Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 14:33 

Hardtraxxer

Oef! :/ Ik keek hier stiekem best naar uit, en dan klinkt het niet zoals je verwacht..... Ik snap dat de heren iets speciaals en unieks willen brengen. Maar dit..... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:17 

Hardtraxxer

was erg benieuwd, had gehoopt dat HHZ weer iets positiefs van zich liet horen met deze collab.. AND IT'S GONE.. Wat kansloze plaat. Het TNT stijltje van afgelopen jaar ben ik nu na 20 platen wel klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:25 

Hardtraxx Addict

Raefix schreef:
drop vind ik wel fijn :thumbsup: vind het alleen kut dat ik die melo niet kan volgen gaat btj van de hak op de tak zeg maar.. misschien wat vaker luisteren !

Opzich klopt het wel met hardstyle dat je nu met sommige raw nummers steeds meer richting hardcore gaat(vind ik zelf vaak niet erg)
Maar aangezien (vooral) door HHZ Hardstyle steeds commercieler is geworden, heb je in mijn ogen niet meer de stijl van de "echte" klassiekers.

Ik ben in die zin maar blij dat Raw Hardstyle er is want al die commerciele bende hoeft van mij ook niet, Je hebt nu steeds meer mensen die eigenlijk op een Dirty Dutch horen te staan, die gaan nu naar hardstyle feesten.
Bij Raw heb je toch meer het publiek wat mij meer ligt en die echt los gaan en stampen!! niet die "house" mensen die een beetje rond huppen

Des al niet te min blijft Audiofreq 1 van me favo producers! Zolang hij maar trouw aan zichzelf blijft en zijn stijl en zich niet laat meeslepen door HHZ en de commerciele scene :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:28 

Hardtraxxer

Vind de track op zich zelf niet eens zo slecht, maar als collab van heady en audiofreq vind ik 't toch wel flink tegenvallen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:36 

Hardtraxx Veteran

Jammer, had hier veel meer van verwacht.
Oh en ben ik de enige die de anti sprekend hierop vind lijken?

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:51 

Hardtraxx Crew

cb92 schreef:
Ik denk dat ik hier de enige ben die hem vet vind :P

Ik vind hem ook wel vet maar dan niet als hardstyle track. Had erg hoge verwachtingen van deze collab die helaas niet uitgekomen zijn, jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:15 

Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Echt? Dit heeft 2 gasten, die de vetste shit kunnen produceren, 1 maand gekost? I'm very dissapointed.
Had hele hoge verwachtingen van deze collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:20 

Hardtraxx Addict

Jezus wat kut

Geef nou maar gewoon Now Is The Time
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:54 

Kraak... Piep...

Ik snap trouwens niet wat er moeilijk te volgens is aan de melodie. Kan hem prima volgen en vind het dan ook een vette melodie.
Climax lijkt vervolgens op elke houseplaat van het laatste jaar. Het geheel steekt wel goed in elkaar maar als de climax gewoon deze melodie had dan was het voor mij in ieder geval een sterke plaat geweest en niet een wannabe big room track.

Headhunterz had al aangekondigd dat hij buiten hardstyle ging werken en zijn eigen ding wou opzoeken.
Als hij dat wil, prima. Ik denk dat hij daar ook veel creatievere, leukere tracks kan maken dan dit (dan heb ik het over het laatste deel). En van Audiofreq had ik wel zoiets verwacht. Wat dat betreft is deze track ook geen verassing eigenlijk, had het bovenstaande alleen nog niet verwacht bij deze track eigenlijk.

En over afzetting van Raw heeft hij wel gelijk deels, maar ook ongelijk. Als je kijkt naar MiM en sommige andere losse nummers van verscheidene artiesten. Proberen ze wel bijna richting de hardcore te gaan, met als grootste voorbeeld Radical Redemption. En in de hardcore net zo, wat Promo al is zei, dat producers zoals Endymion meer naar de hardstyle neigen. Maar aan de andere kant als je kijkt naar Theracords en Spoontech, gaan die wel echt voor een aparte rauwe sound die niks met hardcore te maken heeft. Wat dan weer tegenspreekt met wat hun zeggen, in hardstyle juist je vrije geest laten gaan, want kijk maar naar de creativiteit van Geck-O of The Machine of NC.

Wat dus gelijk ook weer een tegenstrijdig bewijs is op hun punt, waardoor ze zichzelf tegenspreken. Dat hardstyle ergens een "inbetweener was" dan ga je ook weer de creativiteit beperken. Maar sommige artiesten kunnen dit nog steeds prima, zoals de 3 die ik net noemde die en wat rauwere tracks tot echte knallende lompe hardstyle tracks kunnen maken maar ook hele goeie euforische nummers. Wat volgensmij juist de essentie van hardstyle eerst was, alleen dan met een reverse bass.

/boekwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 20:03 

Hardtraxx Veteran

Amazis schreef:
Ligt et aan mij of is die gewoon excact de drop als in Skylapse - The Hunt..

Ik dacht er gelijk aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 20:49 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
En over afzetting van Raw heeft hij wel gelijk deels, maar ook ongelijk. Als je kijkt naar MiM en sommige andere losse nummers van verscheidene artiesten. Proberen ze wel bijna richting de hardcore te gaan, met als grootste voorbeeld Radical Redemption. En in de hardcore net zo, wat Promo al is zei, dat producers zoals Endymion meer naar de hardstyle neigen.

