Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 22:56 

Hardtraxx Veteran

Ultra Music: schreef:
Headhunterz and Audiofreq return to their hard-hitting roots and unleash "Breakout", a dominating track that has infinite vindictive energy. Pairing a resounding kick drum with intense basslines, this one is representative of absolute raw hardstyle. Check it out

:lol:
Weten die gasten überhaupt wel wat van hardstyle af?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 22:57 

Hardtraxxer

Over Audiofreq,

Hij hoeft zich niet te verantwoorden dat het geen hardstyle is. Heb ik totaal geen problemen mee. Als het maar het goede track is. De track is gewoon saai (mening) en om het misschien nog niets interessanter te maken zou een versnelling in bpm misschien geen verkeerd idee zijn.
Heel het gevoel van euphorie waar hij het over heeft krijg ik ook totaal niet bij deze track.
Dat gevoel van euphorie had ik juist wel verwacht toen ik hoorde dat heady en audiofreq collab deden.

Nou maar hopen dat de collab met geck-o er ooit nog komt en dat dat wel interessant wordt.

EDIT: post boven me, :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:11 

Hardtraxx Veteran

Absolute raw hardstyle? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:16 

Hardtraxx Elite

Ik hou helemaal niet van die anti climaxen van tegenwoordig, het steekt allemaal echt wel goed in elkaar maar vind het echt geen super plaat. Had wat meer euforie wel leuk gevonden en wat meer experimentele elementen, dit is gewoon een beetje hardstyle door Big room house gooien.
Maar, we hebben dus een preview van 1:30 wie weet wat de rest van de track ons nog brengt.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:17 

Hardtraxx Veteran

Flake schreef:
Audiofreq zelf hierover:
Citaat:
VERHAAL

Hoi Flakeburst van /r/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 23:32 

Hardtraxx Veteran

Ze hebben zichzelf ook te veel gepromoot via alle kanalen eigenlijk, dat dit eigenlijk alleen maar kon tegen vallen. Het zielige van het hele gedoe is dat ze zich nou moeten verantwoorden voor een nummer... volgens mij gaat er ergens dan toch echt iets niet goed.

Edit: Audiofreq geeft aan dat dit geen hardstyle nummer is, laten we het dan ook als geen hs nummer beoordelen. Mijn beoordeling: nog steeds kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 00:05 

Hardtraxx Veteran

Stukje van Audiofreq vind ik wel tof om te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 00:28 

Hardtraxx Veteran

nee als ze het hardstyle noemen vind ik het echt te slap, zit hier totaal niet op te wachten op een hardstyle feest

kan opzich niet zeggen dat het een slechte track is, het doet me alleen helemaal niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 00:53 

Hardtraxx Veteran

:yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 00:57 

Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Stukje van Audiofreq vind ik wel tof om te lezen.

Ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 00:57 

Hardtraxx Veteran

Amazis schreef:
Ligt et aan mij of is die gewoon excact de drop als in Skylapse - The Hunt..

En die heb ik ook nog veeeeeeeeeel liever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 00:58 

Hardtraxx Addict

Had hele hoge verwachtingen van deze 2 samen. Dit vind ik helemaal niks! Jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 02:08 

Hardtraxxer

Weet je wat ik zo scheef vind in het verhaal? Er wordt geageerd voor een bredere kijk op hardstyle, maar tegelijkertijd wordt het 'breder' worden van hardstyle (van enkel melodisch en euforisch naar een breder palet waarin raw ook een vaste plaats krijgt) als argument gebruikt om vooral geen hardstyle meer te maken. In de begindagen van Headhunterz werden er inderdaad veel vette platen gemaakt die met recht klassiekers mogen worden genoemd, maar het was ook wel één soort muziek zonder echte extremen.

Dat maakt dat hele boekwerk van een verhaal gewoon één grote drogreden omdat het niet verantwoordt waarom er besloten is om af te wijken van hardstyle, maar gewoon een excuus is geformuleerd om iets anders te maken dan hardstyle (en ja, daar zit een verschil in). Zeg dan gewoon dat je geen hardstyle wil maken maar iets anders en kom niet met zo'n simpel verhaal over hoe je de essentie van de originele hardstyle wil doorgronden en daar naar terug wilt, want deze plaat is simpelweg niet de essentie van wat hardstyle is maar een 13 in een dozijn bigroom plaat op 145 BPM die op zich best goed in elkaar zit maar mij op geen enkel moment weet te overtuigen en uiteindelijk al helemaal niet weet over te brengen wat Audiofreq in zijn verhaal verteld. Ik heb heel veel respect voor deze producers en ze zijn echt goed in wat ze doen, maar ik (en ik denk met mij velen) hadden hier gewoon meer van verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 03:22 

Hardtraxxer

cb92 schreef:
Ik denk dat ik hier de enige ben die hem vet vind :P

Nope, ik ook! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 08:37 

Hardtraxx Veteran

Flake schreef:
Audiofreq zelf hierover:
Citaat:
we wanted to break free of the rules, take a stand for what we believe in and explore our creativity.

Nou heel ver zijn ze niet gekomen. Zijn inmiddels al een dozijn wat dit type tracks, welke allemaal niks anders zijn dan house kopieën met een iets andere kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 10:33 

Hardtraxxer

Willem heeft vast naar z'n maatjes bij Ultra geluisterd en heeft Sam er in meegesleept. Zonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 11:21 

Hardtraxx Elite

Ook bij mij doet dit te veel denken aan Skylapse - The Hunt. Daardoor ga ik de vergelijking dan ook al snel maken en kom ik tot de conclusie dat ik The Hunt vele malen beter vind.
Deze plaat van H&A vind ik gewoonweg te simpel in elkaar steken (op de melodie na, die vind ik nogal moeilijk te volgen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 11:22 

Hardtraxxer

drop vind ik wel fijn :thumbsup: vind het alleen kut dat ik in mn gedachte de melo niet kan volgen gaat btj van de hak op de tak zeg maar.. misschien wat vaker luisteren !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 11:23 

Hardtraxx Addict

Paultheone schreef:
Edit: Audiofreq geeft aan dat dit geen hardstyle nummer is, laten we het dan ook als geen hs nummer beoordelen.

Inderdaad ik plaats dit zelf ook niet meer onder hardstyle.
Maar als ik het zou beoordelen als Murica's EDM. Dan past dit soort muziek daar wel goed.
Voor een Ultra festivalletje ofzo zou dit prima werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 11:25 

Hardtraxx Addict

Had misschien wat anders verwacht, maar slecht is het zeker niet. Persoonlijk houd ik gewoon niet van dit soort drops (het feit dat ik het een drop noem zegt waarschijnlijk al genoeg), vind het nogal inhoudsloos. De melodie daarentegen vind ik erg dik. Zou vet zijn als deze nog een "hardstyle climax" krijgt, al betwijfel ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 11:40 

Hardtraxx Veteran

Audiofreq kaart wel een goed punt aan, er is best wel een hetze gaande soms met rauw tegen euforisch. Jammer, maar helaas.
Track is redelijk, maar had zelf liever de melodie doorgetrokken gezien, want die is redelijk uniek door dat loopje aan het einde. De sound staat me ook wel aan. Dat maakt de house-achtige drop best wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:01 

Hardtraxx Addict

Heady brengt sowieso nooit iets speciaals dus kan niet begrijpen waarom mensen bij Willem zulke verwachtingen hebben.. Audiofreq komt wel vaak origineel uit de hoek. Hoorde duidelijk wat invloeden van hem maar melodie is bijna niet te volgen. Klinkt wel aardig maar pakt me totaal niet.. over de drop nog maar te zwijgen want dat gaat echt helemaal nergens over -.- Kortom, wat een kutplaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:26 

Hardtraxx Veteran

Ontzettend lelijke melodie die half random overkomt. Kicks veel te soft, doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 12:49 

Hardtraxx Addict

Absolute raw Hardstyle... ja nu word je gewoon echt niet meer serieus genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 13:33 

Hardtraxx Veteran

Na die hype om deze track had ik een hele lekkere melodieuze knaller verwacht. Dit valt dan toch wel ff tegen, terwijl het niet eens een slecht nummer is. Prima track :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle