Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Uh ja trouwens. Dit lijkt best wel veel op Spaceship. Zag het in de comments op Facebook. Melo kwam me al bekend voor. Dit maakt het meteen niets bijzonders eigenlijk

1 onderdeel van de track lijkt op dat onderdeel van een andere track. Hele track is gelijk niet meer bijzonder. Waarom dat instant gehaat?

DJ Thera schreef:
Everything is a remix


Hardwell heeft genoeg kwaliteiten om dit, helemaal of grotendeels, zelf te maken en zo niet, alsof we bij tracks van A2, Dozer of wie dan ook gelijk roepen 'Niet zelf gemaakt, dus niet leuk'.

Vind het een prima track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb al gezegd dat mijn haat overdreven was. Heel af en toe zeg ik iets te snel en kom ik terug op mijn mening. Nu moet het duidelijk zijn. Wel gewoon een fijne plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 12:09 
 
Hardtraxx Addict

Hekzitter schreef:
Vind het echt belachelijk dat er mensen denken dat Hardwell dit niet zelf gemaakt zou hebben. Dan schat je de kwaliteiten van een producer als Hardwell laag in. Heb ook ooit in een artikel gelezen dat Hardwell vroeger begonnen is met het produceren van hardstyle, maar zijn interesses anders zijn gaan liggen en toen house is gaan maken.


Dit dus. Die man gaat al zo lang mee dat hij waarschijnlijk technieken heeft waar de zolderkamerproducer alleen nog maar van kan dromen.

Verder best een lekkere track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen vergeten dat dj's/producers als Hardwell een ontzettend druk schema hebben. Overal ter wereld moeten ze draaien etc. Er is dan soms weinig tijd om zelf muziek te maken. Er zijn dan ghostproducers die de muziek dan voor hen produceren, natuurlijk met inspraak van de artiest zelf. Nu zeg ik niet dat dit nummer volledig geghost is, maar denk wel dat Hardwell hier hulp bij heeft gekregen aangezien je best veel Noisecontrollers sounds erin terug hoort komen.

Ik vind het overigens een prima plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
TSFH schreef:
maar denk wel dat Hardwell hier hulp bij heeft gekregen aangezien je best veel Noisecontrollers sounds erin terug hoort komen.


Best veel NC? Waar dan?


Laat maar dacht oprecht dat het dubstep stukje ervoor er nog bij hoorde :lol: , maar dat is dus een aparte plaat van bass modulators.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Mensen vergeten dat dj's/producers als Hardwell een ontzettend druk schema hebben. Overal ter wereld moeten ze draaien etc. Er is dan soms weinig tijd om zelf muziek te maken. Er zijn dan ghostproducers die de muziek dan voor hen produceren, natuurlijk met inspraak van de artiest zelf. Nu zeg ik niet dat dit nummer volledig geghost is, maar denk wel dat Hardwell hier hulp bij heeft gekregen aangezien je best veel Noisecontrollers sounds erin terug hoort komen.

Ik vind het overigens een prima plaat

Haha inderdaad. Geloof er ook geen fluit van dat een Hardwell de tijd heeft om zonder hulp ff een volledige hardstyle plaat in elkaar te schroeven. Heb je enig idee hoeveel tijd het produceren van een dergelijke kick from scratch kost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 14:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TSFH schreef:
Mensen vergeten dat dj's/producers als Hardwell een ontzettend druk schema hebben. Overal ter wereld moeten ze draaien etc. Er is dan soms weinig tijd om zelf muziek te maken. Er zijn dan ghostproducers die de muziek dan voor hen produceren, natuurlijk met inspraak van de artiest zelf. Nu zeg ik niet dat dit nummer volledig geghost is, maar denk wel dat Hardwell hier hulp bij heeft gekregen aangezien je best veel Noisecontrollers sounds erin terug hoort komen.

Ik vind het overigens een prima plaat

Haha inderdaad. Geloof er ook geen fluit van dat een Hardwell de tijd heeft om zonder hulp ff een volledige hardstyle plaat in elkaar te schroeven. Heb je enig idee hoeveel tijd het produceren van een dergelijke kick from scratch kost?

Je hebt toch wel meegekregen dat Hardwell de nodige tijd met Sephyx en Atmozfears heeft doorgebracht in de studio toch? Die zullen hem vast wel (bijna) alle ins en outs gegeven hebben voor het maken van een kick. Ik hoor ook niet echt invloeden van anderen terugkomen in de kick van deze track eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:03 
 
Hardtraxx Veteran

Daarbij is die kick toch niet zo goed ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 15:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nooit verwacht dat dit uit zijn studio zou komen, jezus wat een plaat :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als er meer platen als deze komen mag Q Hardwell echt wel eens boeken voor een hardstyleset.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt elke keer luisteren beter, vind dit de fijnste plaat uit de eindshow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2017 20:32 
 
Hardtraxxer

Inderdaad ziek nummer. En mooi dat het dan gewoon hardstyle is in plaats van een 128 bpm halve hardstyle track of een top-40 bootleg ofzo. En komt deze dan ook op een Defqon EP of was dat alleen vorig jaar zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 08:48 
 



komt dus vandaag uit volgens de description
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst.

Kan de plaat zelf nergens vinden. Is wel een Victory Forever EP op Spotify uitgekomen vandaag, zonder Destiny
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk nummertje en vooral tijdens een eindshow! Erg gaaf! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Magnetron schreef:
Verplaatst.

Kan de plaat zelf nergens vinden. Is wel een Victory Forever EP op Spotify uitgekomen vandaag, zonder Destiny


https://open.spotify.com/album/5v79T1JHKUfv7F9RDNi64E

Destiny zal dan wel uitkomen wat te maken heeft met Heady's feest


Gewoon in zijn mini-album dus, misschien bij de nieuwe HWS wat meer nieuws erover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:21 
 
Hardtraxx Elite

Dit klinkt imo een stuk beter dan de nieuwe Noisecontrollers platen hoor. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:22 
 
Hardtraxxer

Vond hem tijdens de eindshow en bij de eindshow op YT toch beter dan wanneer ik hem nu op Sportify luister.. jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Waar wordt deze op uitgebracht? Wat is Revrsp?

Vanuit de naam schat ik 'Revealed Records Special'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CR___1 schreef:
Vond hem tijdens de eindshow en bij de eindshow op YT toch beter dan wanneer ik hem nu op Sportify luister.. jammer


Misschien omdat je er op dat moment beelden bij ziet dat het een andere impact heeft op je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem zo in HQ echt vrij dik. Kwaliteit van de plaat ligt vrij hoog. Vind vooral die mid en de opbouw heel vet gedaan. Beste plaat van de endshow toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:29 
 
Hardtraxx Crew

Is vandaag uitgekomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Is vandaag uitgekomen :P

Kan alleen op Spotify wat vinden? Verder geen enkele link om de plaat daadwerkelijk te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2017 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Mitzinator schreef:
Is vandaag uitgekomen :P

Kan alleen op Spotify wat vinden? Verder geen enkele link om de plaat daadwerkelijk te kopen.

https://www.revealed.dj/releases/hardwell-make-the-world-ours?utm_source=Facebook&utm_campaign=Hardwell%20Make%20The%20World%20Ours
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle