now Is The Time releasen, die heb ik 10x liever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2013 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo'n goede producer en dan zo'n simpele schijt plaat. kom op, dit kan zeker 12x beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2013 07:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Geen probleem, maar je moet wel weten wanneer het genoeg is. Lijkt wel alsof het stoer is als je bepaalde
zaken helemaal tot op 't bot afkraakt. Vindt ik erg jammer, maar geen probleem...


Het is nog lang niet genoeg.

Pas wanneer de hardstyle weer eens de goede richting in geduwd zal gaan worden, het is nu alleen afbraak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2013 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekkere plaat met volle sounds die in m'n hoofd blijft hangen. Alleen jammer van die marketing stunt 'this is hardstyle' voor de mid-intro. Radio luisteraars die nog nooit van hardtsyle hadden gehoord zullen nu wel op zoek gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb deze plaat voor het eerst op Q-Base gehoord.
"Toen pas?" Ja toen pas. :P
Ik had niet de behoefte om deze te gaan luisteren en nu weet ik waarom. Totaal niets voor mij. Ik kan best een mainstream plaat waarderen, maar deze niet echt.

Het rare is dat de wat oudere mainstream voor mij veel mooiere melodieën bezit en die blijven bij mij veel meer hangen. Terwijl dit soort platen juist door de melodieën toegankelijk zijn en op de radio kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2013 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere plaat, melodie blijft lekker in me hoofd hangen en vind de mid-intro lekker inkomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima mainstream plaat! Een echte airwave killer. Niet echt mijn ding.
Betreft de kicks, niet zeiken want toen ze in Ctrl Alt Del zaten vond iedereen ze geweldig, alleen omdat ze nu in een headhunterz plaat zitten zijn ze in een keer 'holler' geworden :') Ga lekker fietsen joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Prima mainstream plaat! Een echte airwave killer. Niet echt mijn ding.
Betreft de kicks, niet zeiken want toen ze in Ctrl Alt Del zaten vond iedereen ze geweldig, alleen omdat ze nu in een headhunterz plaat zitten zijn ze in een keer 'holler' geworden :') Ga lekker fietsen joh.

Deze kicks vergelijken met die van Ctrl.Alt.Del. :lol: gefeliciteerd, je bent de grap van de dag :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle