Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwa, vind het nog niet eens zo'n slechte vergelijking. Tenzij je naar de mid hebt geluisterd, Stef, heb je gelijk, maar dan moet je even verder luisteren. De kicks uit de climax van Ctrl.Alt.Delete lijken er namelijk heel erg op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Mwa, vind het nog niet eens zo'n slechte vergelijking. Tenzij je naar de mid hebt geluisterd, Stef, heb je gelijk, maar dan moet je even verder luisteren. De kicks uit de climax van Ctrl.Alt.Delete lijken er namelijk heel erg op.

Ja, ik heb ook even zitten luisteren. En inderdaad, daar pitchen ze ook redelijk hoog. Maar toen was dat een heerlijke kick.

Maar desalniettemin vind ik Colors een saaie driveloze plaat. Daarnaast meende ik dat Heady juist naar Ultra is gegaan om nog creatiever aan de slag te kunnen gaan. In deze plaat merk ik daar zeer weinig van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Het hele verschil met 2010 en nu is dat er irritante vocalen bij zijn gekomen en de synths veel hoger zijn. En de mid-intro's natuurlijk, maar daar hoef je geen geleerde voor te zijn.
Het plaatje begin ik inmiddels wel te waarderen, al moet ik iedere keer lachen als die mid-intro begint met dat "This Is Hardstyle".
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Mannonymous schreef:
Prima mainstream plaat! Een echte airwave killer. Niet echt mijn ding.
Betreft de kicks, niet zeiken want toen ze in Ctrl Alt Del zaten vond iedereen ze geweldig, alleen omdat ze nu in een headhunterz plaat zitten zijn ze in een keer 'holler' geworden :') Ga lekker fietsen joh.

Deze kicks vergelijken met die van Ctrl.Alt.Del. :lol: gefeliciteerd, je bent de grap van de dag :lol:

Ik weet niet wie hier nou de grap van de dag is. Maar succes, je hebt jezelf volledig voor lul gezet. Want het is exact dezelfde kick als die in de climax van Ctrl Alt Del, het enige verschil is dat ze in colors iets meer op de achtergrond zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Iets meer op de achtergrond? Je hoort de kick bijna niet in Colors. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle