Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Hardwell - Make The World Ours (REVRSP143)

Label: Revealed Recordings
WEB release: 30/06/2017

Tracks:
Hardwell - Make The World Ours

Samples:
View on SoundCloud

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 10 hours ago
Vette track, ook onverwacht om dit gelijk in een endshow te horen/zien :worship:
Ben overigens wel benieuwd of dit helemaal solo gemaakt is, of met hulp van bijv. Sephyx of Atmozfears..
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 20 hours ago
Hij begint 7:39, niet 8:25.

Hulp gehad van NC misschien? Maar geloof ook wel dat Hardwell dit zelf kan.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Hardwell had al langer sympathie voor de muziek en de scene. Mooi dat ie dan zo'n track weet neer te zetten. Goeie plaat wel :thumbup:
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 5 days ago
hele vette plaat, heerlijke melodie!! :D
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Koen wrote:Vette track, ook onverwacht om dit gelijk in een endshow te horen/zien :worship:
Ben overigens wel benieuwd of dit helemaal solo gemaakt is, of met hulp van bijv. Sephyx of Atmozfears..
Mijn gedachten ook inderdaad. Hele vette plaat dit maar ik vraag me af of hij dit dan volledig zelf gedaan zou hebben( iets dat ik hem dat niet toe in staat acht), want dit is kwalitatief allemaal echt wel heel goed.
Hardtraxxer
106 posts member since 2016
last seen Nov 2019
Best wel een prima track, zit technisch goed in elkaar en de melodie klinkt EDM achtig op een positieve manier. Ben benieuwd wat me nog meer van Hardwell gaan horen, verwacht eigenlijk niet dat dit bij een plaat blijft. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Erg lekkere plaat idd! Zit goed in elkaar. Benieuwd wat hij nog meer gaat laten zien
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Wauw! Ontzettend vette melodie :love:
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Nieuwe hype, Hardwell gaat overstappen naar Hardstyle!! erg lekkere plaat hoor was genieten zaterdag :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Uh ja trouwens. Dit lijkt best wel veel op Spaceship. Zag het in de comments op Facebook. Melo kwam me al bekend voor. Dit maakt het meteen niets bijzonders eigenlijk
J
Hardtraxx Addict
1528 posts member since 2011
last seen Mar 2020
Heeel erg vet dit :worship: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Vind dit de vetste track uit de endshow! Ontzettend gaaf zeg :loving:
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 1 day ago
RoyAPO wrote:Uh ja trouwens. Dit lijkt best wel veel op Spaceship. Zag het in de comments op Facebook. Melo kwam me al bekend voor. Dit maakt het meteen niets bijzonders eigenlijk
grapje zeker
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Als je goed luistert, hoor je wel duidelijk overeenkomsten in de melo. Niets bijzonders is misschien wel een groot woord, kon ik beter zeggen geef ik toe :lol:
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
RoyAPO wrote:Uh ja trouwens. Dit lijkt best wel veel op Spaceship. Zag het in de comments op Facebook. Melo kwam me al bekend voor. Dit maakt het meteen niets bijzonders eigenlijk
Is er soms een wedstrijd gaande om bij elke nieuwe plaat meteen een andere plaat te zoeken waar het van 'gejat' zou zijn... vind dit echt niet op spaceship lijken
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Ik denk wel degelijk dat Hardwell dit helemaal zelf in elkaar gezet, met misschien wat laatste afwerkingen van een Atmozfears ofzo. Ik denk namelijk echt wel dat Hardwell een belachelijk goede producer is, maar dat je dat in de House niet helemaal eruit kan laten komen. Voor m'n gevoel geeft het produceren van Hardstyle toch een soort toegang tot extra sounds toepassen etc.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Zieke plaat ja :worship:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Je zou maar denken dat Hardwell dit niet helemaal zelf heeft gemaakt, hallo zeg :lol:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ja, dit klink wel lekker. Vooral de break vind ik heel vet. Idd, hij zal wel een stukje kunnne producen en als hij de nodige kwalitatieve hardstyle door zijn gehoor heeft gehad zal hij na een tijdje oefenen zeker wel een mooi hardstyle plaatje kunnne producen zoals deze.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 14 days ago
Niet verwacht, maar vette plaat hoor :)
Klinkt kwalitatief ook gewoon erg sterk :D
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Dit is echt wel met hulp geproduceerd hoor. Prima plaat trouwens verder.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Heerlijk plaatje hoor
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Backstabber wrote:
Is er soms een wedstrijd gaande om bij elke nieuwe plaat meteen een andere plaat te zoeken waar het van 'gejat' zou zijn... vind dit echt niet op spaceship lijken
Niet te zoeken maar het kwam me gewoon bekend voor. En daarna keek ik op Facebook en zag ik die plaat staan. Maarja, was iets te overdreven en kon beter zeggen dat het erop lijkt :P
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Vind het echt belachelijk dat er mensen denken dat Hardwell dit niet zelf gemaakt zou hebben. Dan schat je de kwaliteiten van een producer als Hardwell laag in. Heb ook ooit in een artikel gelezen dat Hardwell vroeger begonnen is met het produceren van hardstyle, maar zijn interesses anders zijn gaan liggen en toen house is gaan maken.