Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeiend, tis kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet mijn ding, maar zeker geen slechte plaat. Leuk dat ze proberen weer wat nieuws te creëren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind t echt een lekker plaatje, heb m'n mening toch positief bijgesteld. En voor mij is t nog steeds meer hardstyle dan wat anders. De melodie is ook erg lekker :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 03:52 
 
Hardtraxxer

+100 voor die melodie die terugkomt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 10:14 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Inderdaad, dat anti-hokjes gedrag gaat soms te ver, die hokjes zijn er om een reden.


Die hokjes zijn er helemaal niet om een reden, die 'hokjes' komen door mensen zo als jij!
Laat producers maken wat ze willen, als ze eens iets experimenteels maken moet er een genre aan verbonden worden, want anders slaat iedereen et af.. ik vind het echt belachelijk met ja dit is hardstyle dit is raw style dit is hard room etc etc.. fuck it.. muziek is een gevoel een emotie, je loop niet in de supermarkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere plaat hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Delt-A schreef:
Inderdaad, dat anti-hokjes gedrag gaat soms te ver, die hokjes zijn er om een reden.


Die hokjes zijn er helemaal niet om een reden, die 'hokjes' komen door mensen zo als jij!
Laat producers maken wat ze willen, als ze eens iets experimenteels maken moet er een genre aan verbonden worden, want anders slaat iedereen et af.. ik vind het echt belachelijk met ja dit is hardstyle dit is raw style dit is hard room etc etc.. fuck it.. muziek is een gevoel een emotie, je loop niet in de supermarkt..



nerderlands hardstyle publiek is gewoon te verwent

dj's mogen alles van ze doen, als het maar hardstyle is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Melodie is zo heerlijk! Erg jammer dat er niet gewoon een hardstyle kick onder zit, want die sfeer die in deze plaat zit is geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Amazis schreef:
Delt-A schreef:
Inderdaad, dat anti-hokjes gedrag gaat soms te ver, die hokjes zijn er om een reden.


Die hokjes zijn er helemaal niet om een reden, die 'hokjes' komen door mensen zo als jij!
Laat producers maken wat ze willen, als ze eens iets experimenteels maken moet er een genre aan verbonden worden, want anders slaat iedereen et af.. ik vind het echt belachelijk met ja dit is hardstyle dit is raw style dit is hard room etc etc.. fuck it.. muziek is een gevoel een emotie, je loop niet in de supermarkt..


Spobbertiet schreef:
Is toch wel fijn om te weten naar wat voor soort feest je gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mag best terug naar hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2014 23:49 
 
Hardtraxx Addict

Wat doet dit in andere muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 10:16 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Eens met de 2 reacties boven mij, zolang Rellen in hel in de Hardstyle sectie staat kan dit er ook wel lijkt me?


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Wat doet dit in andere muziek?


omdat het geen hardstyle is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik volg die melodie voor geen meter.. Jammer, laatste stuk van de melodie vind ik wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad erg positief verrast dat die melodie terug komt, één van de betere die ik dit jaar gehoord heb. Geweldig sfeervolle break ook. Of ik het hardstyle zou noemen weet ik niet, maakt me eerlijk gezegd ook niets uit, heerlijk stukje muziek. Geslaagde track. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 22:36 
 
Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Maximumraver schreef:
Wat doet dit in andere muziek?


omdat het geen hardstyle is


Dat is het wel. Dat rijtje TNT tracks wat afgelopen zijn uitgekomen volgen ook gewoon dezelfde formule, moeten die nu ook ineens bij andere muziek? ;) De enige reden waarom die hier staat is omdat het heady is

En zoals hierboven word gezegd, Rellen In De Hel staat bij hardstyle en dit hier? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2014 23:24 
 
Hardtraxxer

Omdat dit house is met heel veel hardstyle invloeden. Die tracks van TNT zijn hardstyle tracks met heel veel house invloeden. Maar dat is mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe vaker ik deze luister, hoe heerlijker ik 'm vind. Teaser deed me heel weinig, maar als gehele track is ie fantastisch. Dat de kicks wat softer zijn, maken me niet echt uit. Lijkt me dat je hier een lekker 'clean' sound mee kunt bereiken. Geen lelijke pitchkicks meer e.d. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2014 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Hoe vaker ik deze luister, hoe heerlijker ik 'm vind. Teaser deed me heel weinig, maar als gehele track is ie fantastisch. Dat de kicks wat softer zijn, maken me niet echt uit.

Dit stuk ben ik het eigenlijk wel mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Preview vet kut, maar het hele nummer is best wel genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2014 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



1e track.
Die break is toch wel heeel erg vet gedaan hoor. Heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2014 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg vette track geworden! Ben alleen niet zo fan van de drop/anti of hoe je het ook wil noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 15:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vette track geworden. Ik snap ook niet waarom deze hier staat en niet bij hardstyle.
Anders had je Give It Up, Gimme Love en Unite van NC ook hier moeten pleuren op basis van de kick.
En Crystal Lake - Welcome To The Zoo ook omdat die voor de helft house is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2014 19:51 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Vette track geworden. Ik snap ook niet waarom deze hier staat en niet bij hardstyle.
Anders had je Give It Up, Gimme Love en Unite van NC ook hier moeten pleuren op basis van de kick.
En Crystal Lake - Welcome To The Zoo ook omdat die voor de helft house is.


Dit kan ik ook wel beamen. Zeker een vette plaat, jammer dat ie onder de "Andere muziek" sectie is geplaatst. Het valt bij mij toch gewoon onder hardstyle!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle