Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
wat een kut plaat is dit eigenlijk..
echt veels te overrated -.-


dit dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
Parvuz schreef:
ft. Tatu? Die 2 lesbiennes die ooit aan het songfestival hebben meegedaan? Met dat nummertje All The Things She Said?


Nee die zijn in 2011 uit elkaar gegaan xd

Ahaaa insider? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom al die negatieve reacties.. plaatje zit goed in elkaar bouwt lekker op en heeft een awesome qlimax :)
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

acidburn schreef:
Waarom al die negatieve reacties..

Een preview van 3min 22s, waarvan zo'n 2.5 min breaks zijn. Dat irritante colors, colors, colors in de main-break, eigenlijk de vocals in het algemeen. De pitchkicks in de climax, waarom moet dat tegenwoordig altijd? Gebruik dan die van de mid-intro.. Track komt naar mijn gevoel eentonig en saai over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Op 8:10 (filmpje is niet van mij)

Hij zat ook in de eindshow van Q-dance @ Mysteryland. De vocals ben ik geen fan van, maar verder is het wel een leuk plaatje. Het heeft alleen geen hoge herhalingsfactor voor mij. Leuk plaatje dus, maar meer ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al die hype overal voor zo'n standaard saaie plaat. Dan zie ik liever United kids of the world gereleased
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:09 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Snitch_MP schreef:
Parvuz schreef:
ft. Tatu? Die 2 lesbiennes die ooit aan het songfestival hebben meegedaan? Met dat nummertje All The Things She Said?


Nee die zijn in 2011 uit elkaar gegaan xd

Ahaaa insider? :P


Had ik toevallig ergens gelezen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:20 
 
Hardtraxxer

Wordt de 30 ste nu ook de extended mix gereleased, en niet alleen de radio edit??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de endshow van mysteryland en in headhunterz zijn set was het een mooi nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 17:14 
 
Hardtraxxer

jeff schreef:
Wordt de 30 ste nu ook de extended mix gereleased, en niet alleen de radio edit??



Precies mijn gedachte... Iemand die dit weet??
Radio versie heb je dan toch ook niks aan.. (en nou niet gelijk zeggen, 'je hebt er überhaupt niks aan' haha :p )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 23:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wtf is hier al die ophef over? Wat een ontiegelijk saaie plaat zeg... Heb liever dat ie eerst Now Is The Time released.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 19:46 
 
Hardtraxxer

Heerlijke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

‏@djheadhunterz

"Friday is the day.."

Man hij doet weer net alsof dit DE release van het jaar wordt. En dan al die belieber reacties eronder. Omdat hij maanden lang niks released moet hij er weer zo'n hype omheen maken, en dat voor een van zijn saaiste platen ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

Japper28 schreef:

Man hij doet weer net alsof dit DE release van het jaar wordt. En dan al die belieber reacties eronder. Omdat hij maanden lang niks released moet hij er weer zo'n hype omheen maken, en dat voor een van zijn saaiste platen ooit.


Dit dus, een standaard hardstyle track waar we er al 500 van hebben. De melodie is zo simpel as fuck. Als hier nu een plaat met een melodie zoals Push That Feeling was had ik de ophef wel gesnapt maar nu totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:31 
 
Hardtraxx Elite

Idd, hij is trots omdat ie na 2 jaar eindelijk een eigen solo release hebt.. laatste is From Within.
Remixen niet meegeteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickard Nilsson
Citaat:
Will United kids of the world be realesed 30 aug too??

Headhunterz
Citaat:
United Kids will come after. But not long after
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 21:15 
 
Hardtraxx Veteran

Japper28 schreef:
‏@djheadhunterz

"Friday is the day.."

Man hij doet weer net alsof dit DE release van het jaar wordt. En dan al die belieber reacties eronder. Omdat hij maanden lang niks released moet hij er weer zo'n hype omheen maken, en dat voor een van zijn saaiste platen ooit.


Eerste release op een nieuw label, is misschien best wel spannend misschien? Ook best een eer voor hem dat hij op Ultra mag releasen. Misschien daarom? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 22:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HHZ releases worden altijd ziek gehyped, kwestie van goede marketing. Moet toegeven, hij heeft een groot aantal sterke platen op z'n naam staan, maar dit is wel heel erg zwak. Blijf het echt een kinderlijk eenvoudige melodie vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:06 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Idd, hij is trots omdat ie na 2 jaar eindelijk een eigen solo release hebt.. laatste is From Within.
Remixen niet meegeteld.


En zijn Sacrifice EP dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:48 
 
Hardtraxxer

Vind het geen vervelend nummer om te horen, maar inderdaad vreselijk overhyped. Daarbij is dat ''colors colors colors colors" in de break vreselijk irritant.

Hij blijft daarentegen wel echt hangen, heb gister 1x de preview geluisterd maar hij zit al de hele dag in m'n kop. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:51 
 

SamdV schreef:
Vind het geen vervelend nummer om te horen, maar inderdaad vreselijk overhyped. Daarbij is dat ''colors colors colors colors" in de break vreselijk irritant.

Hij blijft daarentegen wel echt hangen, heb gister 1x de preview geluisterd maar hij zit al de hele dag in m'n kop. :P


Dat probleem had ik ook, vrijdag avond geluisterd en gewoon de hele zaterdag die melodie in mn kop gehad.
En dat 10000x colors achter elkaar is echt vreselijk kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 23:55 
 
Hardtraxx Elite

Backstabber schreef:
hotymoty schreef:
Idd, hij is trots omdat ie na 2 jaar eindelijk een eigen solo release hebt.. laatste is From Within.
Remixen niet meegeteld.


En zijn Sacrifice EP dan ?

Is toch niet echt gereleased?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran

Enige wat in m'n hoofd blijft steken zijn die vocals. That's it. Voor de rest overrated, geef mij maar Now Is The Time.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 08:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Backstabber schreef:
hotymoty schreef:
Idd, hij is trots omdat ie na 2 jaar eindelijk een eigen solo release hebt.. laatste is From Within.
Remixen niet meegeteld.


En zijn Sacrifice EP dan ?

Is toch niet echt gereleased?

Is wel degelijk een release: SCDCD004. Oftewel, op Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terung wat slecht zeg. Niks aan de plaat geeft me het gevoel dat ik hardstyle aan het luisteren ben. Doet me eerder denken aan die blutonium boy plaat, ontzettend kut maar blijft de hele dag in je hoofd zitten. Hhz is net als frontliner echt zeer wisselvallig.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle