Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 20:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hard Driver & B-Front - Infinity (DWX944)

Label: Dirty Workz
WEB release: 11/03/2021

Tracks:
Hard Driver & B-Front - Infinity

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2021 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd, want B-Front = HYPE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2021 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Staat al op YT. Leuke intro en 2de climax is wel gaaf maar allemaal niet zo bijzonder helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2021 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik ben benieuwd, want B-Front = HYPE.

Almighty kom er maar in
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 09:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette plaat geworden dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die intro en mid zijn wel echt heel vet imo. :drool: Melodie in de eerste climax vind ik een beetje makkelijk zeg maar. Tweede climax is al vetter alleen die kicks slaan nergens op daar. Jammer, hier had denk ik wel meer ingezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pakt mij niet direct wat ik wel bij de laatste releases van B-Front had.
Had misschien ook wel meer verwacht van deze twee namen.
In de climax laatste maten klinken de pitchende kicks niet fijn. Komt telkens terug alsof ze te hoog liggen.
Wel leuke twist gegeven aan tweede climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had hoge verwachtingen want B-Front staat in de titel, maar dit is helaas een mindere plaat van B-Front. Normaal zorgt een melodie/climax van B-Front voor kippenvel, maar het voelt niet als een B-Front melodie/climax. Ook de kicks in de tweede climax zijn niet zoals ik ze van B-Front gewend ben. Intro/mid zijn opzich wel leuk. Ik kijk nu alweer uit naar de volgende B-Front plaat, want B-Front platen zijn eigenlijk altijd goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo dat is een lekker snelle release.

Bevalt op het eerste gehoor heel goed, 2 lekkere mid-intro's, en de climax melodie heeft iets heel moois, iets symphonisch, is denk ik het woord dat ik zoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intro is heel vet, maar de break en melodie voelt alsof ik het al 1000x heb gehoord.
Niettemin prima track voor op het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 19:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kicks in de midintro's vind ik wisselend, de ene is gaver dan de ander. De rest is weer helemaal m'n straatje :loving: Hoe die choir in de break meeloopt met de melodie en daarna doorgaat in de eerste climax is echt gruwelijk. Melodie in de tweede climax :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 19:38 
 
Hardtraxx Addict

Melodie klinkt niet echt B-Front achtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

HC4LMichaelRoza schreef:
Vette plaat geworden dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 22:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bring back the screeches! Lekker, laatste climax zachtjes hoorbaar. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

De beide climaxen vind ik vet. zweverige synths. Gewoon een degelijke track.

Vind alleen die intro kicks beetje raar. Doe dan een EVP achtige gated kick als intro. Nu creƫer je een soort vibe waarin je haast denkt dat je plop/piep kicks gaat krijgen. De mid intro doet dit al wat beter. De climaxen komen daardoor wel beter uit want je verwacht eigenlijk een zaad kick in de climax. De opbouw klinkt gewoon standaard. Niet lelijk, maar ook niet speciaal ofzo.

Al met al een dikke voldoende voor deze collab. Heel fijn dat de full ook gewoon 4 minuut 27 seconden is. Dat geeft de track toch al gauw meer diepgang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2021 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1 voor de snelle release. De intro word afgewisseld met goede en minder goede kicks. De eerste climax klinkt goed, maar de tweede climax klinkt nog vele malen beter. Ik vind het een prima nummer, maar het moet denk ik bij mij nog wel groeien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 01:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind de mid weinig aan, meeste kicks klinken niet lekker imo. De climaxen en melodie zijn dan wel weer heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste 2 minuten van de track zijn aardig saai, maar de climax en vooral 2e climax zijn wel erg lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2021 19:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geslaagde collab! Vind de midintro ook best wel wat hebben ook al zitten er hier en daar wat mindere kicks in. Sfeer vanaf de break is weer top en beide climaxen ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2021 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er niks op aan te merken, gewoon een hele fijne plaat dit :thumbsup:. Die tweede climax is ook echt weer top :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 02:24 
 
Hardtraxx Addict

The Ace of Bass schreef:
Die intro en mid zijn wel echt heel vet imo. :drool: Melodie in de eerste climax vind ik een beetje makkelijk zeg maar. Tweede climax is al vetter alleen die kicks slaan nergens op daar. Jammer, hier had denk ik wel meer ingezeten.

Sluit me hier bij aan. Waarom lijkt bijna elke DJ toch over te stappen op dit soort baggerkicks? Lelijke over de top punch, gatverdamme :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2021 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best een fijne plaat, melodie in de climax is erg lekker. Met de tok-achtige kicks heb ik wat minder. Beetje overdreven veel resonantie ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2021 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Mid)intro is echt top! Melodie en climaxen moet ik nog wat aan wennen maar vind ik ook zeker niet verkeerd. Voor nu blijf ik State Of Perfection en One By One beter vinden, maar alsnog een geslaagde collab al je het mij vraagt :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle