D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Heel dik! Gave melodie hoor, ben benieuwd of we in de toekomst nog meer hardstyle gaan zien van Hardwell ;) .
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Darknezz wrote:Heel dik! Gave melodie hoor, ben benieuwd of we in de toekomst nog meer hardstyle gaan zien van Hardwell ;) .
Ik hoop vooral dat we het gaan horen :evil:
C
Hardtraxxer
106 posts member since 2017
last seen Jun 2023
Rowanyt1309 wrote:
CR___1 wrote:Vond hem tijdens de eindshow en bij de eindshow op YT toch beter dan wanneer ik hem nu op Sportify luister.. jammer
Misschien omdat je er op dat moment beelden bij ziet dat het een andere impact heeft op je?
Ja, ook en de intro e.d. zijn me misschien iets te 'housey', maar verder lekker plaatje hoor
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 21 hours ago
Snelle release, netjes. Best een leuke track ook.
Hardtraxx Addict
1339 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Leuke track, goed gedaan Hardwell :thumbup:
Hardtraxxer
703 posts member since 2010
last seen May 2019
Vind t een vette plaat... zit goed in elkaar maar dat is wel te verwachten van Hardwell..

Ook dikke :thumbsup: :thumbsup: voor de snelle release van de extended ..... kuch kuch hardstyle labels zien jullie dat ... hint hint
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Jay wrote:Ook dikke :thumbsup: :thumbsup: voor de snelle release van de extended ..... kuch kuch hardstyle labels zien jullie dat ... hint hint
Dit dus... Maar waar blijft zijn collab met Atmozfears.. duurt echt lang
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Komt op het album, maar dat duurt ook nog wel even
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Mitzinator wrote:Komt op het album, maar dat duurt ook nog wel even
zucht... >.<
P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
Door dit soort nummers gaat de euforische kant weer in de lift denk ik. Headhunterz die terugkomt, hardwell die steeds meer flirt met Hardstyle en kijken wat Spirit of Hardstyle gaat brengen. Hopelijk kan de raw hardstyle een beetje overvleugeld worden.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik hoop ook echt op meer feesten waar zowel Euphoric als Raw is. Geen zin in weer een raw dipje komende winter
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
heel vet dit! Mijzelf ook voorgenomen om vooral feesten te gaan pakken waar genoeg euforische artiesten staan. Euphoria in 013 is elk jaar vaste prik geweest. Lekker melodieën defenden.