Toen ik las dat Endymion met een album kwam,
was ik toch wel aardig geïnteresseerd.
Maar als ik die track luister die die vandaag op yt heeft gezet, indd net hardstyle.
En met al die dubstep dingen erin.

Als dit zo doorgaat kunnen we hardstyle geen hardstyle meer noemen en hardcore geen hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 00:13 

Kraak... Piep...

Wat Promo eigenlijk precies zei in het interview

Mainstream hardcore gaat meer naar de hardstyle en word steeds commercieler. Daarom zetten de industrial e.d. zich steeds meer af.

Net als bij hardstyle nu dus, de mainstream gaat steeds meer naar de house en word steeds commercieler, daarom zet de raw zich steeds meer af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 12:23 

Hardtraxx Addict

Het is een beetje tegenstrijdig wat er wordt gezegd door hen. Omdat Raw nu zo domineert besluiten ze om dit te maken. Maar de in tijd dat mainstream flink de overhand had, wat tegenwoordig eigenlijk ook nog steeds zo is, toen hoorde ik Headhunterz ook niks vernieuwend maken. Dat waren ook allemaal tracks volgens de standaard 'Hardstyleformule'. Niet een keer besloot hij om radicaal anders te doen door bijvoorbeeld toen een Raw track te maken. Audiofreq doet wel altijd iets 'anders', maar voor Headhunterz geldt dit niet.
Wat dan ook wel ironisch is, is dat ze dan met zo'n droge anti komen. Tuneboy en Technoboy hebben dit concept al zwaar uitgemolken en het wordt verder uitgemolken in de Housescene. Niks vernieuwends aan dus. Het enige positieve aan deze track vind ik het productietechnische gedeelte. Die voldoet aan de verwachtingen, dus in dat opzicht zijn ze geslaagd. Alleen had ik iets totaal anders verwacht van deze twee qua muziekkeuze. Wel iets anders, maar wel een dikke euforische plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 13:59 

Hardtraxx Addict

Kwisniks schreef:
Het is een beetje tegenstrijdig wat er wordt gezegd door hen. Omdat Raw nu zo domineert besluiten ze om dit te maken. Maar de in tijd dat mainstream flink de overhand had, wat tegenwoordig eigenlijk ook nog steeds zo is, toen hoorde ik Headhunterz ook niks vernieuwend maken. Dat waren ook allemaal tracks volgens de standaard 'Hardstyleformule'. Niet een keer besloot hij om radicaal anders te doen door bijvoorbeeld toen een Raw track te maken. Audiofreq doet wel altijd iets 'anders', maar voor Headhunterz geldt dit niet.
Wat dan ook wel ironisch is, is dat ze dan met zo'n droge anti komen. Tuneboy en Technoboy hebben dit concept al zwaar uitgemolken en het wordt verder uitgemolken in de Housescene. Niks vernieuwends aan dus. Het enige positieve aan deze track vind ik het productietechnische gedeelte. Die voldoet aan de verwachtingen, dus in dat opzicht zijn ze geslaagd. Alleen had ik iets totaal anders verwacht van deze twee qua muziekkeuze. Wel iets anders, maar wel een dikke euforische plaat.

Sluit ik me bij aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 19:14 

Artiest

HSlovah schreef:
Als dit zo doorgaat kunnen we hardstyle geen hardstyle meer noemen en hardcore geen hardcore.

Mooi zo :D, Laten we dan gelijk kappen met het direct labelen van alle muziek. Muziek staat je aan of niet, lekker boeiend welk genre het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 20:14 

sjuul schreef:
HSlovah schreef:

Mooi zo :D, Laten we dan gelijk kappen met het direct labelen van alle muziek. Muziek staat je aan of niet, lekker boeiend welk genre het is.

Is toch wel fijn om te weten naar wat voor soort feest je gaat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2014 23:29 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, dat anti-hokjes gedrag gaat soms te ver, die hokjes zijn er om een reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:00 

Hardtraxx Veteran

[zippy]http://www30.zippyshare.com/v/69833278/file.html[/zippy]

11:45

Ik zeg fissa :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:10 

Hardtraxx Beheerder

HEEEEE HOOOOO HEEEE HOOO

OT:

Zit echt een leuke sfeer in, en een prachtige melodie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 15:27 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
HEEEEE HOOOOO HEEEE HOOO

We weten het nu onderhand wel, jullie doen het net zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 17:39 

Hardtraxxer

http://www.1001tracklists.com/tracklist/44653_w-w-at-main-stage-ultra-music-festival-argentina-2014-02-22.html

laatste track.

Waarom staat dit nog bij Hardstyle? kan naar andere muziek wat mij betreft
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 17:58 

Hardtraxx Addict

Prachtige melodie hoor, blij dat ze die wel gewoon gebruiken. Dus ik moet mijn mening wel enigszins bijschaven, prima track. Als dit de weg is die hij gaat inslaan, so be it. Ben er best benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 18:06 

Hardtraxxer

melodie in de 2e climax is errug lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 18:07 

Hardtraxx Beheerder

Qlown schreef:
The Venator schreef:
HEEEEE HOOOOO HEEEE HOOO

We weten het nu onderhand wel, jullie doen het net zo goed.

Wie bedoel je met jullie? Mijn vriendengroep en ik doen dit namelijk niet, en ik hoor het ook bijna nooit op een feest in Nederland. Wellicht ga ik naar de juiste feestjes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2014 18:15 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel maar dat het niet alleen de belgen zijn die dat doen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle